Hakutulokset

  1. vaahteramäki

    Foolihaposta raskauden aikana

    Minulla on 2 lasta ja kolmatta odotan viikolla 5+1. Nuo 2 aiempaa raskautta ovat olleet todella pahoinvointisia ja vauvat ovat olleet TODELLA itkuisia. (monta kuukautta - ei mitään 3 kk koliikkia). Onko teillä kokemuksia, vaikuttaako foolihapon syönti RASKAUSPAHOINVOINTIIN tai KOLIIKKIIN (eli...
  2. vaahteramäki

    myydäänkö kauppoissa

    pelkästään Lego-peräkärryjä? kun niitä olen nähnyt vain niissä paketeissa, joissa on peruspalikoitakin. tarvitsisin pojalle oikeastaan vaan peräkärryjä lisää.. Onko tietoa?
  3. vaahteramäki

    auttakaa näytön kans

    2 v painoi jotain nappia näppäimistössä ja nyt näyttö on ylileveä ei mahdu näytölle asiat.
  4. vaahteramäki

    Refluksi on, lisäksi maitoallergiaa?

    Toivon niin että nalle puh82 tai ahmutar olisi paikalla :wave: eli, 6kk ikäisellä pojallamme todettiin oireiden perusteella refluksi. lääkkeeksi aloitettiin 3 vk sitten Zantac x 2 sekä tarvittaessa gaviscon x4. Oireista 80% katosivat tuolla Zantacilla. Gavisconia en käytä kun on niin...
  5. vaahteramäki

    Miten eilen päättyi se kun se äiti kyseli galluppia et mitä vie 3 vaihtoehdosta tarhatädille?

    oli niin nauruhermoja kutkutteleva ketju! :laugh:
  6. vaahteramäki

    Mun 14 v lasten hoitaja

    on NIIN hyvä leikkimään ja hoitamaan lapsiani ! Lapset nauttii (2v ja 6kk). Kävin nopsaan kaupassa kun hoitaja oli. Ja kun tulin takaisin ja hoitaja lähti, niin huomasin että se oli ripustanut koneesta KUIVAT LIKAISET PYYKIT kuivumaan.. :whistle: jotenkin hellyttävää, kun oli...
  7. vaahteramäki

    Paitaongelmaa..

    asumme maalla ja lähes ainoa tapani hankkia vaatteita on verkkokaupoista. mutta mutta... kun ei löydy sopivia/hienoja peruspaitoja. h&m - samoja lumppuja jok atoisella nelly.com - harmaita ja mustia kaikki ja enemmänkin yli 30 vuotiaille jeans.fi - aika...hirveitä.. yms...
  8. vaahteramäki

    tää on huippu!!

    "Kotilomaehdotuksia Jos et ehdi lomalle, tässä muutama vinkki miten loman voi simuloida kotioloissa. Ulkomaille lähdet lentokonesimulaattorissa: Istu lastentuoliin, sido kätesi kyynärpäistä käsinojiin ja yritä syödä veitsellä ja haarukalla pienestä laatikosta. Kaada lasi viiniä vieressä...
  9. vaahteramäki

    Mitä luontaistuotteita käytät?

    Itse käytän säännöllisesti: - Tri Tolosen E-EPA (aivot, verisuonet, stressi, masennus, jne.) - Magnesium 350 mg + b-vitamiini (hermosto, yleinen jaksaminen, sydän.. yms) - D-vitamiini (luustolle ja flunssia estämään) - Antiwir (puolustuskykyyn viruksia, bakteereja, sieniä vastaan)...
  10. vaahteramäki

    Nyt tarviin apua tässä turvaistuin viidakossa

    Eli pitäis löytää vauvalle 10kk ikäiselle istuin. ei enää mahdu kaukaloon toppapuvussa. Kriteerit: - Molemminpäin asennettava - Kallistuksen säätö ajon aikana - Tilava - Mutta ei mikään hehtokokoinen - Helppo asennus auton vöillä, ei ISOFIX vinkkejä kaipaan!
  11. vaahteramäki

    Kummilapsille pienet joululahjat

    mitä se voisi olla? netistä haluaisin kaikille 8:lle lapselle tilata jotain pientä (sellaista mikä on helppo lähettää postissa) Mistä sivuilta vois tilata? Ikähaarukka lapsilla on 2-8 vuotta. p.s. netistä siksi koska asumme maalla...
  12. vaahteramäki

    Imettävät / Imettäneet maitoallergikkojen äidit!

