Hakutulokset

  1. M

    1v3kk

    kiitos... hyvä huomata että muillakin on tätä samaa ongelmaa... nyt eilen meni jo paremmin... onneksi! laitoimme isommankin hoitoon mummulle kun rupes oleen vähän liian kovaa menoa täällä päivisin... :ashamed: mutta voimia kaikille! :flower:
  2. M

    2004 syntyneitä ja mistä päin?

    28.11.2004 6:27 tuli Lempäälään tumma hiuksinen 3685kg 48cm kokoinen pieni tytön tyllerö maailmaan... Tampereen yliopistollisessa keskusairaalassa! Tays: osasto 4a synnytyksen kesto oli 7h 25min
  3. M

    Hei millon teijän koirilla on karvanlähtö?

    nämä ilmojen vaihtelutkin tekee.. osittain karvan lähdön... ja karvan lähtö lisääntyy vanhempana... meidänkin 12vuotias koira "tiputtaa" karvaansa melkein koko ajan... ja stressikin voi vaikuttaa asiaan...
  4. M

    kysymyksiä2,5 vuotiaista

    just... tänne ei näköjään kannata kirjottaa mitään kun saa tällästä palautetta \|O ohhoijaa...
  5. M

    kysymyksiä2,5 vuotiaista

    onko kenelläkään muulla 2,5 vutialla tällästä kun meillä... meillä on niin suunnattoman ahne tämä pikku neiti... että oksat pois... esimerkiksi tänään tapahtu... tein väli palaksi suklaa moussea ja jätin sitten kipon hetkeksi pöydälle... ja neiti söi omaa lautasellista... kunnes ruoka ei ollut...
  6. M

    lempäälä/ymp. (yh?)

    on tullut perille... mutta olen ollut todella kiireinen tämän viikon... laitan mailia vielä tänään :) olis kyllä tosi kiva saada uusia kavereita täältäkin... mulle voi laittaa sähköpostia tonne edellä mainittuun osotteeseen niin kerron sitten enemmän... :wave:
  7. M

    lempäälä/ymp. (yh?)

    täällä yksi kahden pienen tytön äiti lempäälästä... olen 21vuotias ja kaipaan seuraa täältä lempäälästä... olen asunu täällä kohta kolmisen vuotta ja en vielä oel saanu ystäviä oikein täältä... naapurit tunnen mutta siihen se sitten jääkin... tässä olis yksi ystävä ehdokas! olen naimisissa ja...
  8. M

    Ulkoiluseuraa etsivät! (pino)

    täällä etsii 21vuotias kahden tytön lapsen äiti lempäälästä ulkoilu/kahvittelu seuraa...tyttöjen iät on 2v ja 1v1kk sähköpostia saa laittaa j.tuomisto@hotmail.com
  9. M

    Minkä kokoisia 1-vuotiaita?

    meidän tyttö 71,5cm ja panoa on 9560kg B)
  10. M

    lempäälän mammat???

    huomio lempäälän mammat olen 21vuotias kahden pienen tytön äiti! olis kiva saada täältä uusia kavereita kun kaikki kaverit on asumassa kaukana ja kahden pienen lapsen kanssa ei ole helppoa kulkea keskustassa... olis kiva saada näihin päiviin muutakin kun töitä ja lasten kanssa olemista...
  11. M

    lempäälän mammat?

    täällä 21vuotias kahden pienen tytön äiti etsii leikki/kahvittelu seuraa lempäälästä... lasteni ikä on Amanda 2v ja Katariina 1v... olis kiva saada niillekin kavereita kun nämä sade päivät tuntuu välillä pitkiltä... mies on päivät töissä! meilaile j.tuomisto@hotmail.com

Yhteistyössä