Hakutulokset

  1. A

    *MarrasMassutII Huhtikuussa 2008*

    mamina: Toinen on tulossa :) Tää vuotojuttu on kyllä todella masentavaa. Oltiin pojan kanssa viikonloppu reissussa kahdestaan, niin piti sitten kylässä hulahtaa verta taas runsaammalti. Ja edelleen tiputtele jatkuu. Vatsa ei kyllä ole kipeä, korkeintaan kiristää. Ja vatsa on kyllä jo vähäsen...
  2. A

    *MarrasMassutII Huhtikuussa 2008*

    Äiti1982: Toivottavasti kaikki on hyvin, tiedän, että on todella stressaavaa kun ei tiedä, onko kaikki hyvin vai ei. Vähän vertaistukea voin antaa sen verran, että minullakin alkoi taas tiputtelu eilen, tänään vähän hiljentynyt. Sitä aina helpottuu, kun se loppuu ja jos alkaa uudestaan, herää...
  3. A

    *MarrasMassutII Huhtikuussa 2008*

    Metsäapila: Minulla oli melkein kaks viikkoa vuotoa alkaen viidenneltä viikolta. Alkoi reilulla hulauksella ja jatkui tiputtelulla ja välillä vähän runsaammalla. Sitten on vähitellen loppunut. Lääkäri ja neuvola sanoi että johtuu hormoneista ja niiden vaikutuksesta kohdun limakalvoon, mutta ei...
  4. A

    *MarrasMassutII Huhtikuussa 2008*

    Katsos vaan iät sukupuolet unohtui :) Itse olen 25v ja poika täyttää muutaman viikon päästä 2v. Kovat pileet tiedossa :D Huomasin itsekin, että muitakin on synnyttymässä samoihin aikoihin, ihan hauska juttu :) Tosin itse suhtaudun vähän kriittisesti tuohon laskettuun aikaan, poika jouduttiin...
  5. A

    *MarrasMassutII Huhtikuussa 2008*

    Hei! Jospa minäkin mahtuisin vielä mukaan :) Laskettu aika on 28.11, nyt 7+1 ja sairaalana NKL. Tämä olisi meille toinen jos nyt kaikki vaan menee hyvin ja suunnitelmien mukaan. Enpä ole ennen keskustelupalstoilla ollut, mutta tämä vaikutti mukavalta palstalta. Tämä toinen raskaus on...

Yhteistyössä