Hakutulokset

1. L

** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

Nii mulla ois kysyttävää tänää varasin ekan neuvola käynnin... niin mitä siel ekal käynnil tehään oikeen? Ku ootan esikoista ja koskaan en oo ennen käyny? :S
  2. L

Mulla taas o sellanen olo et en ois raskaana tai en voi uskoa sitä viel :D varmaan sit ku pääsen ultraan :)
  3. L

Vielläkö mahtuu mukaan? :)
  4. L

** Syysunelmasta 2009 - Haaveilevat **

Mut voi lisätä plussanneisiin :) tuli vahva viiva. :) LA 5.5 Saattaa viel muuttua :)
  5. L

kyl se näyttää tummempaa viiivaa ku eilen ja lämmöt on 37,5 :) ja kiitos onnitteluista :) :heart:
  6. L

Kokeilin aconilla kans ja mieheniki näki ne viivat. oon kokeillu jo kahella peräkkäisinä päivänä ja sama vastaus sit viel kokeilin ovistesteil ja nekin näytti kahta viivaa. Kai täs pitäs alkaa uskoo et raskaana ollaan. kuhan nyt pysyis matkassa mukana loppuun asti =)
  7. L

Tänä aamunaki tuli haamu :) Mut mul o samal sellanen olo et menkat alkaa... ja väsymystä pikkasen :D Onko kellää muulla tälläst ollu?
  8. L

Testasin eilen siis lauantaina haamun. mieheniki näki sen viiivan siinä :) aamulla testaan uudestaa... toivottavasti en tuu pettymään :)
  9. L

käyn aina päivittäin lukemassa nää jutut, mut nyt o ollu niin kiirettä et en oo kerenny kirjotella oikeen. Tässä ny o ollu muuttoo, oikeudenkäyntii yms
  10. L

Mä varmaan testaan jos mul ei oo alkanu :) on jo nyt myöhäs. mut viimekski oli melkee kaks kuukaut. :/ Ala jo olla toivoton. :headwall:
  11. L

Mulle voi päivittäää kp1 :ashamed: Alan jo menettäää toivoni. kierrotki o pidentyny noi paljon yht äkkii :ashamed:
  12. L

Mulle voi päivittäää kp1 :ashamed: Alan jo menettäää toivoni. kierrotki o pidentyny noi paljon yht äkkii :ashamed:
  13. L

Hohhoijaa... nää mun kierto päivät o nykyää menny ihan sekasin nyt o 3 viikkoo myöhäs. mut ollaa miehen kanssa anopin luona ni testiä ei voi tehä... en kehtaa mennä ostaa apteekista kun täällä tuntee kaikki kaiken. :| Ja kaiken lisäks 3 pv mikreeniissä ollu :/ Onnea plussanneille :heart...
  14. L

siis salkkarit :D en osaa kirjottaa :D
  15. L

samoin kiitokset uudesta pinosta =) ja koht taas yövuoroon mut nyt salkakrit----> :D :laugh:
  16. L

** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 2) ** UUSI PINO AVATTU - Talvi- & Kevätunelmasta 2009 haaveilevat

Onnea kirppunen :flower: itelläni o 2 viikkoo myöhässä enkä oo viel testaillu, ajattelin vielä odottaa ainakin viikon :saint:
  17. L

°..¸ ? Esikoisesta Haaveilevat ? ¸..°

Voinko liittyä mukaan? =)

Yhteistyössä