Hakutulokset

  1. S

    ***Kesäkuun IVF/ICSI/PAS***

    Nyt kävi niin, että en ole mukana piinailemassa. En millään bongannut LH-huippua, joten tämä kuu menee auttamatta ohi. Hö. Katellaan taas kesätaukojen jälkeen elokuussa. Tsemppiä ja voimia kaikille sekä ihanaa kesää! :flower: :wave:
  2. S

    ***Kesäkuun IVF/ICSI/PAS***

    Moi! Ilmoittaudun mukaan. Olin tuolla toukokuun pinossa, mutta kun kävi taas näin, niin ei muuta kuin seuraavan kuun pinoon. Ollaan julkisella puolella, niin pitää käyttä hyväksi vielä kesäkuu ennen sairaalan kesälomia. Selittämättömiä ollaan, yritystä takana useampi vuosi. 1. IVF:n 2. PAS...
  3. S

    *Muita pitsempään yrittäneitä, joilla ei selkeetä vikaa?*

    Moi. Selittämättömiä täälläkin, kaikki täysin kunnossa, mutta kun ei niin ei. Yritystä takana kohta 6 v eikä kertaakaan edes haaleaa plussaa. Inssiä, IVF:ää ja PASia. Mitään kotikonsteja tai hokkuspokkusta ei olla kokeilta, paitsi, että välillä pidetty taukoa hoidoista ja onnistuttu jopa...
  4. S

    PAS toukokuussa

    Heissan kaikille ja ONNEA Enkelitytön äidille! Täällä tuli negaa. Kyllä otti hetkellisesti päähän, mutta ei niin paljon kun viimeeksi. Varailin juuri uuteen ultraan aikaa eli seuraavaa PASia odotellessa, tod.näk. ensi viikon lopussa tai seuraavan alussa.
  5. S

    PAS toukokuussa

    Tsemppiä suru-llinen! Sorry, olen ollut laiska kirjoittamaan. Töissä edelleen kauhea kiire. Kun on päässyt illalla koneen äärestä pois, niin ei ole jaksanut enää palata edes kirjoitellakseni tänne. En ole ajatellut testausta olleenkaan. Paitsi tänään ja urakalla. Kaikki mennyt tähän asti...
  6. S

    PAS toukokuussa

    Pahoittelut Hapsu ja Hopottitar! Voimia teille molemmille. Mulla pp jäljellä 9. Hyvä puoli tässä on se, että duunissa on niin pirunmoinen kiire, että en oo asiaa juurikaan ajatellut. Tosin ressiä pukkaa töistä. Vapaa-ajan olen urheillut ja suunnitellut omatoimimatkaa ulkomaille. Hyvin se...
  7. S

    PAS toukokuussa

    Heippa! Ilmoittaudun mukaan. 1 IVF:n 1. PAS perjantaina eli 9.5. Normaalin kierron mukaan mennään. Vielä ei jännitä, mutta katotaanpa muutaman päivän jälkeen uudestaan. Viikonloppuna ajattelin harrastaa kevyttä kevätsiivousta ja vaihtaa kukkiin mullat yms. yms. Edellinen kerta oli jotenkin...
  8. S

    35+ Lapsettomat

    Ajattelin liittyä joukkoon. Mies 39, minä 36. Yritystä takana yli 5 v., lapsettomuudelle ei ole löytynyt syytä. IUI:tä, IVF:ää ja välillä yritetty unohtaa koko juttu ja otettu hermolomaa asiasta. Nyt parin viikon kuluttua PAS. Viime aikoina on ollut vähän vaikeaa omien ajatusten kanssa...

Yhteistyössä