    Vauvallamme (5kk) epäillään maitoallergiaa. Verikokeet otettu, vastauksia odotellaan. Tässä jo etukäteen mietin, mitä tuleman pitää jos / kun siirryn maidottomalle dieetille. 1. Miten turvasitte kalsiumin saantinne imetysaikana (kun olitte maidottomalla dieetillä) ? Olen kuullut että...
  13. vaahteramäki

    refluksi vauvalla?

    onko kenenkään vauvalla ollut refluksitautia ILMAN PULAUTTELUA? olen miettinyt tätä vaihtoehtoa vauvallamme, joka nyt 4kk. vai onko hän vain niin suuritarpeinen ja haastava vauva.. Aina pitää kantaa ja kävellä ympäri taloa. selälleen jos laittaa niin heti itkee. sama juttu laittaessa...
  14. vaahteramäki

    Refluksi vauvalla?

    onko kenenkään vauvalla ollut refluksitautia ILMAN PULAUTTELUA? olen miettinyt tätä vaihtoehtoa vauvallamme, joka nyt 4kk. vai onko hän vain niin suuritarpeinen ja haastava vauva.. Aina pitää kantaa ja kävellä ympäri taloa. selälleen jos laittaa niin heti itkee. sama juttu laittaessa...
  15. vaahteramäki

    Aina mulle käy näin,

    et kun jotain etsin niin en löydä ja silloin kun en tarvitse niin tarjolla yllin kyllin. Nytkin kolunnut kaikki sivustot huutonetistä vauva.fi:n kirppispalstoihin, mut ei kellään ole myynnissä Emmaljungien kovaa koppaa. Yhden löysin, mut joku oli ollu vielä nopeampi ostaja :'(
  16. vaahteramäki

    NIMI pojalle

    Mikä näistä paras: Leo Elmeri Jerry Tristan Entäs mitä vois olla toiset nimet noille nimille? :flower:
  17. vaahteramäki

    Just kun löysin unelmavalaisimen, niin ei saa valkoisena!! Löytyykö tätä keltään joutilaana? (sis.kuva HobbyHall Camilla-valaisin)

    http://www.hobbyhall.fi/product_view.asp?productid=35577&uid=KAPBMJT03X2N9MRHTWE3132RRQLD36G3&shopid=0&lid=1&sk_1=2&sk_2=346&un=70197590&uc=08&orderid=&orderst=& :headwall: ärsyttää.. :/
  18. vaahteramäki

    Mikä nimi näistä paras vauvalle?

    Aida Klaudia Minttu muita ehdotuksia? :flower: Vielä tähän listaan yksi nimi: Nelly
  19. vaahteramäki

    Huhuu te joilla on Carenan tuplarattaat (double swing)! Olis asiaa hyttys- ja sadesuojasta.

    Eli olen ajatellut ostaa kyseiset tuplarattaat, mutta missään ei kerrota mikä hyttyssuoja ja sadesuoja passaa ko. rattaisiin. Mitä olette käyttäneet? Tietääkö joku muuten että onko tuossa vuoden 2009 mallissa (saapuneet myyntiin tässä kuussa) säädettävät jalkatuet, kun tuotekuvauksesta...
  20. vaahteramäki

    Te, joilla vinokattoinen yläkerta vaatehuoneella tms.

    Kaipailisin vinkkejä / kuvia siitä, miten olette sisustaneet vinokattoisen huoneen. Olen itse ajatellut vinokattoa vasten jonkunlaista vaatehuonetta, jonka yksi seinä peili-liukuovea (4kpl). Laittakaa kuvia ja ideoita =)

Yhteistyössä