Hakutulokset

  1. J

    Tampere/Kangasala,tulevia äitejä ja kevätvauvoja?

    Ja täällä yksi tuore esikois-mamma kangasalta. Tyttö nyt reilun kuukauden vanha, minä 23, ja mies 29. Uudet mamma-tuttavuudet olisivat hyvinkin tervetulleita :) jonskuska@suomi24.fi
  2. J

    <3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

    tännekkin vähän myöhässä ilmoitan: meille syntyi tyttö 4.5.09 klo.20.35. 3585g ja 50,5cm. nopeesti meni, ponnistus oli rankka ja lopulta saatiin imukupilla ulos.
  3. J

    TOUKOKUUN TUHISIJAT huhtikuussa <3 <3 <3

    Psssssttt... B) Taitaa toi etusivulla oleva KirsuTiina olla sama KirsuTiina joka kirjoittelee meidän toukokuisissa tuolla toisella palstalla. Hän on kuitenkin saanut viime sunnuntaina 5.4 tytön :heart: Ehkähän itse korjaa jos olen väärässä henkilössä :ashamed:
  4. J

    TOUKOKUUN TUHISIJAT helmikuussa <3 <3 <3

    Tervehdys pitkästä aikaa :wave: Ehkä minäkin nyt ilmoittelen vähän omia kuulumisia. Jotenkin oon enemmän jumittunut tuolle toiselle palstalle, täällä kyllä käyn aina lueskelemassa silloin tällöin. LA vaihdettiin aika aikaisessa vaiheessa 10.5, eli sen vois päivitellä etusivulle. Raskaus on...
  5. J

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Täältä vielä yks mattimyöhänen ilmoittautuis mukaan. Plussa tuli tikkuun 3.9 ja laskettuaika olis näillänäkymin 11.5. 23 vuotta täytän vielä tämänvuoden puolella ja synnyttämään pyrin (jos sinne asti päästään) TAYS:ssa. Eka neuvola on viikon päästä tiistaina, jolloin rv7+1. Varhaisultraankin...

Yhteistyössä