Hakutulokset

  1. Pitkänmatkanpainija

    Hei vaan pitkästä aikaa

    Ei ole tullut vierailtua täällä aikoihin! Muutaman tutun nimimerkin tunnistin... Tällä palstalla taitaa olla sama meininki kuin ennenkin :D
  2. Pitkänmatkanpainija

    Moi vaan kaikille

    Tulin pitkästä aikaa piipahtamaan palstalla :wave: Taitaa samat jutut pyöriä täällä kuin ennenkin :snotty:
  3. Pitkänmatkanpainija

    apua huonepeliin

    Tätä on täällä joskus pelattu ja olen itsekin tämän läpäissyt, mutta nyt ei meinaa millään onnistua... On muuten kaunis grafiikka ja sopivat taustaäänet. Oon saanut kahteen ylimppään lootaan kortit ja pari kirjeen palasta. http://alt.tnt.tv/games/thedoors/
  4. Pitkänmatkanpainija

    APUA! Henkilölisyys paljastunut netissä

    Sain Suomi24:ssä sähköpostia, jossa kerrottiin että viestin lähettänyt henkilö on googlettanut minua nimelläni ja saanut sitä kautta selville asioita minusta!!! Kuinka se on mahdollista? Liittyiskö taannoiseen salasana paljastuksiin? Vaihdoin kyllä salasanani pian sen jälkeen. Pelottaa!!!
  5. Pitkänmatkanpainija

    mistä liikkeestä silmälasit?

    Mistä liikkeestä olet hankkinut silmälasit ja oletko laatuun, palveluun, hintaan jne tyytyväinen? Mistä liikkeestä kannattaa rillit hankkia?
  6. Pitkänmatkanpainija

    voiko pannukakkua pakastaa?

    Kävi niin köpelösti, että jääkaappi simahti. Laitoin jo kolme litraa maitoa pakastimeen ja ajattelin lopuista kolmesta tehdä jotain ruokaa, mutta mitä? Pannukakkua ja lettuja voisin paistaa, mutta miten niille käy pakasteessa? Vai onko parempi laittaa maidot vain suoraan pakkaseen?
  7. Pitkänmatkanpainija

    Haikia huominen

    Miä oon ihan humalassa ja huomenna pitäis töihin jaksaa... Kyllä ahistaa. On viel sellanen tilanne, että melkein kaikki muut ovat lomilla ja uus työnjohtaja tulee lomilta ja sille pitäi jaksaa selostaa tilanne ja setviä ongelma kohtia... :whistle: kyllä kiinostaa... :/ Ei oo ennen ollut...
  8. Pitkänmatkanpainija

    Kyllästyttää!

    Huomenna pitäis töihin mennä mutten taida jaksaa... Olen ottanut muutaman oluen ja tekis miteli vielä ottaa. Lapset ovat sentään iltapalalla ja mies tulee varmaan kohta ongelta :D ja auttaa lasten iltatoimissa. Sauna on lämpiämässä... Kehtuuttaa :xmas:
  9. Pitkänmatkanpainija

    Mikä lintu?

    Näin tänään maassa, nuoren koivun juurella (juuren alla kuopassa) pienen linnun pesän, jossa oli kaksi noin peukalon kokoista munaa. Munat olivat vaaleita ja niissä oli vähän vaalean ruskeaa. Tunnistaako kukaan?
  10. Pitkänmatkanpainija

    Kuinka kuvailisit kuvassa olevaa...

    ...hiusten leikkausta kampaajalle?
  11. Pitkänmatkanpainija

    Auttakaa asuvalinnassa!

    Kertokaas, kumman värinen pitsitakki, musta vai valkoinen, olisi parempi tämän mekon kanssa. Itse olen vaalea ja asu tulisi häihin. Itse tykkään mustasta, mut onkohan se sittenkin liian tumma...
  12. Pitkänmatkanpainija

    Mitä päälle häihin?

    Olen ihan onneton pukeutuja juhliin. :ashamed: Mitä laitan serkun häihin päälle, kun olen housuihmisiä, mutta ajattelin kuitenkin mekon laittaa, niin olisin vähän naisellisempi (kun olen teknisellä alalla, niin tuntuu että olen yksi jätkistä :D ) Kävisikö tämä hm:n pellava mekko? Lisäksi...
  13. Pitkänmatkanpainija

    Magneettikuvauksesta kysymys

    Onko totta, jos menee lääkärin lähetteellä magneettikuvaukseen, se maksaa vain poliklinikka maksun? Pitäis päättää, alanko jonottaa vai en. :|
  14. Pitkänmatkanpainija

    Hyvänlaatuinen asentohuimaus

    Onko täällä immeisiä, jotka ovat kärsineet asentohuimauksesta? Mietin tässä pyörrytyksen keskellä, että kuinkahan kauan tätä vielä pitää kestää... Lääkäri sanoi, että pitäisi kuukaudessa mennä ohi :x
  15. Pitkänmatkanpainija

    Nukkekodin rakentajia?

    Harrastaako kukaan muu "mineilyä"? Minä rakennan itselleni :whistle: kolmikerroksista kotia. Olen etsinyt kristallikruunun ohjetta, mutta en ole vielä löytänyt. Tietäiskö joku, mistä sellaisen löytäisin.
  16. Pitkänmatkanpainija

    Pikkujouluruokavinkkejä, kiitos!

    Sellaisia helppoja. :flower:
  17. Pitkänmatkanpainija

    kookos-banaani-broileri-vuoka?

    Taas hävitin ohjeen... Oisko kellään tallessa sitä "bongobandanbroilerivuoka" -ohjetta? Siihen tulee riisiä, broileria, banaania, kookosta...
  18. Pitkänmatkanpainija

    Mikä on se pesuaine nimeltään...

    ...jolla pitäis lähteä vessasta pisun hajut? Sitä on äskettäin mainostettu, mutta en ole täällä päin kaupoista löytänyt. :/
  19. Pitkänmatkanpainija

    Oisko kellään Kana Kirjavaisen keiton ohjetta?

    Se oli joko Kaksplussassa tai Vauva-lehdessä. Siihen tuli broilerin lisäksi paprikaa, purjoa, tuorejuustoa....
  20. Pitkänmatkanpainija

    Koulun makaronipata

    Tässä yksi. Valitettavasti en saanut tarkkaa ohjetta... MAKARONIPATA (10 annosta ?) 300 g jauhelihaa 100 g pekonia sipulia paprikaa purjoa tomaattisurvosta suolaa 400 g makaroonia kasvisliemikuutio valkopippuria Makaronit...

Yhteistyössä