Hakutulokset

1. M

voiko joku oikeesti kertoo miten perhepeti on muka hyvä ratkaisu???

no ei meillä ole varsinaista perhepetiä (petikin kun on vian 120 leveä) mutta aamuyöllä kun herää syömään niin olen silloin tällöin ottanut kainaloon niin nukkuu paremmin. Ei ole hamunnut edes maitoa useammin vaan nukkuu kainalossa paljon sikeämmin, muutenkin kaipaa tuo meidän pieni paljon...
  2. M

Mitä tällainen maksaa?

tuossa taitaa olla yli 20 ruusua.. pienen ruusun hinta vois olla jotain 2 euroa- 2,5 euroa/ kpl. riioppuu tietysti ruususta ja mistä ostaa.. vihreät ja harso... morsiuskahva ja työ.. luulisi alle sataseen jäävän kuitenkin
  3. M

miehet on...

meillä mies tekee kolmivuorotyötä niin että viikollakin voi sitten olla vaikka neljä vapaapäivää. Minä olen kuitenkin sitten hoitanut meillä pääasiallisesti vauvan tarpeet ja antanut miehen nukkua jos on nukuttanut. Itse on kuitenkin rutinoitunut yöpuuhastelluun ja tyttökin virkistyy sitten...
  4. M

Mitä "omituisuuksia/pakkomielteitä" teillä on? :)

parillinen määrä sen pitää olla :D Joskus tämä koski ihan kaikkea ja oli pakko laittaa itsensä hellittämään, vaikka meinasikin seota pää jos ei ollut kaikki parillista. Ja pakko puhaltaa tupakkaan ennenkuin sytyttää..
  5. M

3kk:n syömälakko

meillä ollut nyt kaksi päivää tätä kanssa. Kun otan tytön rinnalle niin alkaa huitoa päällä ja raivota. Täytyy tosi topakasti asetella tissi suuhun ja sitten hokaisee että alkaa imemään. Ihan ihmeissäni olen tästä ollut. Tyttö on vasta 2 kk ja risat ja yleensä lionnut rinnalla koko ajan kun ei...
  6. M

minä sitten mustuin

Joo olen laittanut merkille että aina täällä tapellaan lapioista ja kaadetaan ämpärikaupalla tavaraa niskaan =)
  7. M

minä sitten mustuin

eli hyvää päivää arvon leidit, saavun nöyränä joukkoonne :wave:

Yhteistyössä