Hakutulokset

1. T

Jouduin lapsihyökkäyksen kohteeksi äsken.

postipirkko :D
  2. T

Avioerokaavake

tässä sivulla asiakirjamalleja ihan alimmaisella rivillä. http://www.lakiopas.com/lakitietoa/avioero/
  3. T

pätkiskakku on uunissa ollut kohta tunnin ja vieläki sellasta löysää. mikä vikana?

No niin nyt mun tekee mieli kans sitä kakkua!!! :kieh: :whistle:
  4. T

Litteä kylmäpatruuna? *Palsta tietää kaiken*

Minäkään en nimeä tälle tiedä mutta olen nähnyt tavarataloissa niitä tällekin kesää jo. Jos siis samasta asiasta puhumme :)
  5. T

Windows XP vai Windows Vista??

Hyvä pointti. :)
  6. T

Windows XP vai Windows Vista??

Olen myös kuullut kuten mamma ja pojat, että vistaa on moitittu. XP kannatan. :)
  7. T

Onko kukaan maalannut täyspuista ruokryhmää, jossa ennestään päällä vain lakkaus?

Juuri näin. Minä "tyhmänä" maalasin pensselillä ja veto jäljet jäi. Joskaan eivät haitannut, mutta hienompi tulee telalla.
  8. T

Onko kukaan maalannut täyspuista ruokryhmää, jossa ennestään päällä vain lakkaus?

Minä tein vanhasta ruokailuryhmästä kauniin kun hioin lakkauksen pois ja maalasin haluamallani värillä. Kannattaa. :)
  9. T

Laitetaanko kaikissa leikkauksissa intubaatioputki?

Oli mielessä täydentää että nukutettuna siis. :)
  10. T

Laitetaanko kaikissa leikkauksissa intubaatioputki?

Mulle ainakin laitettiin kun viimeksi olin leikkauksessa. :) Ymmärtääkseni se aina laitetaan. Mutta joku viisaampi kertokoon faktan asiasta.
  11. T

Mikä elokuva saa sinut itkemään?

Titanic sai kyyneleet valumaan. Ja tuo syysmamin mainitsema Lupaus jäi jopa yöuniin pitkäksi aikaa. Oli niin vaikuttava elokuva.
  12. T

nyt mä olen mainonnan uhri...rakastuin pussilakanaan :D

Niin minäkin haluan ne. Samaa mainosta katsoin hetki sitten. Ettäs tiiät. :)
  13. T

Mitäs mä laittaisin rahkaan?

Minä tein hetki sitten sellaista herkkua että vatkasin vaahtoutuvaa vaniljakastiketta, siihen lisäsin rahkaa purkillisen ja puolipussia marianne crushia. Ai ETTÄ on hyvvää! :p

Yhteistyössä