Hakutulokset

  1. E

    pupu tupuna!!

    Sulle ois yv! =)
  2. E

    Martinan hääpuku..

    - Ei siihen ollut mitään yhtä syytä. Minua vaan pelotti se koko häätilanne, mikä on hassua, koska olemme olleet jo vuoden naimisissa. Ajattelin, että helpottaisi omaa oloani, jos haen myös eroa saman tien, Martina kertoo. :laugh: Näin siis Martina kommentoi sitä häiden peruutussekoilua :o
  3. E

    Riittääkö 55 neliötä...

    Ei :o Tai noh, sopeutumiskysymyshän se on... Meillä 62 neliön iso kaksio saunalla ja kivan kokoisella pihalla, perheessä mun lisäksi muksu, mies ja koira ja tuntuu kyllä ahtaalta! Lapselle/lapsille tulevaisuudessa ehdottomasti omat huoneet!
  4. E

    Jokos alettais laskemaan öitä BB:n alkuun ?

    Mä tässä ehdeinkin jo miettiä, että ottaisinko 24/7 telkkariin vai nettiin... Netissä saa katsella montaa eri kameraa ja just sitä mikä kiinnostaa jaa näkee niitä videopätkiä, mut siit taas telkkarista ois kivempi katella.. :/ Puolensa kullakin, mitäs sanotte?
  5. E

    Missä myydään noita P-Mate putkiloita? :D

    :laugh: kaveri testas tollasta joskus Ruisrockissa.. :whistle:
  6. E

    Miten huutiksessa saa maksettua puhelimella näyteikkuna/tekstin korostus jutut??

    Mä en oikeen ole tajunnut :ashamed: Verkkopankilla vaan laittaa maksamaan...
  7. E

    vastasyntyneen pesu järvessä!

    Lämmitetyllä järvivedellä kyllä.
  8. E

    Käyttääkö joku vielä OIKEESTI tämmösii vaatteita?? Ihan vaan nyt kyselen!! (lisää kuvia)

    No nuo mekothan on nyt kovinta muotia! Legginsit jalkaan ja vuö tuohon rintojen alle niin sehän on viimeisintä huutoa... Mutta mä en silti pistäis päälleni :| Ja eihän nuo varmasti vanhan ihmisen mielestä kamalia ole, heidän mielestään muoti on edelleen samaa kuin 30 vuotta sitten :D...
  9. E

    Mä ajattelin josko luopuisin tuosta kanista häkkeineen

    Varaudu pitkään aikaan... :whistle:
  10. E

    .

    .
  11. E

    Paljonko olis hyvä lähtöhinta 36kpl liberomerkeille? Vai pitäiskö jakaa esim. puoliksi...?

    :headwall: Olenko kertaakaan sanonut kerääväni jotain muutakin tai käyttäväni noita liberomerkkejä? En ole! Ehkä en niitä myisi jos tarvitsisin :headwall: On aika pieni homma leikata ne merkit paketista kun kuitenkin pelkkiä Liberoita käytän, miksi en laittaisi niitä eteenpäin jo joku...
  12. E

    Paljonko olis hyvä lähtöhinta 36kpl liberomerkeille? Vai pitäiskö jakaa esim. puoliksi...?

    Älä muuta viserrä, mut eihän se oo tyhmä joka myy vaan se joka ostaa...? ;) Tai ei välttämättä nekään jos eivät käytä Liberon vaippoja mut haluavat lapselleen niitä tuotteita =)
  13. E

    Paljonko olis hyvä lähtöhinta 36kpl liberomerkeille? Vai pitäiskö jakaa esim. puoliksi...?

    :headwall: menepä kuule katsomaan huutiksesta eri näköisiä merkkejä, eihän niitä kukaan osta... :whistle: Niin juu ja toki hoitovapaalla olevat omaavat todella alhaisen älykkyysosamäärän :headwall:
  14. E

    Paljonko olis hyvä lähtöhinta 36kpl liberomerkeille? Vai pitäiskö jakaa esim. puoliksi...?

    Juu saahan sieltä leluja yms.. Ennenkin oon myynyt, mutta pienemmän määrän ja meni kuin kuumille kiville :xmas:
  15. E

    herkuttelu raskaana

    No mä ainakin söin ihan kaikkea, mitään ei tullut! (no esim. maksaa yritin vältellä ja kylmäsavustettua kinkkua/kalaa, graavikalaa... )
  16. E

    Paljonko olis hyvä lähtöhinta 36kpl liberomerkeille? Vai pitäiskö jakaa esim. puoliksi...?

    Miten paras menekki? :D (siis huutiksessa )

Yhteistyössä