Avioerokaavake

• Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja eroa harkitseva:
www.ylojarvi.fi/hallinto/lomakkeet/ sieltä löytyy avioerokaavake
Kiitos tästä! Yksin olen eroa hakemassa eli mun pitää täyttää kaksi samanlaista kaavaketta. Ymmärsinkö oikein?

Yhden omissa nimissä.Tai noin oli ainakin ennen.
Ensin puolen vuoden harkinta ja sitten hakemus uusiksi.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja eroa harkitseva:
www.ylojarvi.fi/hallinto/lomakkeet/ sieltä löytyy avioerokaavake
Kiitos tästä! Yksin olen eroa hakemassa eli mun pitää täyttää kaksi samanlaista kaavaketta. Ymmärsinkö oikein?

Yhden omissa nimissä.Tai noin oli ainakin ennen.
Ensin puolen vuoden harkinta ja sitten hakemus uusiksi.
tuossa kun lukee, että jos vaan toinen puolisoista eroa hakee niin kaavake täytetään kahtena kappaleena. Tuntuu oudolta

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toinen kappale toimitetaan käräjäoikeudesta eron toiselle osapuolelle
Eli täytänkö sen toisen kaavakkeen miehen nimellä vaikka hän ei eroon kuulemma suostu

Et miehen nimissä täytä mitään.
Jos muuten pitää kahtena tehdä niin täytyy(minä en tiedä )Kannattaa soittaa ja kysyä.
Miehesi ei tarvitse eroon suostua,estämään ei pysty.
Voitte harkinta-ajan vaikka asua yhdessä,eron hakuun ei vaikuta.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toinen kappale toimitetaan käräjäoikeudesta eron toiselle osapuolelle
Eli täytänkö sen toisen kaavakkeen miehen nimellä vaikka hän ei eroon kuulemma suostu

Et miehen nimissä täytä mitään.
Jos muuten pitää kahtena tehdä niin täytyy(minä en tiedä )Kannattaa soittaa ja kysyä.
Miehesi ei tarvitse eroon suostua,estämään ei pysty.
Voitte harkinta-ajan vaikka asua yhdessä,eron hakuun ei vaikuta.
Ok. Tulostin ton kaavakkeen ja soittelen huomenna käräjäoikeudelle kuinka toimin. Tarkoitus on muuttaa tytön kans pois niin pian kuin mahdollista. Eipä tarvi neidinkään enää jatkuvaa riitelyä kuunnella.

antakaa neuvoja tästä eteenpäin
Pyydän avioeroa avioliittoon vihitystä puolisostani................... Me ei tulla toimeen, meillä on erimielyseet lastemme kasvatuksesta.Ne ovat yli nelikyppisiä, mielestäni ei meidän tarvitse huolitsia hedän
toimeen tulostaan.Näistä ollaan eri mieltä. Unohdetaan kaikki vieraissa käymiset puolin ja toisin, en mikään pyhimys ole, mut olen koittanut kaikkeni,mut nyt on mitta täyts. apuva

Yhteistyössä