Hakutulokset

1. N

Paikkakuntagallup

kalajoki mut helmikuussa raahe :p
  2. N

muita tulevia yh:ta??

höh.. :'( kuulostaa tosi kamalalta sua kohtaan.ei tommosta kyl varsinkaan raskaana olevan naisen pitäs joutua kestämään, mut ei kyl kenenkään. kannattaa jutella ihan vakavasti sen ukkos kans et #&%£$!* tajuis et miltä susta tuntuu. ja jos ei tajuu ni ei siin auta kyl mikään sit.
  3. N

Nuori aikuinen äiti rakas

:laugh: kyllä minä ainaki ohi korvieni tommoset pistäsin...eiköhän se oo jokaisen oma asia että millon. ja sitä paitsi yleensä tommoset on jotn tiukkapiposia vanhuksia joilla itellä ei oo elämää niin puuttuvat toisten asioihin. ei kannata välittää tuollaisista. ja eihän se iästä riipu vaan...
  4. N

hejpsan kaikki hassut

hellow! min oon 20v. lapsenmielinen tyttö joka tykkää taiteista ja tykkää kirjoitella runoja, piirtää mangaa, maalailla kaikkia omanlaisia juttuja, swappailuakin harrastan(ei tarkoita sitten parinvaihtoa, mihin tämä on joskus sekoitettu joissain piireissä)askartelu ja näpertely on siis sydäntä...
  5. N

muita tulevia yh:ta??

tuli tässä mieleen etten tätä maininnu olleskaan, et minä nakkasin ukon pihalle kun ei siitä ollutkaan isäksi. ensin oli ja sit ei ollutkaan, olisihan se pitänyt arvata, kait olin niin rakkauden sokaisema mutta kun äijä kävi mun kimppuun muutama kuukausi sitten niin päätin että minullehan hän ei...
  6. N

nyt kyllä kiinnostaa..

ootteko te tosiaan noin kamalan tiukkoja siitä miten joku nimi lausutaan??mulle ainakin ois aivan sama jos mun lasta kutsuttais vaikka possuksi jos sen nimi ois vaikka miia.eiköhän se oo tärkeintä et ite tajuaa mikä sen nimi on ja vauva sit isompana :p
  7. N

raskaus ja tupakka

joo ei oo helppoo ei...ite polttanu vähän(~5 röökii/pv) mutta kuitenkin, raskauden alussa tosin olin 2kk polttamatta, sit ratkesin..ja nyt oon ollu 2 viikkoa polttamatta ja aion nyt olla loppuun asti polttamatta. (toivottavasti ei tartte aloittaa uudestaan sit kun tytsi on syntyny) mutta voin...
  8. N

raskaus&uniongelmat(ko?)

nii mä oon vähä hukassa noitten viikko + jotai juttujen kans ku en oikee tajua niistä mut nii jotn about 2,5 kk laskettuun aikaan...
  9. N

raskaus&uniongelmat(ko?)

Vau jotku jopa vastas =) kiva sillai et voi nyt aatella et tää on ihan normaalia...tai sillee. neuvolassa puhuin tästä ja käski vaan "muuttaa unirytmiä" mulla ei ollu tästä kyse ollenkaan...ihan sama kui aikasi heräsi ja meni sit ajoissa nukkumaan niin sama juttu aina.herää just sillai et olo on...
  10. N

Synnytys pelottaa

Olen kokenut sekä suunnitellun sektion (joka sujui loistavasti) sekä alatiesynnytyksen jossa sekä minä, että poikani meinattiin kuolla. Valitsisin itse hetkeäkään miettimättä uudelleen alatiesynnytyksen, jos se vielä olisi mahdollista... Toipuminen ja vauvan hoito on huomattavasti helpompaa...
  11. N

raskaus&uniongelmat(ko?)

mul on tullu täs viime aikoina uniongelmii, sellasii et heräilen ilman syytä ( tai jokuhan täs on syynä ) öisin about 2 tunni välein, eli oon sit tietty aamulla tosi väsyny ja koko päivänki...et onko muilla ollu tämmöstä...?Toinen voi olla se kun oon lopettamassa masennuslääkkeitä, eli niit on...

Yhteistyössä