Hakutulokset

  1. M

    "Lakiasiaa"

    Tilanne tämä: lapsen isä ei ole tunnustanut isyyttään, lapsi 3-vuotias, nyt saatu sovittua, että tulee lasta tapaamaan ja on hänen elämässään jollain tavalla mukana, mutta haluaa tehdä meidän kesken lapun jossa lupaan olla vaatimatta häntä jälkeenpäin DNA-testeihin. Siis onko tälläinen lappu...
  2. M

    Apuja kaipailisin teiltä viisaammilta ja kokeneemmilta =)

    Minulla on poika 1v5kk, jonka kanssa syömisestä on vähälle aikaa tullut aivan älytön ongelma.. itse olen antanut sotkea ja syödä mutta välillä koitan itse syöttää esim. aamu ja iltapuurot ja jos on kiire lähtö edessä. noh, siis poika ei suostu syömään vaikka mitä virikettä pitää ruokailun...
  3. M

    Apuvaa!!

    Kyseessä 1v3kk ikäinen lapsi, jolla nousi tiistai-keskiviikkonvälisenä kuume, aamulla ei kuumetta, yskäinen ja nuhainen vain. Keskiviikko iltana alkoi ilmestyä ylävartaloon ja vaippa-alueella punaisia ei juurikaan koholla olevia "läiskiä" ja aamulla nekin olivat poissa. Noh, keskiviikko-torstai...
  4. M

    Miten on??

    Pyydättekö helposti apua/osaatteko ottaa apua vastaan, asiassa kun asiassa?? =)
  5. M

    Pyydättekö/osaatteko..

    pyytää/ottaa apua vastaan?? hölmöstippä muotoilin eto kysymyksen :D mut siis miten on? itse oon aika jääräpää ja viimeseen asti koitan ilman apuja selvitä.. :snotty: ja ihan asiassa kun asiassa siis??
  6. M

    Kuntalisistä!!

    Onko kenelläkään tietoa kuinka sitä kodinhoidontuen kuntalisää haetaan? Meidän kuntaa se tulee ensi vuoden alusta mutta missään ei ole tietoa kuinka haetaan..
  7. M

    Kirppari asiaaa...

    Kävin tänää kiertelee kirppareita, ja silmiin pisti äitiyspakkauksen vaatteet, joita koitettiin myödä kauheilla hinnoilla, muutaman vuoden takainen pakkauksen puku 20e?!? :o en kehtais pakkauksen vaatteita edes myyntiin pistää vaa annoin kaverille.. ja jos ei ois ollu tuttua kelle antaa nii...
  8. M

    Nyt kaikki jauhopeukalot :)

    Kertookas miulle oikein kunnon mokkapalojen pohjan ohje?? ohje millä tähän asti oon tehny, nii pohjasta tulee semmonen ohut lättänä, tahtosin just semmosen oikeen paksun ja "kuohkeen" :p
  9. M

    Minkä ikäisenä suunnilleen..

    on teidän lapsilla alkanut uhmaikä??
  10. M

    Neuvoja kaipailisin

    Mulla ois semmonen assii.. 9kk ikäinen lapsi on ruennut puremaan, kun kieltää hän joko irvistää tai "loukkaantuu" :D miten sais loppumaan sen, koskee nimittäin jonku verran ku järskäyttää..
  11. M

    Miten teillä??

    Mulla on melkein 8kk ikäinen lapsi, joka herää kerran pari yössä vieläkin syömää. Voiko lapsi tosiaan olla nälkäinen, vaikka syö paria tuntia ennen nukkumaan menoa reilun annoksen puuroa sekä siihen vielä maitoa päälle. Miten muilla, heräileekö samanikäiset/vanhemmat syömään yöllä vielä? :)

Yhteistyössä