Hakutulokset

1. N

aamiasivaihtoehtoja puolitoistav:lle?

perustuisko vaikka siihen että puurossa on paljon hitaita hiilihydraatteja?
  2. N

Lapsen kaveri tappoi meidän lemmikin!

Äiti vaan vakuutti, että varmasti oli vahinko! Tytön isää en nähnyt. Mutta siis vaikka olisi vahinko (jota tarkoituksella terraariosta ottaminen ja päälle astuminen ei kyllä ole) niin mielestäni tytön pitäisi ainakin korvata tytölleni menetetty hiiri ja pyytää oikein kamalasti anteeksi. En...
  3. N

Laitettaiskos TAAS ystävähaku pino?

Heippa mulle ystäviä kanssa :D
  4. N

Paljonko antaisitte rahaa häälahjaksi?

Varmaan omantunnon mukaan :laugh:
  5. N

aamiasivaihtoehtoja puolitoistav:lle?

Varmasti jokaisella perheellä on omat tapansa eikä oo yhtä oikeeta aamupalaa, mutta täällä kans menee (vielä :D) puuro.. no puuro on hyvä aamupala varsinkin pienelle lapselle kun se pitää nälän kauan loitolla ja on terveellistä ja plaaplaa :) vähän yli vuojen on meijän enkeli :saint:
  6. N

Muita huutajien äitejä?

No täällä huuto alkaa jos ei ruoka tule sillä sekunnilla ja silloin jos ei saa tahtoaan läpi... :D kyllähän se välillä tuntuu että argh olis jo hiljempaa mutta eipä sitä huutoa täällä kuitenkaan kestä loputtomiin, varmaan tuo koliikki mitä kesti 4 kuukautta teki musta vahvemman etten kovin...
  7. N

lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

Mico, Enzo, Sebastian, Alex, Miika on kivoja poikien nimiä =) minun neiti kastetaan 29.pv ja mulla ihan kauhee paniikki keksiä nimeä, on niin paljon hienoja vaihtoehtoja mutta yksi on varma etunimi ja se on Kia..siihen sitten olen ajatellut vielä 2 nimeä perään ja jotn vaihtohetoja on...mm...
  8. N

Imetys

luontaistuote kaupasta saa ns. "herutus" juomaa tms. kokeileppa sitä =)
  9. N

20 vuotiaana äidiksi???

juu, no minä oon 20v. ja prinsessa syntyi 2.3 eli n.1kk 2vk ikäinen hän :) olen kaikenlisäksi YH :) hyvin oon pärjännyt!(vaikka lapsi syö aikas tiheää ja epäiltiin koliikkiakin mutta ajan myötä hieman helpottunut verrattuna alkuaikoihin..) mutta tottakai se on raskaampaa yksin kuin kumppanin...
  10. N

OMA PINO 08-ALUEEN ÄIDEILLE JA ODOTTAJILLE!!!!

heis. täällä 20v. 1kk 2vk ikäisen tyttö lapsen äiti :D
  11. N

kun pinna vaan palaa!

voi voi voi... lasta ei KOSKAAN saa lyödä/tukistaa tai muutenkaan kurittaa väkivalloin. miksei raivoansa voi käydä purkamassa eri huoneessa vaikka tyynyyn?takoa nyrkeillä lattiaa? ei ole lapsen vika että sillä on uhmaikä. kamalaa lukea juttuja lapsiin kohdistuvasta väkivallasta! tottakai menee...
  12. N

Innolla synnytystä odottavat?

minä odotan innolla enää 3 viikkoa ja 2 pv laskettuun aikaan. :kieh: :D
  13. N

raskaana ja matala verenpaine

\ ********* Jaa, se on parempi että pyörryt johonkin ja saat keskenmenon?TODELLA fiksua...
  14. N

Aamulla herätessä..

..Mulla on kipeät nivelet sormissa ja tuntuu että ei pysty kunnolla laittamaan kättä nyrkkiin..jotenkin "tiukat" sormet vai miten sen sanois. Ja turvonneet ovat.Mutta onko tää niveljuttu nyt ihan normaalia? :/
  15. N

raskaana ja matala verenpaine

no sanotaanko että ei oo hyvä ainakaan :whistle: itel ollu koko ajan hyvät paineet mutta just tämänhetkistä tilannetta en tiedä, mut on pyörryttänyt (voi johtua kyllä yhist lääkkeistkin kun ne lopetin, sivuvaikutusta) kannattaa koittaa nostattaa verenpainetta vaikka kotikonstein? lakritsi...
  16. N

Paikkakuntagallup

\ khih, onneks olkoo oulaisista, tää paikka on aivan ***** ;) :headwall:
  17. N

Paikkakuntagallup

:wave: moik syysvauva05 =)
  18. N

Mitkä oli poika/tyttömerkit raskaana ollessa?

\ oon samaa mieltä että ei noi "merkit" kerro yhtään totuutta että kumpi oisi tulossa, vaikka ekaa vasta odotan...
  19. N

Ensimmäiset kuukautiset synnytyksen jälkeen.

mitäh?minä luulin että menkat alkaa melkein heti kun on synnyttänyt...ja kaveri vielä pelotteli että ne menkat kestää monta kuukautta putkeen.
  20. N

raskaus ja tupakka

tupakan riippuvuus on samalla asteella heroiiniriippuvuuden kanssa. että miettikääpä sitä. mutta toi on ihan totta että ajatus siitä et mun lapsi joutus haisteleen mua kun oon käyny tupakalla niin ällöttää itteekin :'( mut kuten sanoin ei todellakaan ole helppo juttu lopettaa.

Yhteistyössä