Hakutulokset

  1. M

    tammikuu 2004

    L-PKS 15.01-2004
  2. M

    Eroon pään kuivasta karstasta???

    meillä molmmilla lapsilla ollut karstaa, toisella edelleen. Olen vain rasvannut ja harjannut, rasvannut ja harjannut. Ajan kuluessa lähtee kai pois? Toiselta ainakin lähti. Tytöllä muutenkin aika kuiva iho, jota joudun rasvailemaan pari kertaa päivässä. Öljy ei mielestäni auttanut yhtään =(
  3. M

    1980 syntyneitä?

    Marraskuu-80 =) =) =)
  4. M

    äitejä

    meillä poika syntyi 15.1.2004 eli nyt 1v3kk, oppi kävelemään jo 9kk iässä. Puhetta ei vain tahdo tulla, vain mummu ja pa pa pa =) nuorimmainen täyttää torstaina 3kk, ikäeroa heillä vuosi ja 13 päivää =) :) Itse olen 24v, kavereita saa tulla, kirjoitelkaa! :wave:
  5. M

    Tammikuun tyttö

    meidän tyttö syntyi 28.1 =)
  6. M

    Ikäerosta...

    meidän lapsilla ikäeroa 1vuosi ja 13päivää. Ihan hyvä ikäero ainakin vielä. Vanhimmainen ei osaa olla mustasukkainen. Aluksi vähän kyllä jänskätti, mut tosi hyvin on mennyt! =)
  7. M

    potalle...

    meillä potta kuvioihin otettiin 8 kuukautisena. Siitä asti tehnyt kaikki kakat pottaan. Pissat tulee silloin kun ehtii nuoremmalta käyttämään. Mukana vessassa aina leikki kori jossa leikkikaluja ja kirjoja. =)
  8. M

    Tammikuun 2005 äitejä?

    Tammikuussa syntyi meidänki pikkukakkonen. Eli 28 päivä, prinsessa. Esikoinen (prinssi )syntyi 15.1.2004 eli ikäeroa heillä vuosi ja 14 päivää. Molemmat saaneet alkunsa myös pääsiäosen aikaan... Toivottavasti tänä pääsiäisenä ei "vieraita" käynyt kylässä... Suklaa munia tuli kyl syötyä :laugh:
  9. M

    Kenellään muulla lapsia joiden

    ei myöskään minun lapsilla ole tuota päivää, mut itsellä on! =)
  10. M

    Isän osallistuminen hoitoon?

    Kuinkas teidän miehenne ja lapsenne isät osallistuvat lapsenne hoitoon? Meillä isä tuo "leivän" kotiin, mutta kaipaisin enemmän hänen osallistumista lapsiensa hoitoon. :( Itsellä ei ole autoa käytössä, että voisi kaupassa ja kylässä käydä (matkaa lähinpään kyläpaikkaan 5km, kauppaan 10 km ja...
  11. M

    G: Sattuuko kuparikierukan laitto?

    jatkan kysymystä, itsellä olisi kans edessä kierukan laitto... entä onko vuoto ollut millaista? säännöllinen, tiputtelua?
  12. M

    "uhmaikä"???

    Onkos muilla reilun vuoden ikäisillä lapsilla uhmaa? Tai miksikäs sitä sanotaan? Meillä poika 1,2v ja kärtyää pienistäkin asioista ja varsinkin jos ei saa periksi jotain!! :kieh: Toisaalta se vois johtua siitä, kun tammikuussa syntyi perheeseemme uusi vauva, JOTEN OLISIKOHAN MUSTASUKKAINEN...
  13. M

    Milloin lapsenne käveli?

    meidän poika oppi käveleen ilman tukea 9 kk. sitä ennen käveli polkutraktorin avulla. =)
  14. M

    Tammikuussa 2005 syntyneet

    meillä tyttö syntyi LPKS 28.1-05 Veli 1/04 sai itselleen leikki kaverin :) =)
  15. M

    tammimammat 04!!!!

    Löytyy =) Olen synnyttänyt 1/04 poika ja 1/05 tyttö :wave:
  16. M

    KYSELY synnyttäneille naisille

    Hei! Teen kyselyä nuorille, jo synnyttäneille naisille, 20-25 vuotiaille (synnytyksen hetkellä) koskien ajatuksia omasta kehosta ennen ja jälkeen raskautta. 1.) millaisessa kunnossa olit ennen synnytystä? (kuntoilitko, mahdollinen ylipaino etc.)olin ihan hyvässä kunnossa, paitsi ylipainoa oli...
  17. M

    montako lasta?oma ikäsi?

    2 lasta, poika 1,2v ja tyttö 2kk. Ikää itsellä 24v. =)
  18. M

    tammikuu 2005 vauvat

    meille syntyi tyttö 28.1,viikolla 39+5. Painoa 3245g ja pituutta 48cm.Kiltti vauva, ainakin vielä. :)
  19. M

    No löytyykös 1980 syntyneitä?

    Marraskuu -80. Esikoinen 1/04, pikkukakkonen tulos 1/05 :wave: =)
  20. M

    Imukuppi

    Itselläni ei jäänyt huonoja muistoja imukuppisynnytyksestä. Olisinko sit ollut niin väsy jo (19h)! Esikoinen otettiin imukupilla pois, koska työntöpoltot loppuivat kesken ja poika oli avotarjonnassa eli kasvot ylöspäin. Isohan se ei ollut , vain 3,1kg. En kyllä osaa pelätä tätä seuraavaa...

Yhteistyössä