lempäälä/ymp. (yh?)

  • Viestiketjun aloittaja tinza
  • Ensimmäinen viesti
tinza
olen 22v muutama kuukausi sitten yksinhuoltajaksi jäänyt hiukan yli 1v tytön ja kohtapuoliin syntyvän (la 13.2) pikkuisen äiti. lisäksi perheeseemme kuuluu kääpiövillakoira.

ystävät on todella vähissä, ollaan asuttu lempäälässä vasta viime toukokuusta lähtien, ja oliskohan huono itsetunto ja vaikea parisuhde osaltaan vaikuttanut siihen, ettei oikein ole tutustunut kehenkään.

lastenhoidon ja kotihommien ohella kiinnostavat sisustaminen, lukeminen, musiikki, liikunta (mut oon kyl enemmän tällanen sohvaperuna-tyyppinen, et saan aina potkia itteeni liikkeelle, elikkäs lenkkiseurakin olis ihan tervetullutta=))

luonteeltani olen avoin ja joidenkin mielestä liiankin kova puhumaan, mut siihen nyt vaikuttaa aika paljolti se, kun on päivät pitkät 1-vuotiaan kanssa kahdestaan, niin onhan se kiva, jos pääsee välillä jutteleen jonkun vähän isommankin kanssa.... mennyt syksy on ollut tosi rankka tän eron vuoksi, ei oo ollu mitenkään simppeli tarina, ja vieläkin asiat osittain auki, mut pikkuhiljaa elämä voittaa, ja nyt tekee jo mieli jutella ihmisten kanssa pääasiassa kaikesta muusta kuin erosta.

niin, ja painoa pitäis alkaa pikkuhiljaa pudottaan, kun tän vauvan saa ensiks tuolta massusta ährättyä pihalle. tavoitteena tulee olemaan sellanen 20-30kg, riippuu vähän, paljonko jää laitokselle. joten siihenkin olis "seura" paikallaan.

auto on, elikkäs ympäristökuntiin päästään myös helposti.


tuli pitkä selostus, toivottavasti löytyis edes joku, joka kokis, et meillä saattais olla jotain yhteistä.
mailiosoite on: muumimamma_83@hotmail.com


 
täällä yksi kahden pienen tytön äiti lempäälästä... olen 21vuotias ja kaipaan seuraa täältä lempäälästä... olen asunu täällä kohta kolmisen vuotta ja en vielä oel saanu ystäviä oikein täältä... naapurit tunnen mutta siihen se sitten jääkin... tässä olis yksi ystävä ehdokas! olen naimisissa ja meillä on tosiaan kaksi rasvilli tyttöä 1v2kk ja sitten 2v5kk eli tässä on menoa ja meininkiä... ja sitten meillä on kaksi kissaa... ota yhetyttä sähköpostilla j.tuomisto@hotmail.com jos kiinnostaa.. :hug:

 
HAI7
Hei äidit lempäälästä ! Minä olen asunut mieheni kanssa Lempääläs kolme ja puoli vuotta. kiinnostaisiko teitä tavata lasten kanssa jossain keskustan alueella vai tulla meille kahville tai teelle ? meidän perheessä on kolme lasta joiden iät on 8-vuotias poika,5-vuotias tyttö ja 3-vuotias poika ja laskettuaika on 6.06.06. vastausta odotellen ! Laita tälle sivulle vastaus tai soita puh:0449129448 :attn:
 
on tullut perille... mutta olen ollut todella kiireinen tämän viikon... laitan mailia vielä tänään :) olis kyllä tosi kiva saada uusia kavereita täältäkin... mulle voi laittaa sähköpostia tonne edellä mainittuun osotteeseen niin kerron sitten enemmän... :wave:
 
HAI7 ja muut Lempäälästä! Olisi kiva tutustua paremmin. Olen muuttanut Lempäälään viime syyskuussa. Perheeseen kuuluu myös mies, 2-vuotias poika, 2,5-kuinen tyttö ja kaksi shetlanninlammaskoiraa. Oletteko te käyneet perheverstaalla (Pikku Kettu)? Siellä pyörimme välillä. Mulle voi meilata tälle palstalle tai susanna@selanpohja.fi :)
 
koskari79

Terve!

olen kohta 27v, naimisissa ja vauva tulossa.La 25.5.06.
Mies on viikot töissä toisella paikkakunnalla eikä töitäkään ole näköpiirissä, joten aika käy pitkäksi.
Olisi kiva saada vaikka lenkkiseuraa tai muuten vaan juttuseuraa.

Laita/laittakaa viestiä!

Domix@jippii.fi

P.s. en omista itse konetta, mutta käyn melkein päivittäin äitini nurkissa pyörimässä joten vastailen mahdollisuuksien mukaan. :attn:
 
hai17
HEI TAAS !
NYT KERKESIN TÄNNE VASTAAN.MINUA KIINNOSTAA TEIDÄN KAIKKI VASTAUKSET TÄLLE PALSTALLE.MUTTA LÄHETTÄKÄÄ MEILEJÄ MINUN SÄHKÖPOSTIINI JA OSOITE ON h.ihantola@luukku.com
MUTTA HYVÄÄ PÄIVÄN JATKOA TEILLE KAIKILLE. :hug: :hug:
 

Yhteistyössä