Hakutulokset

  1. Ä

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Tsemppiä rakkaudesta äiti! Eiköhän kaikki ole hyvin! Täällä myös ihan järkky olo 24/7 ja kun lapset juoksee ympärillä tekis välillä mieli huutaaa aaaaaapuuuua! Noh toisaalta on ainakin vahvat oireet! Tervetuloa uusille! Äiti88 ja kultajyvä 6+0
  2. Ä

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Heippa tänään ei ole niin pahaolo niin kykenen kirjoittamaan! Hy ää ystävänpäivää kanssatoverit! Syöpäpolille soitettu,miettivät mitä nyt tehdään kun olenkin raskaana ja ottavat sitten yhteyttä! Eka neuvola oli tosiaan tiistaina ja hyvin meni! Sain varhaisultran ensiviikon perjantaille...
  3. Ä

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Synnäriksi voi mulle merkata koti/ vas! KERROTAAN vasta viikon 12 jälkeen yleisesti,kolme parasta ystävää tietää jo! Kun 12 viikkoa tulee täyteen oli minun tarkoitus saada tulokset syövästäni,joten ihmiset osaa niitä silloin kysellä. Niin sitten pitääkin vastata että ei tule tuloksia tulee...
  4. Ä

    <3 Neljättä odottavat talvella 2013 <3

    Emmää saa tällä tablella sitä punasex... äääääää! :D
  5. Ä

    <3 Neljättä odottavat talvella 2013 <3

    Miut vois listalle päivittää eli la 11.10 ja lapset t06,p08,t11 ja synnärinä ois koti/vas
  6. Ä

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Laala ei tossa kyllä mitään epäselvyyttä ole ... raskaana!:heart:
  7. Ä

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Minä syön multivitan raskaus ja imetys ajan monivitamiinia... hemoglobiini onkin melkein 140 niin rautaa ei tarvita! Oireita on vähäsen... pyörryttää joinain aamuina niin etten meinaa ylös päästä! Verenpaine laskee niin alas! Ei ole paha olo mutta mitään ruokaa ei oikein tekisi mieli... syön...
  8. Ä

    <3 Neljättä odottavat talvella 2013 <3

    Voisin ilmottautua tännekkin =) olen 25v lapset t06 p08 t11 ja nyt laskettuaika 11.10 mieheni syntymäpäivänä. :D eli viikkoja vasta 4+2 ja synnytyspaikka toiveena olisi joko koti tai vammalan aluesairaala!
  9. Ä

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Ultrista: meillä on vähintään 5 ultraa joka raskaudessa... koska neuvolassa on ultralaite niin kaikki pääsee varhaisultraan, sitten sairaalassa niskaturvotus ultra ja rakenne ultra, 28 ja 36 viikoilla neuvolassa lääkäri /ultra! Ja jos jotai vaivaa ni aina ultrataan siinä tk:ssa! Ikäeroa tulee...
  10. Ä

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Hei ilmottautuisin mukaan =) Olen 25v ja mieheni 26v, meillä on ennestään 6v tyttö,4v poika ja 1v4kk tyttö ! Viikkoja olisi nyt vasta 4+2 ja laskettuaika olisi 11.10 joka on muuten mieheni syntymäpäivä. :D Minulla on ollut 2 varhaista keskenmenoa ja yksi tuulimunaraskaus joten tässä nyt...
  11. Ä

    suurperhekuumeilijat tammi-helmikuussa 2012

    heipodei piitkästä aikaa:D mä hävisin sisustus innon pariin:D oon koittanut hillitä sillä vähän vauvakuumetta kun meillä tässä on ihan pikkuinen tyttö niin ettei mies täysin menetä muhun hermoja:D just lykkäsin isommat lapset pihalle ja pikkuisin on vielä yöunilla... itelle on sitte tullu...
  12. Ä

    suurperhekuumeilijat tammi-helmikuussa 2012

    Jaahas löysinkin jo tosta toisesta pinosta SUURPERHEELLISEN KUULUMISET...harmi:/
  13. Ä

    ¤¤¤SUURPERHEKUUMEILIJAT¤¤¤

    voi ei SUURPERHEELLINEN tosi harmittavaa :( tiedän tunteen vaikka viikkoja olisi kuin vähän on se silti yhtä suuri suru:hug:
  14. Ä

    suurperhekuumeilijat tammi-helmikuussa 2012

    miksi osanotot suurperheelliselle? en nää hänen kirjoitustaan vai olenko sokea?!? joo mäki kattelin et näit on kaks, vois varmaa yhdistää! juu plussatuulia vaan kaikille...
  15. Ä

    suurperhekuumeilijat tammi-helmikuussa 2012

    täällä ei oo pakkasta ko 7 astetta! IKUINENKUUMEILIJA: katsoin ihan samaa että on aika samanlaiset tilanteet:) mielenkiinnosta kysyisin että minkä ikäinen sun miehes on? Mun mies on 25v ja on sitä mieltä vähän väliä että ei nyt vielä kun ei muutkaan... siis mulla on kyllä PALJON...
  16. Ä

    suurperhekuumeilijat tammi-helmikuussa 2012

    huomenia:) ja tervetuloa muillekkin uusille:) Meillä on 1 ja 2 lapsen välillä 2,5v ikäero ja 2 ja 3 lapsen välillä 2v 11kk ja nyt toiveissa ois lyhkäisempi väli;) meidän kuopus on siis vielä pikkuruinen ,vasta 4kk:) ja täysimetän niin tuskin vielä edes tulisin raskaaksi.. mutta kolmosen...
  17. Ä

    suurperhekuumeilijat tammi-helmikuussa 2012

    minä minä minä mukaan tähän ketjuun:D eli siis kroonisenvauvakuumeen omaava 24 vuotias kolmen lapsen äitee ilmottautuu... toiveessa on iiiso perhe ja vaikka vielä jotain sijais tai tukiperhetoimintaa:D lapset on nyt -06 tyttö,-08 poika ja -11 tyttö. ja varsinaisesti mitään yritystä ole...
  18. Ä

    ~ Lokakuun lapsoset L O K A K U U! ~

    onnea onnea onnea:) niin olikos joku ryhmä siel facebookis vai onko syntyneitten puolla tms jossain jotain missä jatketaan keskusteluja:)?
  19. Ä

    ~ Lokakuun lapsoset L O K A K U U! ~

    hei meille syntyi tyttö 7.10 :) 4080g ja 51,5cm ja veteen syntyi hän:) onnea muillekkin synnyttäneille:) vähän hankalaa ku oma netti ei viel toimi mut pikasesti tulin tän naapuriin kertomaan:D -äiti88 ja tyttö 10vrk-
  20. Ä

    *Haavevauvat todeksi 2011-2012*

    Täällä ollaan vielä:) ja laskettu on muuten etusivun tiedoista poiketen 5.10 ihan ku se nyt olis niin tärkeetä mut anyway:D öö muutto tehään nyt tänä viikonloppuna joten pidettävä jalat visusti ristissä:D myös siksi etten pääsisi viikonloppuna vammalan synnärille kun on viikonloppuisin...

Yhteistyössä