Hakutulokset

1. R

TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

Hei, sain suloisen ja potran poikavauvan 39+6, 7.1.2009. Mitat, 4540g, 55cm. Synnytys käynnistettiin ja kokonaiskesto oli 4h 45min, ponnistusvaihe 3min. Onnea kaikille muillekin jo vauvansa saaneille!!! :flower:
  2. R

Milloin tämä loppuu - kivulias odotus.

Moikka mulla rv 28+5. Ensin oli pahoinvointia 5.vkolta n. vkolle20, johon kyllä auttoi mielettömästi akupunktio, mutta kuulemma mulla on niin harvinaislaatuisen rankka pahoinvointi niin ei se kokonaan poistunut ja sitähän jatkuu edelleen. Kuitenkin kun nyt olo olisi hiukan parempi, niin...
  3. R

Rankka pahoinvointi

Moi... tossahan se tulikin. Mä olin esikoisesta tiputuksessa ja pahoinvointi oli todella rankkaa... synnärillä laatta lensi vielä 7 krt ja kerta kiellon päälle synnytyksen jälkeenkin. Nyt toista odottaessa, kävin alusta asti akupunktiossa n. 1krt/1,5vkoa ja sehän todella auttoi!!! Mulla oli...
  4. R

Herpeksen estolääkitys

Mulla oli estolääkitys välillä raskauden keskivaiheilla ja lopussa muutaman viikon ja jatkui vielä synnytyksen jälkeenkin imetyksen aikana. Täysin terve poika on, eikä mitään kummempia sairauksia tai vammoja ole ilmennyt. Ikää nyt 2,5v. Ole huoleti, ei lääkitys varmasti vaikuta sen...
  5. R

TAMMIKUUN TOIVOT 2009 kesäkuussa

Hei, 2. lapsi tulossa ja laskettu aika 8.1.2009. 9rv menossa ja KOKSi. Raskauspahoivoinnin pyörteissä heilutaan ja yritetään pitää ruuat jotenkin masussa. |O
  6. R

IHMEtarina, lukekaa ihmeessä!!!

Me olimme yrittäneet toista lasta mieheni kanssa jo liki vuoden, ja kun palleroa ei alkanut kuulumaan, lähdimme lapsettomuustutkimuksiin. Syy löytyikin, miehestä!!! Siittiöiden määrä vain 3milj/ml < 20milj. Nopeasti suoraan uivia 0%...
  7. R

Siittiöiden vähäisyys ja laiskuus, raskaaksi luomusti??!!!

Heipsis vaan kaikille ja kiitos vastauksistanne!!! Nythän on siis asia niin, että me saimme murskatuomion spermanäytteen perusteella: 3milj./ml 3% normaaleita. Hedelmällisyys erittäin merkittävästi laskenut. Siittiöiden määrä sekä laatu merkittävästi laskenut, mutta riittää raskaaksituloon...

Yhteistyössä