Hakutulokset

1. H

HELMIKUUN HELMET 2013 *syyskuu*

Hei täältäkin :wave: Todellakin perjantaina kävin ultrassa ja ylläri-pylläri masu-asukki vastasi viikkoja 8+1... ei terkkarikaan ymmärtänyt miten voi olla niin "pitkällä" kun km-vuoto olisi tuolloin ollut kesken :O mut raskanaa täällä kuiten ollaan :D ensiviikolla sitten neuvolaan aikaa...
  2. H

Huhtikuun hurmurit 2013 *syyskuussa*

Helou täältäkin :wave: Ultrassa käyty ja asukki vatsasta löytyi. Sydän tykytti ja viikot vastasi 8+1, LA siis 18.4. No, mutta edelleen jäi epäselvyyksiä.... Koska hedelmöittyminen olisi viikkojen mukaan tapahtunut kesken vuodon (siis keskenmenon) ja emme todellakaan ole harrastaneet mitään...
  3. H

Huhtikuun hurmurit 2013 *syyskuussa*

Heippa täältäkin :) ja terveiset Rodoksen lämmöstä :D Reissu meni hyvin, lämmintä oli. Sala-asukki pysyi vielä salaisena, en edes omille vanhemmille kertonut vielä... Käytiin miehen kans kahdestaa yhtenä iltana ostoksilla ja ostettiin valkoinen mini-body Rodoksen logolla... Hihi, hauska muisto...
  4. H

Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

Heippa täältäkin :wave: Emppuli :hug: uusia tärppejä teille :heart: Miima olen fb-ryhmässä jo =) Ja omaa napaa... Eilen sit kävin ultrassa mut jälleen uusi ultra 2 vkon päästä. Kohtu suurentunut ja sikiökaiku saatiin, mut viikkoja ei voitu vielä saada : / inhottaa tää epätietoisuus mut...
  5. H

Heippa täältäkin! :hug: niitä tarvitseville. Asioilla on tapana järjestyä :heart: Minäkin kyllä voin fb-ryhmään liittyä jos se varppina pysyy ulkopuolisilta salassa ;) ON: mulla on ihan kauheeta tää väsymys. Nukun päikkärit joka pv 1-2h ja öisin 8-10h ja silti haukottelen pitkin päivää...
  6. H

Iltaa! Tänään sitten soitin neuvolaan labravastaukset, perjantaina siis kävin hormoonimäärityksessä ja neuvolan täti tuumasi: Hyvä Rouva kyllä te olette raskaana :heart: Arvo oli jotain 6900, "normaali" arvo 5! Perjantaina sitten uusi ultra, josko me saataisiin la meidän iltatähdelle =)...
  7. H

Miima aika hauska sattuma. Meilleki kolmas tulos :-D la selviää todennäköisesti ens vkolla ku mul 2. ultra. Mulla tuli km heinäkuus eikä menkkoja kerenny tulla niin ei mtn hajua la:sta :O on: hormoonimäärityksessä käyty,ma selviää onko arvo koholla. Yökätys on kauhea ja väsy:-\ Hedy ja ilta*
  8. H

HELMIKUUN HELMET 2013 *elokuu*

Wiitahepo, toivon sydämeni pohjasta teille tärppiä :heart: Täytyy kyll sanoo et aluksi mulla ketutti ku tein plussa-testin... Oltiin varattu kaverin (naispuolisen) kans vapaavkonloppu ja lähemmä festareille koko vkonlopuksi... Oon viimeksi käyny viihteellä.... öö... maaliskuussa?!?!? Olin niin...
  9. H

Iltaa kaikille :wave: Jaksuja niille jotka ovat vastoinkäymisiä kokeneet! Ei muuta ku uutta matoa koukkuun :hug: No niin, ultrasta saatiin saaliiksi sikiökaiku, meinas et olis voinu nähä sydänäänetki mut ku kävin just pissillä ennen ultraa niin ei saatu kunnolla näkyviin. Pe sitten meen...
  10. H

Iltaa mammat =) Kävin sitten ultrassa ja sieltä saatiin näkyville sikiökaiku. Terkkari meinas et oltais nähty sydämen lyönnitkit jos en olisi juuri käynyt pissilla :whistle: No huomenna verikokeisiin ja ensiviikolla uusi ultra. Eli kyllä mie taian olla raskaana. Tekasin vielä ma digi-testinki...
  11. H

Heippa! Joskos minäkin ilmoittaudun tähän joukkoon =) Eli täällä 3. lapsi tulossa, 6 ja 8 -vuotiaat lapset ennestään. Keskenmeno 07/12, joten nyt jänskättää voiko tää olla totta... Viime su tein ekan testin, selvä + ja tänään vielä selvempi +. Soitin neuvolaan ja huomenna ultraan...
  12. H

Heipähei! Tulin kurkkaan teidän kuulumisia ja huomasin että roikun vielä tuolla listalla, vaikka punaisella sen pyysin silloin km:n jälkeen poistamaan. Eli minut saa poistaa Hedy81 ja *. Mutta mutta... Km:n jälkeen vuotelin 1,5 vkoa, menkkoja ei ole kuulunut/näkynyt. Tekasin sitten...
  13. H

HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

Heippa! No, niinhän täältäkin huonoja uutisia :( Keskenmeno, kohdun seinämät vielä paksuhkot, joten lääkäri meinas et vuotoa riittää jonkin aikaa! Hedy81 Saapi minut siis poistaa! En voinut ees herkältä mieleltäni nyt lukea uusien kuulumisia, joten kurkkaan teitä välillä :D kunhan...
  14. H

Heippatiralllaa! Pikakuulumiset täältä =) Sain huomiseksi ultra-ajan naisten polille :) Ihanaa päästä piinasta... Ällö olo jatkuu sekä tissikipu mut niin myös vuotoki : / Mut huomenna kaikki selviää, jippii! Kerroin pomolle koko stoorin, itkuhan meille molemmille tuli ja hän vielä kysyi...
  15. H

Voi Wiitahepo :hug: Itku silmässä :'( Voimia ja jaksuja eteenpäin!
  16. H

Meilläki poika just kävi kysyy et äiti mie sie siellä taas teet :whistle: siis koneella ;)
  17. H

Helou kaikille :wave: Ja tervetuloa uusille :flower: Ihania uutisia Neiti81 :heart: Ja Wiitaheposen kuulumisia minäkin tänne tulin katsomaan, vaikkakin kaikkien kuulumiset kiinnostaa yhtälailla =) Niin ja itselläni paino on laskenut, uskon et etovasta olosta johtuen ja mtn vauva mahaa en...
  18. H

*huoh* Heräsin aamulla mahakipuun, niinhän sit verta alkoi valua... Äsken sit tuli sellanen veri-klöntti ja masu edelleen kipeä :'( On niin paha mieli! En edes neuvolaan kerenny soittaa, parhaalle kaverille kerkesin ilo-uutiset kertoa, mut en onneks muille. Jotenki ihan epätodellinen olo...
  19. H

Heippa! Varovaisesti ilmoittaudun joukkoon :) Viikko sitten testi näytti plussaa ja täällä olen "salaa" teidän juttuja lueskellut, ennen kuin uskalsin itse ilmoittautua :ashamed: 28.2/Hedy81/3.lapsi/LKS Ja pakko vielä kommentoida, et 8 vuotta (esikoistani odottaessani) sitten tänne...

Yhteistyössä