Hakutulokset

  1. M

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Heippa :-) Minäkin halusin kerhoilemaan! Meillä on 2010 syntynyt ihana tyttö joka sai alkunsa 5 vuoden lapsettomuushoitojen ns. "viimeisessä" IVF:ssä. Sen jälkeen olisimme luovuttaneet jos onnie ei olisi ollut myötä. Nyt olisi aika palata sorvin ääreen ja tammikuussa pitäisi alkaa pistokset...
  2. M

    Tietoa kaivataan kipeästi: toisen lapsen yritys JULKISELLA puolella??

    Hei, meillä on yksi lapsi, sai alkunsa kolmannella IVF hoidolla julkisella puolella. Onko ketään jotka ovat saaneet ns. toiset kolme IVF hoitoa toisen lapsen yrittämiseen julkisella puolella. Eli kolmenhoitokerranlaskuri ns. nollautunut? Olen kuullut että käytännöt vaihtelevat...
  3. M

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Valma Olisin todella kiitollinen jos antaisit enemmän tietoa teidän kunnan käytännöstä ja mikä se kunta on jossa toimitaan näin! Monella hoidolla ensimmäinen lapsenne sai alkunsa? Sillä minulle sanottiin TAYS :sista selvä sanaisesti että se on kolme hoitokertaa riippumatta tuloksista, ei muuta...
  4. M

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Moikka kaikille :-) En jaksanut ketjua lukea alusta asti, mutta terve vaan tutuille jos teitä täällä pinossa on. Minä tuolla kympin hoidoissa/plussanneissa/vauvautuneissa kirjoittelin aikoinaan. Nyt on ruvennut käymään pikkukakkos haaveet niiiiin ylitsepääsemättömän koviksi, että ollaan ruvettu...
  5. M

    Kapalo apua?

    Kiitos vinkistä. Olen jo vieraillut heidän sivuillaan, mutta siellä ei ollut meille sopivaa. Tai siis oli muistaakseni tasan 2 vaihtoehtoa väreissä isommalle vauvalle ja olisin halunnut jonkun kivan kuvion :-/ Ne vaaleanpunaiset "pussikapalotkin" on tilapäisesti loppu ja tarve olisi nyt...
  6. M

    Kapalo apua?

    Eli meidän neiti on ihan hirveä viuhtomaan nukkuessaan ja siihen säpsähtelee. Unelmaratkaisu löytyi pariviikkoa sitten, kapalointi. Likka rauhoittuu niin hyvin kapaloon, nukahtaa äkkiä ja nukkuu pitempään, on kaikin puolin tyytyväisempi kapalossa =) Olen kapaloinut nyt lakanaan, mutta se...
  7. M

    Kympin hoidoista vauvautuneet

    Moikka PIIIITKÄSTÄ aikaa :wave: Täällä myös menee päivät siihen tahtiin, ettei paljon muuta kerkeä ajattelemaan kuin vaipan vaihtoa, syöttöä, leikitystä ja lääkkeitä. Juu, luitte oikein, lääkkeitä. Tällä hetkellä menee 3 eri lääkettä ja kaikilla omat antoaikansa 2-3 kertaa per vuorikausi/...
  8. M

    Ihan turha, mutta: Uusi hattu likalla, onks tää jo vähän liikaa?? :-D

    Kiitos kaikille "söpöttelijöille" :-) Kyllähän se söpö on, mutta niin on kaikki vauvat :-) Ainakaan minä en ole törmännyt yhteenkään ei söpöön vauvaan. Tosin minä olenkin tälläinen ainainen vauvakuumeinen lapsirakas ihminen, joten kaikki alle 18 v. näyttävät minusta söpöiltä :-D Nyt on jo...
  9. M

    Ihan turha, mutta: Uusi hattu likalla, onks tää jo vähän liikaa?? :-D

    Tilasin siis puhelimitse ja hetken mielijohteesta ostin myös hatun kun sitä minulle kaupattiin. Tiesin vain hatusta, että se on vaalenpunainen ja karvainen. Onhan tuo söpö, mut ehkä hieman yliampuva :-D Mies ehdotti, että tilaan samanlaisen myös itselleni ja sit ollaan samikset :D Joo, ei tuu...
  10. M

