Hakutulokset

  1. P

    Seulan tulosten saaminen Jyväskylässä, kesto?

    Tuo sinun veriseulasi on varmasti se mihin minäkin olen menossa ensi viikolla ja jos siitä tulee hälytys niin varataan aika ultraan. Tulokset mitä nyt odottelen on nt-ultra+veriseula, jotka Jyväskylässä lähetetään Kuopioon analysoitavaksi ja tulosten saaminen kestää noin 2 viikkoa. Mulla tulee...
  2. P

    Seulan tulosten saaminen Jyväskylässä, kesto?

    Heips, kävin puolitoistaviikkoa sitten torstaina np-ultrassa Jyväskylässä, verikokeessa paria viikkoa aikasemmin, tiedot lähetetty Kuopioon. Nyt kauheasti jännittän tulevaa viikkoa, tuleeko soittoa äitipolilta. Miten on, kuinka pian hälytyksen saaneet ovat tuloksensa saaneet, onko siinä...
  3. P

    ## Joulutonttujen odottajat## HUHTIKUUSSA

    Hei, pitkään seuraillu pinoa ja nyt uskaltauduin mukaan. Taustaa: viiden vuoden yrityksen jälkeen luonnollisesti alkunsa saanut raskaus, tällä hetkellä viikkoja 7+4. Vielä kovin varovaisesti odotellaan ja menossa yksityiselle ultraan 9+0, sitä ennen en aio olla neuvolaan yhteyksissä...
  4. P

    Järkytys

    Heips Oli pakko tulla purkautumaan jonnekkin. Viisi vuotta oltu miehen kanssa ilman ehkäisyä ja kolmatta lasta yritetty. Viimeisen vuoden olin jo menettänyt toivon kolmannesta lapsesta... Ja nyt eilen tein ihan rutiiniomaisen raskaustestin, kuten ne niin lukemattomat kerrat aikaisemminkin...

Yhteistyössä