Hakutulokset

1. N

JOULUN odottajat nyt on joulukuu !!!

vauvauutisia :) meille syntyi pieni tyttö 3.12 6.44 3245 g ja 49,5 cm synnytys lähti onneksi spontaanisti käyntiin, kun perjantaille oli alustavasti mietitty käynnistystä. päästiin jo perjantaina kotiin. =) 4 aikaan heräsin supistuksiin supistukset alkoivat sen verran rajuina että...
  2. N

JOULUN odottajat MARRASkuussa!*jo korkattu!!*

moikka onnea jo vauvansa saaneille!! en o aikoihin kerennyt kirjoittamaan. aina valillä oon kerennyt kuitenkin lukemaan. ollut senverran kiireistä aikaa ettei o ees muistanu olevansa raskaana.. =) kunnes tossa yks aamu tuli kait toi limatulppa ni havahtui että ollaan jo niin lähellä. ja...
  3. N

JOULULAHJAT**elokuun pulina**

miten voi ihmistä väsyttää näin paljon |O hormonit kait valvottaa öisin ja neiti päivisin.. ois pakko saada nukuttua kun ei enään oikeeen toi ajatuskaan kulje.. aattelin ostaa jotain neutraaleja 50-56 senttisiä vaatteita ja jonkun söpön pikkusen toppahaalarin.. esikoiselta noi vaatteet on...
  4. N

kuulapyssy viime raskaudes tais olla jotain 160/100 luokkaa lääkityksistä huolimatta kun ekat valkuaiset tuli läpi.. ja sit oli ihan hirveet päänsäryt.. en muista tarkemmin niitä paineita. nyt ne aloitti sen albetol jo 145/98 kun mul ollu 2vko putkeen pää kipee. mittarin antoivat lainaan ja...
  5. N

petite-te: on sen verran tuskaa tää odotus täl hetkel et vauvat tauolle kyl :laugh: haluisin kyl enemmän lapsia mut en o mettiny mitään lapsilukua.. vauva kerrallaan ja sit taas katsellaan kun/jos vauvakuume iskee et mitä tehdään
  6. N

huomenia.. hihii tos aamul tunsin joko luisen pepun tai kallon törröttämässä tos navan vieres :) neitim tääl kans nukkuminen jotenkin hankalaa heräilen muutaman tunnin välein ja välil vaikee saada unta.. sit päivät voisin nukkua kokonaan, mut eipä voi kun pitää touhuu ton esikon kaa...
  7. N

moikka pitkästä aikaa :) oon aina välillä käyny lukee mut en o jaksanu kirjottaa mitään.. ollaan tässä muutettu ja pikkuhiljaa on tavarat paikoillaan. ollu ihan hirveät päänsäryt melkein päivittäin :headwall: verenpaineetkin on jo alkanu nousta ja aloittivat albetolin jo nyt.. toivottavasti...
  8. N

Joululahjat! ¨*vko22*¨

tervehdys pitkästä aikaa.. on ollut sen verran rajua pahaa oloa ja väsymystä että oon joutunu melkein asumaan sängyn pohjalla. mikään ei oikeen maistu paitsi jotkut salaatit ja paahdettu ruis leipä.. eilen käytiin np ultrassa ja kaikki oli niinkun pitikin :attn: nyt on niin helpottunut ja...
  9. N

Onko muita rv 11?!!

juu mullakin on tullut jo toi 3kg vähän ahistaa.. ja maha pömpöttää jo niin ettei vahhoista housuista mene napit kiinni..
  10. N

Joululahjat *vko20*

täällä kanssa alkaa olla noita uni ongelmia.. illalla ei uni meinaa tulla mitenkään ja eilen aamulla mies tarjoutui hoitamaan esikkoa aamulla jota olisin saanut nukuttua edes aamulla mutta väsytti mutta en vaan saanut unta.. ärsytää kun kokoajan on ihan poikki väsynyt mutta uni ei vaan tuu...
  11. N

Onko muita rv 11?!!

juu täällä kans vko 11 ja laskettu aika 6.12 armoton väsymys ja mikään ruoka ei maistuis kaikki meinaa vaan tulla ylös :x
  12. N

joulutonttujen odottajat

tervehdys pitkästä aikaan.. oon ollut niin väsynyt etten o jaksanu mitenkään koneelle raahautua, voisin vaan nukkua mutta ei oikeen onnistu kun toi 2v neiti pitäis hoitaa.. neiti on ihan yli mustasukkanen tietokoneelle ei tarvi kun istahtaa koneelle niin se huutaa kun syötävä :headwall...
  13. N

## Joulutonttujen odottajat## HUHTIKUUSSA

mulla ois ollu huomenna pään mangneettikuvaus mutta se piti perua.. hoitaja sanoi että ne kuvat voidaan ottaa ensimmäisen kolmanneksen jälkeen :o epäilyttää kyllä suuresti. haluun kuviin kyllä vasta kun lapsi on ulkona. toivottavasti tää nyt pysyy sisällä.. on vaan niin epätodellinen olo että...
  14. N

:o meillä kunta tarjoaa vaan yhden viikolla 12 ja jos ongelmia niin siiten vasta useempia :headwall:
  15. N

mullekkin kelpais kunnallinen varhaisultra ;) oot onnekas miina
  16. N

tervetuloa uusille joulumammoille ja onnea plussasta :flower: juu kävin sitten eilen puntarissa.. on tullut 4 kiloa lisää tässä parin vikkon aikana.. hups :laugh: ei ihme että on niin turvonnut olo.. väsymys on ihan sairasta tuntuu ettei pystyssä pysy ja jos erehtyy vaakatasoon ei kestä...
  17. N

ollut koko päivän kaupungilla ja nyt on niin kuollut olo.. päätä särkee ja armoton väsymys |O mulla on pikkuhiljaa alkanut mielenkiintoinen kuvotus. aamuisin on paras olo ennenkuin syö mitään. aina kun syö niin sen jälkeen tulee paha olo, ei hirveesti tee mieli syödä kun siitä tulee vaan paha...
  18. N

Onko joulukuisia?

no voi... :headwall: olin just kirjotellu kunnon tarinan ja sit toi neiti tuli ja hävitti sen.. joten nyt tulee tiivistelmä en jaksa koko juttua uudelleen kirjoittaa angelia voimia sulle :hug: täällä ei vieläkään ole mitään oireita. onkohan siellä mahassa mitään.. onko niin että jos...
  19. N

Onko joulukuisia?

caffee mullakin on iltasin maha tosi turvoksissa.. jos liikun iltasin missään niin kellekkään ei jää epäselväksi ettenkö olisi raskaana :laugh: ekaa odottaessa ei ollut mahaa paljon ollenkaan.. pieni kumpu ilmestyi jossain 25 viikon paikkeilla, mutta neiti olikin jossain selässä piilossa ;)...
  20. N

Onko joulukuisia?

yksi joulumamma lisää =) tein tossa reilu viikko sitten testin.. jotenkin epätodellinen olo kun ei ole vielä mitään pahonvointiakaan.. maha oon vaan jo aikas turvoksissa jä välillä aika kipeäkin.. toista odottelen siis, esikko täyttää kohta 2 vuotta :heart: niin ja se mun la ois noitten...

Yhteistyössä