Martinan hääpuku..

  • Viestiketjun aloittaja tt
  • Ensimmäinen viesti
Mulla jotenkin suretti sen puolesta kun näin tuon kuvan, istuu tuo puku niin huonosti, näyttää kun tissit olis mahassa. Tuohon vartaloon olis saanut kyllä vaikka millaisen unelmapuvun, mutta ehkäpä tuo on Martinan unelma, eli toivottavasti itse tykkää. =)
 
- Ei siihen ollut mitään yhtä syytä. Minua vaan pelotti se koko häätilanne, mikä on hassua, koska olemme olleet jo vuoden naimisissa. Ajattelin, että helpottaisi omaa oloani, jos haen myös eroa saman tien, Martina kertoo.

:LOL:

Näin siis Martina kommentoi sitä häiden peruutussekoilua :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja viivi-85:
Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:
Alkuperäinen kirjoittaja viivi-85:
Pääs naimisiin asti sentään... :whistle:
Johan ne on naimisissa ollu vuoden päivät :)
Mut siis eix niiden kirkkohäät vasta sitten "peruttu"... Mut toivottavasti on onnellisia... :D
Maistraatissa vihitty vuos sitten :) ja johan ne ehti eroakin hakemaan tai ainakin harkitsemaan tässä välillä :D
 
hemuli
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Ehkä olen vanhanaikainen, mut mun mielest hääpuvun pitäsi olla pitkä ja ainakin polvien alapuolelle.
Mun äidillä oli tuontyyppinen hääpuku 60-luvulla. Huntu tosin olo lyhyt. Miks hääpuku pitäis olla pitkä?? Musta ihan kaunis puku Martinalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Ehkä olen vanhanaikainen, mut mun mielest hääpuvun pitäsi olla pitkä ja ainakin polvien alapuolelle.
Mun äidillä oli tuontyyppinen hääpuku 60-luvulla. Huntu tosin olo lyhyt. Miks hääpuku pitäis olla pitkä?? Musta ihan kaunis puku Martinalla.
Mun mielest vaan ei minihameet oo hääpukuja, tai oon kyl nähny kauniin puvun joka oli edestä lyhyt ja takaa pitkä, mut muuten alle polvien, vain makuasia ei muuta :saint:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Mulla jotenkin suretti sen puolesta kun näin tuon kuvan, istuu tuo puku niin huonosti, näyttää kun tissit olis mahassa. Tuohon vartaloon olis saanut kyllä vaikka millaisen unelmapuvun, mutta ehkäpä tuo on Martinan unelma, eli toivottavasti itse tykkää. =)
Tosiaan puku olis ollut erinäköinen jos olis ollut vaikka ohuet olkaimet. Liian paljon paljasta, epäsuhtainen.
 

Yhteistyössä