Hakutulokset

1. J

missä vaiheessa siirrytte välikausiasuihin keväällä ?

meillä jo välikausiasut käytössä,tosin villahaalari alla. Toppa-asu alkoi olla liikaa ja lapset (2,5 ja 5v) alkoivat ottaa hanskoja pois. Kun vaihdettiin ohuemmat haalarit päälle,alkoi hanskat pysyä kädessä. Kunhan se villahaalari on alla,niin hyvin tarkenee pikkupakkasellakin,ainakin meillä...
  2. J

Kunnallinen perhepäivähoito VAI yksityinen perhepäivähoito?

Kokemuksia? Kumpi parempi? Hintaero? Onneksi tuo ei vielä ihan ajankohtainen asia,sen verran olen epävarma valinnasta!
  3. J

2-vuotias teloi suunsa (ikenensä) pitäisikö näyttää lääkärille tai hammaslääkärille?

Mainitse asia ainakin seuraavassa neuvolassa tai hammastarkastuksessa. Sen haavan kohdalla olevan hampaan juuret ovat saattaneet vaurioitua ja hammas voi tummua ja irrota aiemmin. Ei mitään vakavampaa tiedossa!!
  4. J

Mistä mahtaa löytyä?!

Kiitos,käyn vilkasemassa!
  5. J

Mistä mahtaa löytyä?!

Olen nähnyt mustavalkoruutuiset matkarattaat,joissa kuviona autot (cars)-elokuvan Salama. Malli oli äkkiä katsottuna kuin Carenan buggy... Onko kukaan nähnyt noita Suomessa myynnissä? Sellaisen turvaistuimen ostin lastentarvikekirpparilta,se taas oli kuin maxicosin istuin... Asioin paljon...
  6. J

Kenen mies tai puoliso on yrittäjä?

Täällä autokorjaamoyrittäjän vaimo... Mies yksinään töissä,eli kaiket päivät puuhailee omiaan. Illat,viikonloput,pyhät... Minä hoidan neljän muksun kanssa harrastukset,kodin,kirjanpitoon menevät liput ja laput ym.ym. Ja puhelimeenkin vastaillaan... MUTTA: en valita! Mies mahdollistaa kotona...
  7. J

lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

Mukava nimi tuo Leevi! Kasperia vähemmän kuulee? Meillä Henrietta Annina Juulia Vilhelmiina Tuisku Josefiina Aleksi Mikael ... :heart:
  8. J

Minkä ikäiseltä ootte jättäny istuimen pois autosta?

Meillä eskarilainen istuu selkänojallisessa korokeistuimessa eikä ole edes hinkunut pois kun on mukava istua ja näkee hyvin. Istuimen avulla turvavyö menee hyvin kaulan ohi,muuten hankaisi tai pitäisi pitää selän takana tooooosi turvallisesti. Että näin... Eiköhän tuohon istuimeen vielä sovi...
  9. J

Mitkä on seuraavista parhaat tuplat?

Ehkä Briot? Emmaljungat ei mene täysin makuulle kun isompi lapsi istuu... Tietty jos koppa,niin sitten ok. Testaile noi makuujutut =)
  10. J

Prisman mainostamista maatuvista vaipoista...

Onko kukaan muu huomannut,että nuo maatuvat vaipat,ainakin housuvaipat ovat AIVAN samoja,mitä Lielahden Löytötavaratalo myi kakkoslaadun hehtosäkissä kesän lopussa? Ostin sellaisen säkin yhdelle lapsista ja sitten myöhemmin nuorimmaiselle prismasta maatuvia housuvaippoja paketin kun tulivat...
  11. J

Onko KUOMA-kengät huonot lapselle, joka oppinut vasta kävelemään? PITÄÄKÖ olla ensiaskel-kengät?

Meillä kolme lasta neljästä on käyttänyt Kuomia talvella heti kun vaan on ollut tarvetta kengille. Kuomat ovat mielestäni hyvät,ne pysyvät hyvin jalassa reilun varren ansiosta. Lisäksi mielestäni kevyt. Ja pohja on suht pitävä... Eli itse suosittelen...
  12. J

Lapsien hauskoja sanoja?

Meillä oli puhetta nimistä. Etunimiä käytiin läpi ja sukunimiäkin. 4v tyttö kysy että mikä hänen TAKANIMI on? Kun on etunimi,sitten toisen on oltava takanimi :heart:
  13. J

Suositelkaa edullisia ja hyviä yhdistelmävaunuja

Olen itse ollut tosi tyytyväinen Carena-merkkiin. On edullinen ja kestävä. Carena Free-yhdistelmä heittoaisalla alle 300?. Uskallan suositella =)
  14. J

Palstan naiset! Mistä tiedätte, että miehenne eivät petä?

Sepä se,toivotaan parasta ja pelätään pahinta... :|
  15. J

Tytölle nimeksi?

Tunnen yhden Louhen. Saaga ja Taika oli mun listalla,mutta tulikin poika... :heart:
  16. J

Tykkääkö kukaan syksystä?

Minä tykkään syksystä,syksyllä olen syntynytkin:) Jotenkin toi koleus tuntuu hyvältä,vaatetta vaan kaapista päälle! Lapset tykkää lutata lätäköissä ja keräillä lehtiä maasta... :flower:
  17. J

Onko Kuomat ihan p****t talvikengät?

Meillä on vallan ollut Kuomia,kierrätetty kaikilla neljällä,kun ei ne meinaa kulua millään:) Ne pitää kosteuttakin ja kuivuu ihan kivasti jos sattuu meneen lumet sisälle. Olen tosi tyytyväinen hinta-laatusuhteeseen. Heti ollaan pidetty kun oppineet kävelemään eikä jalat oo pilalla. Itekin käytän...
  18. J

Turvaistuin keskustelusta tuli mieleen

Meillä kolmen vanhana siirrytty turvavyöistuimeen,eli koroke selkänojan kanssa. Hyvin on pärjätty ja ohjaa turvavyön oikeaan kohtaan eli pois kaulalta. Tavallisen korokkeen kanssa vyö menisi kaulan päältä...
  19. J

Influenssarokote 1vee lapselle,otatteko?

Olen ajatellut otattaa rokotteen 1 vee lapselle,onko kokemuksia rokotteesta? Tehosiko? Oliko jotain haittavaikutuksia? En ole aiemmin tutustunut aiheeseen,nyt olisi ajankohtainen...
  20. J

Monta hammasta teidän 5-6v on irronnut?

Tyttö 6,5 vee ja eka hammas lähti ku oli 5 vee. Nyt lähteny 8 ja taas heiluu pari:)

Yhteistyössä