Hakutulokset

  1. M

    Joululahjat *vko 19*

    Ekassa neuvolassa täytin papereita,kysyttiin suvun sairauksista,tupakoinnista ja alkoholin käytöstä,otettiin verikokeet ja mitattiin verenpaine,hb ja puntarilla käytiin,mulla meni n.1h. Voinnista juteltiin ja sen sellasta.
  2. M

    Joululahjat *vko 19*

    ultrassa käyty ja laskettu aika muuttu,eli se on nyt 9.12.Kaikki oli ok :heart: Tänään oli myös neuvola ja terkkari kirjottaa polille lähetteen..aikasemmisessa raskauksissa ollut vähän ongelmia niin kuulemma sitten olen seurannassa tarkemmin. Onnittelut kaikille uusille Jivelle :flower...
  3. M

    Joululahjat *vko 19*

    Huomenta kaikille! mulla ois kaksplussan laskurin mukaan laskettu aika 6.2,mutta menkat on ollu vähän niin ja näin joten tarkka selviää sitten tiistaina ultrassa. Kaikenlaista oiretta tuntuu kyllä nyt pukkaavan,oksettaa,väsyttää,närästää,hiukset rasvottuu oikeen urakalla,maha on sekasin..huh...
  4. M

    joulutonttujen odottajat

    Onnea tuplista millimenninkäinen :flower: :) Täällä paha olo jatkuu ja taitaa vaan mennä pahemmaksi :x Tunnin välein ku syö ni pysyy kasassa jotenkin..ja väsymys on armoton..päivät menee lepäillessä ja eilen olin nukahtanut tv:n ääreen.. Kahelle kaverille olen kertonut...
  5. M

    ## Joulutonttujen odottajat## HUHTIKUUSSA

    Onnea uusille plussanneille :flower: Onko muilla kylmä koko ajan?Ite oon jäässä koko ajan ja pattereita säädän täysille ja mies käy pienentemässä ku meinaa sulaa... Oksentanut en ole kertaakaan,mutta aamupäivät on kyllä tosi huono olo :x toivottavasti helpottas pian ja samoten tää...
  6. M

    Miten SINÄ hoitaisit tilanteen?

    Itse en olisi kertonut,paljon myöhemmin vasta..Enkä todellakaan odottaisi että juuri vauvansa menettänyt jaksaisi iloita kanssani.
  7. M

    ## Joulutonttujen odottajat## HUHTIKUUSSA

    Heippa! Voisin liittyä joukkoonne!Olen 25-vuotias ja kolmas lapsi olisi tulossa :) Menkkojen mukaan laskettu aika olisi 6.12,mutta kierto on ollut niin sekasin että en ihmettele vaikka se ultrassa muuttus tosta pitemmällekin. Pahoinvointia on :x Usein ku syö,ni olo pysyy siedettävänä...

Yhteistyössä