Hakutulokset

1. S

PAS huhtikuussa

Nega tuli tännekin :'( Mutta asia on mietitty ja pettymys laitettu kuosiin ja nyt odotellaan viimeistä icsiä yksityiselle. Hyvää odotusta plussanneille!!
  2. S

PAS huhtikuussa

Hienoa Kipatsu haamusta :flower: ! Toivotaan, että haamu vahvistuu entisestään! Itsellä pp4 menossa. Pp2 oli ihme vihlaisuja masussa ja nivusissa samoin eilen vähän, mutta muuten ei mitään, ei niin mitään! Mutta ihan alussahan tässä vielä ollaan. Onneksi elo on ollut sen verta kiireistä...
  3. S

PAS huhtikuussa

Tyyne73 :flower: onnistuneesta siirrosta ja vielä 2 kyytiläistä mukaan :heart: Peukutuksia piinailuun!
  4. S

PAS huhtikuussa

Onnea Marli :flower: . Hieno juttu!!
  5. S

PAS huhtikuussa

Tyyne73: paljon peukutuksia vappuaatolle, että pääsette siirtoon! Meillä selvisi yksi sulatuksesta ja nyt Toivo on kyydissä :) Pakkaseen ei jäänyt enää yhtään huurunenää, 2 muuta eivät selvinneet...Veritesti on 12.5, mutta kyllä minä sinä samaisena aamuna ensin teen testin kotosalla...
  6. S

PAS huhtikuussa

Onnea Bantsku :flower: Toivotaan kyytiläisen pysyvän mukana seuraavat 9kk!! ON: minä taidan olla viimeinen pasilainen...tuli hoitajalta soitto, että siirtoon päästään. Viimeinen piinailija =)
  7. S

PAS huhtikuussa

Ohhoh, oli kirjoitukseni aikana tullut hieno lisäys plussariviin! Peepee77 paljon onnea :flower:
  8. S

PAS huhtikuussa

Saana79 ja Anna76 paljon peukutuksia piinailuun :flower:! Minulla on lääkkeellinen pas ja alotin luget 3pv ennen siirtoa eli tänään ja maanantaina on siirto. Itse joudun laittamaan 200mg 3xpäivässä.
  9. S

PAS huhtikuussa

Kipatsulle peukutukset piinailuun =)
  10. S

PAS huhtikuussa

Toinenkin! Noniin! Onnea myös aiaifille :flower: :flower: ! Ihanaa, että plussanneet allekin ilmaantuu nimiä =) . Mikä oli hcg arvo sinulla?
  11. S

PAS huhtikuussa

Mahtavaa risto :heart: :flower: !! Onneksi olkoon! marli: meillä on 3v tyttö ja hän tuli 1.icsin 4.pasista. Tovi siihen meni, mutta odotus palkittiin =)
  12. S

PAS huhtikuussa

Taivaansilpojalle minultakin paljon jaksamista surun ja pettymyksen koetellessa nyt :hug: Olen todella pahoillani. Ei alkanut omakaan viikko hyvin. Toissa yönä sain äidiltäni viestin, että meidän mummu on nukkunut pois :'( Tässä ollaan nyt sitä itketty. Paljon on koettelemuksia, joskus tekisi...
  13. S

PAS huhtikuussa

Finttu voimia sinulle :hug: Ah, kun mua pisti oikein vihastuttamaan sun puolesta noi lääkärit ja kommentit ettei välttämättä "mahdu" mukaan. Eikö ne tajua mitä ne sanoillaan saa aikaan?! Itselleni on sanottu joka kerta niin, että soita ja katsotaan, että pääsetkö siinä kierrossa mukaan, argh...
  14. S

PAS huhtikuussa

Voi itku Puppeli! Pettymys on rankka, kovasti voimatsemppiä sinulle ja onnea tulevaan hoitoon :hug:
  15. S

PAS huhtikuussa

Heh, marlin kanssa samat rivit melkein =) En huomannut ollenkaan, kun töiden lomassa yritän kirjoitella samalla ;)
  16. S

PAS huhtikuussa

Huomenta :wave: *haukotus* Torstai on toivoa täynnä, niinhän sitä sanotaan. Mutta minusta tämä päivä voisi aina jäädä välistä. Sellanen välipäivä vain ennen viikonlopun alkua :D Joko teillä Taivaansilpoja, Risto ja Aiaifi on testipäivä lähettyvillä? Taidatte olla ensimmäisenä testailemassa...
  17. S

PAS huhtikuussa

Marlille ja Maukoille onnea matkaan :flower:
  18. S

PAS huhtikuussa

Hei! En ole ehtinyt käymään lukemassa viestejä ja täällähän on vilske käynyt passaajilla. Hirmuisesti onnea plussauksiin ja tarrasukkia kyytiläisille!! Puppelille tsemppiä ja hyvää mieltä sekä onnea torstaille! risto: mullakaan ei ollut niin mitään oireita, kun plussasin 4.pasista silloin...
  19. S

PAS huhtikuussa

Hienoa PeePee77 ja onnea piinailuun!! Taivaansilpoja: toivotaan ja uskotaan, että nippailut johtuvat ihan jostain muusta ;) Bantskulle tervetuloa minunkin puolesta. Kevätaurinko paistaa (täällä ainakin), joten pidetään mielikin aurinkoisena tytöt, niin plussanneet allekin alkaa meitä ilmaantua...
  20. S

PAS huhtikuussa

Hei vaan, kiva kun bongasin tälläisen ketjun. Tulisin mieluusti mukaan vielä huhtikuisiin. Itselläni on lääkkeellinen pas huhtikuussa. Progynovat aloitettu, siirto luultavasti (toivottavasti) viikolla 17. Pakkasessa on 3 alkiota yhdessä oljessa. Toivottavasti ette heivaa minua ketjusta...

Yhteistyössä