Oon ehdottoman kateellinen. Lehdessä oli tarjous 8vk kuntosalia kampissa Helsingissä vain 59e eikä se vaadi mtn jäsenyyttä tai muuta. Houkuttais kyllä tosi paljon! Sit luin sellasesta naisten kuntosalista joka myös kiinnostaisi, tosin on varmaan paljon kalliimpaa kuin tuo tarjousAlkuperäinen kirjoittaja möksmöks:on vierähtän pari päivää kun ei oo kerinny kirjottelee.
oon ny 3päivää jumpannu,lainasin sellasen fit mama dvd:n kirjastosta =) ja joka ilta polkenu kuntopyörää 5-6kilsaa.kyl läski lähtee
Rupeenpa taas etsimään netistä missähän se naisten sali olikaan.
Mulla muuten kävi synnytyksen jälkeen ihan sama kuin muutkin oli huomanneet että housut pysähty ennen reisiä. Kyllä itketti mutta turvotusta ja ihan oikeasti lantion levenemistä se oli suurimmaksi osaksi. Samoin kävi vanhoille rintsikoille, ei menneet takaa kiinni lähellekään vaan jäi uupumaan 10cm. Nyt on rintakehä palautunut ja ne sopii taas ympäri Läskiä mulla ei siis rintakehässä oo ollu joten muuta vaihtoehtoa ei oo kuin että luut oli levenneet vaan niin hirmusesti. Palautumisen (eli että vanhat housut mahtu taas ylös saakka vaikkei nappi tietty kiinni mennytkään )huomasin ehkä parisen kk sitten kun synnytyksestä oli mennyt puolisen vuotta.