Hakutulokset

1. M

mun mieheni on pettänyt mua.....

miten kävi,saitko naisen kiinni?
  2. M

Varoituksen sana tällekin palstalle!!!!!

saisinko myös nimimerkin.kiitos
  3. M

HERKKUPEPUT LAIHIKSELLA!!!

mul on menny laihdutus kyl niin pieleen.olen ainakin pari viikkoa syönyt karkkia,yöllä.siis mulle tulee aina yöllä kauheet himot ja en vaan voi olla syömättä.sain synttärilahjaksi kauheen kasan konvehteja,ja en viitti niitä heittää pois kun on lahjaksi saanu.ni oon sit vaan syöny.huoh.mut vaaka...
  4. M

PALJONKO LAPSENNE SAA SUUNNILLEEN JOULULAHJOJA? LASTEN IÄT?

ehkäpä joku 25-30 pakettia.kauhea määrä ja lapsi jouluna vasta puolivuotias. syy on täysin äidin,kun innostui niin ekasta joulusta :xmas:
  5. M

moikka.on taas muutama päivä,mihin muu jengi on kadonnu?on ollu toosi huono viikko,oon aina välillä syöny herkkui,mut en kyl paljoo,mutta mutta.musta on tullu yösyöppö.aina kun herään syöttää tytön yöllä ni syön itekki jotain herkkija,en vaan saa hillittyy itteetäni.jos taas kun alkaa maanantai...
  6. M

Baby P - pieni enkeli raukka

voi herran jumala.ei olis pitäny kysyy,tuli kyl niin paha mieli itelle.miten ihmiset voi?????
  7. M

Baby P - pieni enkeli raukka

mitä sille oli käyny?
  8. M

jaahas,kolmas viikko lähti käyntiin.vaaka näytti tasan 60kg,niinkuin viime viikollakin.eiliset isänpäiväkakut teki kyl tehtävänsä varmaan.tänäänkin söin vähän,nyt taas siis takaisin arkeen :snotty:
  9. M

on vierähtän pari päivää kun ei oo kerinny kirjottelee. oon ny 3päivää jumpannu,lainasin sellasen fit mama dvd:n kirjastosta =) ja joka ilta polkenu kuntopyörää 5-6kilsaa.kyl läski lähtee
  10. M

terves. mäkin sorruin eilen syömään 6karkkia, oli kauhee nälkä eikä kaapissa mitään, vetäsin sit ne.muut,ny ei oo kaapeissa enää mitään hyvää ni ei vahingossakaan pääse herkuttelemaan.kyl jotenkin niin elämältä puuttuu sisältö kun ei voi hyvää syödä :headwall: ja tervetuloo uudet,kyllä...
  11. M

ni nii nyt on sitte viikko "kärsitty" ja vaikka onki kurkku kipee ja korvatulehdus ni kyl nii pali hymyilyttää, vaaka näytti meinaan tasan 60kg.lähtöpainohan oli 63.ei voi olla totta että pelkästään herkkujen poisjättäminen on vieny 3kiloo? oon kyllä paljon liikkunu ja muutenki syöny...
  12. M

oon ilmeisesti tulossa kipeeks,kurkkuu sattuu ja päätä kuumottaa.kiva kiva.nooh eipä tää viikonloppu muutenkaan miltään tunnu kun ei saa syyä herkkuja :( mites muut pärjäilee?
  13. M

no juu kyl varmaan kuuden kans touhua riittää ku ton yhdenki kans on välil aika meno ja meininki =)
  14. M

meinasin niin ratketa viime yönä. heräsin kolmelta ja teki niin paljon mieli suklaata (on 4patukkaa kaapissa kun miehelle ostin) olin jo melkein menossa kaapille mut sain vaihdettuu suunnan makkariin, huhhuh, oli tipalla. ostin kaurapuuroa (olen aina ajatellut sitä inhoavani enkä ole...
  15. M

jaaha,kolmas päivä menossa.ei oo kyllä tehny tiukkaa,ihmettelen kyllä syytä kun ennen tätä on joka päivä ollu pakko saada.ma iltana-ti päivään asti särki päätä niin paljon et meinas taju lähtee,oksensinkin 2kertaa (varmaan vieroitusoireita),mut ei oo kyl liiemmin herkkuja tehny mieli...
  16. M

taas valkeni uusi aamu,kun pimatsu herätti 7 *argh* alko pää särkemään illalla ja jatkuu edelleen,hiukan on huono olokin,mistä lienee johtuu.söin aamupalaks ruisleivän,tuoremehuu ja lasin mehukeittoo.pitäis pitää kylläisenä siihen saakka kun ruoka.jätin voin kokonaan pois leivältä (ehkä yks syy...
  17. M

ihan ok menny tää päivä.mies söi karkkia mut en ees vilkassu koko pussiin =) ostin kaupasta mehukeittopurkin (jotain painonvartioitten) sitä oon hörppiny kun tekee mieli jotain. 1,5h oltiin tytyn kaa lenkilläkin. ehkä tää on tätä ekan päivän innostusta :D päätä jomottaa,sokerinpuutostila...
  18. M

vähän tietoja itsestäni, sain esikoiseni 06/08, joka oppi muuten tänään menemään ympäri *ylpeä* raskauskiloja olis vielä se 5 jäljellä.tänään mun vaaka näytti aamulla 63,kun illalla 62 :o noh,kait lähdetään vaavin kanssa vaunulenkille kun tuolla siihen malliin karjuu
  19. M

kaikki kynnelle kykenevät tänne vaan =)
  20. M

mua oottaa kans ainakin neljät ihanat farkut joihin mahduin vielä vuosi sitten

Yhteistyössä