Hakutulokset

  1. E

    Lentomatkasta

    \ Ikärajana on 48 h...
  2. E

    Sukunimi avioeron jälkeen..

    \ Itse pidin ex-mieheni nimen siksi, että haluan olla saman niminen kuin lapsenikin. Nimi ei ole harvinainen, joten enpä usko ex-miehenikään siitä pahastuvan. Mitään velvollisuuttahan nimeä ei ole vaihtaa, paitsi jos sukunimi on suojattu (silloin kai pitää vaihtaa?). Aion sen kyllä vaihtaa...
  3. E

    Sukunimi avioeron jälkeen..

    \ Itse pidin ex-mieheni nimen siksi, että haluan olla saman niminen kuin lapsenikin. Nimi ei ole harvinainen, joten enpä usko ex-miehenikään siitä pahastuvan. Mitään velvollisuuttahan nimeä ei ole vaihtaa, paitsi jos sukunimi on suojattu (silloin kai pitää vaihtaa?). Aion sen kyllä vaihtaa...
  4. E

    lapsen oikeus tavata

    \ No pistitpä paremmaksi. Että ihan viideksi vuodeksi... Joo!! Mielestäni reagoit aika lapsellisesti kirjoitukseeni - patoutunutta katkeruutta ehkä? Tosin en ole miehesi ex-puoliso, joten asiasta olisi varmaan hyvä keskustella hänen kanssaan. Voit olla tyytyväinen että lähilapsesi sentään...
  5. E

    Ostatteko äitipuolet miehen lapsille vaatteita?

    \ Samaa mieltä minäkin. Lasten elatus kuuluu molemmille vanhemmille saman verran. Kyllä se isän/äidin maksama elatusmaksu + äidin/isän saman suuruinen osuus menee lapsen perustarpeisiin ja lähivanhempi ostaa ihan omilla rahoillaan vielä kenkää ja vaatetta yms. lapsille. Naurettavaa tuo "mies...
  6. E

    Onko samoja tilanteita?

    \ HEI HALOO!!! Tottakai lasten kanssa voi olla vaikeaa ja äiti voi väsyä, vaikka ei haluakaan heitä isälle antaa. Lakkaako isä mielestäsi olemasta lastensa isä, kun eroaa lasten äidistä??!! Mielestäni on lasten etu, että heidän lähivanhempansa voi hyvin. Siis jos isä lapsistaan välittää, hän...
  7. E

    uusperheellisiä että puoliso taas lähtee kuten edellisista

    Parisuhde ei toimi jos ei luota toiseen. Siispä ei kannata edes perustaa perhettä sellaisen miehen kanssa, jonka ajattelee kuitenkin joskus lähtevän. Luotamus on kaiken a ja o. Olen itse tavallaan aiheuttanut nykyisen mieheni avioeron ex-vaimosta ja olen tuota luottamus asiaa miettinyt. Mutta ei...
  8. E

    ajatteleeko ex-miehet vain itseään, maksaessaan minimiä?

    Etävanhempi voi tehdä uudeessa liitossa lapsia, mutta elatusmaksut pysyvät samana koko ajan. Ne nuoremmat ja uuden liiton lapset siis saavat vähemmän. Jos perheen talous on tässä kuussa tiukempi, lähilapset siitä kärsii, ei etälapset, sillä etälasten elatukseen ei vaikuta väliaikaiset...
  9. E

    Tyytyväinen yh, joka ei mangu exältä lisää rahaa!

    \ Meitä on niin moneen junaan tässäkin asiassa. Minä en pidä "köyhäilyä" ja pennin venytystä hyveenä, joskus niin on vain PAKKO tehdä. Ei siitä varmaan kukaan rehellisesti voi sanoa nauttivansa?! En minä ainakaan. Nautin siitä, että on rahaa ostaa sitä minkä haluaa ja tarvitsee, eikä tarvitse...
  10. E

    Millaisia uusperheitä täällä on?

    Minulla on 8 v. poika ja 12 v. tytär, jotka asuvat meillä. Mieheni 12 v. poika ja 10 v. tytär asuvat äitinsä luona, mutta ovat meillä lähes yhtä paljon.
  11. E

    lapsen oikeus tavata

    Mun lasteni isä käyttää kaikki vapaa-aikansa uuden kihlattunsa viihdyttämiseen. Yhdessä katsoivat naisen kanssa tammikuussa kalenterista koko vuodeksi etukäteen valmiiksi ne viikonloput, jolloin isällä on aikaa lapsille. Viikonloppuja on harvemmin kuin kerran kuukaudessa. Eikä ne satu...
  12. E

    Puhutteko lapselle positiivisesti exän uudesta?

    \ Hei, ei isän uusi ole lasten äiti tai äitihahmo. Lapsilla on vain yksi äiti ja se kannattaa muistaa! Äidin rooliin ei missään tapauksessa edes pidä yrittää asettua!
  13. E

    Tampere!

    hei mukavaa kun joku vastasi:) joo haluan pitää yhteyttä...joko täällä tai jopa voitaisiin nähdä jos uskallat?mun pikkuinen on nyt kovassa kuumeessa itkeskelee kokoajan...eli turha nukkua tänä yönä:)en tiedä oletko jo mulle kirjoittanut sähköpostia en ole ehtinyt vielä katsoa tai onko sulla...
  14. E

    ystäviä etsimässä...

    kaivataan poikani kanssa 9kk uusia ystäviä ulkoiluun ja muuhun hauskaan puuhasteluun.muutetaan pian vihilahteen(Hatanpää) eli helppo kulkea muuallekkin päin. sähköposti: essu@luukku.com

Yhteistyössä