Hakutulokset

  1. M

    Joulukuiset -07 Elokuussa

    Kiitokset vastauksista! Nyt siis hyvä mieli siitä, että imetyskerrat ok - vaikka yösyönnit loppuisikin ja tämän pitäisi nyt tsempata mut lopettamaan ne :D MEille kävi ton liikkumisen kans samoin, et muutaman päivän sisään tuli monta uutta asiaa ja yö hytkyttiin konttausasennossa.. Lila...
  2. M

    Joulukuiset -07 Elokuussa

    Meillä 3.12 syntynyt poika ja haluaisin kysellä teiltä muutamia juttuja... Meillä poika tähän saakka nukkunut päivisin 2:t päikkärit, klo 11-13 ja 17-18, yöt olivat aika järkkyjä viimeisen kuukauden (liikkumista yöllä, jotain eroahdistusta, syömistä tunnin välein), nyt alkaa rauhoittua - syö nyt...
  3. M

    Yösyöttämisen ja samalla imetyksen lopettaminen?

    Oliko teillä Lumeton mitään eroahdistusvaihetta havaittavissa tuolloin 8kk ikäisellä? Meillä mennyt kuukauden yöt aika heikonlaisesti - jotain eroahdistusta ilmassa ja pahimmillaan heräili tunnin välein hamuamaan minua. Omassa sängyssä nukkuminen ei onnistunut enää ollenkaan ja tähän samaan...
  4. M

    vauvalla verta nokasta

    en tiedä saako antaa a-tippoja, yksi apteekintäti niitä ei ainakaan suositellut - en kysynyt kyllä perusteita. hyvä jos höyryllä nenä aukeaa, kokeile ihmeessä sitä sipulihommaa, vaikka hajuhaittoja kyllä tulee. Tsemppistä ja pikaista paranemista sinne
  5. M

    vauvalla verta nokasta

    Hei, tuohon sipulihommaan vain kommentoisin että oletteko huomanneet miltä koko asunto + vaatteet haisevat tuon sipuli"käsittelyn" jälkeen...? Tai en tiedä, oliko meillä vain erityisen ärhäköitä sipuleita mutta saimme ihan ystäviä myöten kommentteja "hassusta hajusta" ja kyllä meillä silloin...
  6. M

    vauvalla verta nokasta

    Mun mielestä suolatipat kuivattaa limakalvoja. Itse ostin apteekista, apteekkitädin suosittelemana seesamöljyä suihkeena, se on ollut hyvä - menin ostamaan a-tippoja juuri nenänkuivuuteen ja hän sanoi, että ei suosittele niitä kuten ei suosittele keittosuolatippojakaan - menevät vain nenän läpi...

Yhteistyössä