    Ihan turha, mutta: Uusi hattu likalla, onks tää jo vähän liikaa?? :-D

    Aijaa.com - 7206243.jpg Uudelleen kun ei näkynyt tuossa ekassa viestissä... Ei näköjään huoli kuvaa, mut tässä osoite.
  11. M

    Ihan turha, mutta: Uusi hattu likalla, onks tää jo vähän liikaa?? :-D

    Tilasin ritiäismekon Riihipeikosta ja summamutikassa tilasin myös hatun näkemättä ja tällainen tuli:
  12. M

    Kympin hoidoista vauvautuneet

    Sannis Tervetuloa vihdoin tälle puolelle :flower: Kyllä saitkin varmasti kylliksi odottaa... Kylläpä teille syntyi kunnon kokoinen poika =) Sannis ja kirma + muut kiinnostuneet, täällä imetys ei onnistu tai maito ei nouse vaikka mitä tekisi :headwall: Tällä hetkellä mennään imetysapulaitteen...
  13. M

    Kympin hoidoista vauvautuneet

    Heippa kaikille :wave: Täällä ollaan ja vielä hengissä:) Uskomatonta, että ollaan nyt täällä vauvautuneiden puolella! Vielä viime vuonna tähän aikaan en uskonut IKINÄ KOSKAAN pääseväni tänne kirjoittelmaan. Toivo oli kyllä aikalailla mennyttä, mutta täällä ollaan! :D Irene Aikalailla saman...
  14. M

    Meidän perheen ihka ensimmäinen Isäinpäivä :-) Onko tämä ok lahja?

    Minäkin mietin sitä, että annanko ennen synnytystä, mutta se meni sitten näin. Mutta teilläpä tuli täydellinen isäinpäivän lahja :)
  15. M

    Meidän perheen ihka ensimmäinen Isäinpäivä :-) Onko tämä ok lahja?

    Reipas, iso silmäinen tyttö tuli. Päivää vaille lasketunajan :heart:
  16. M

    Meidän perheen ihka ensimmäinen Isäinpäivä :-) Onko tämä ok lahja?

    Täytyy myöntää, etten laskenut kuitteja :ashamed: Halusin vain täydellisen paketin... Kun tätä on kuitenkin odotettu niin kauan.
  17. M

    Meidän perheen ihka ensimmäinen Isäinpäivä :-) Onko tämä ok lahja?

    Itse olen vähän päälle 30 v. ja mies jo päälle 40 v. Löysimme toisemme siis vasta ns. myöhäisillä vuosilla ja nyt tätä esikoistakin odottettiin ja toivottiin noin 5 vuotta.
  18. M

    Meidän perheen ihka ensimmäinen Isäinpäivä :-) Onko tämä ok lahja?

    Tuosta naljailusta täytyy sanoa: MINÄ rakastan miestäni, yli kaiken ja arvostan suuresti. Ja hän tietää sen. Meidän suhde perustuu vilpittömyyteen, rakkauteen, yhteen hiileen puhaltamiseen ja huumoriin. Meillä on hauskaa yhdessä ja huumorilla kevennämme raskaitakin asioita. Meillä on aina ollut...
  19. M

    Meidän perheen ihka ensimmäinen Isäinpäivä :-) Onko tämä ok lahja?

    Juu, huumoria löytyy mieheltä. Ei meillä tällaisista suututa :-)
  20. M

    Meidän perheen ihka ensimmäinen Isäinpäivä :-) Onko tämä ok lahja?

    Ihan hyvin se vaipan vaihto meilläkin sujuu myös isältä :-) Ei sitä ollenkaan kaihda, lähinnä huumoria vain nuo vaipanvaihto jutut. Omasta miehestä kyllä sen verran tiedän, ettei hän tuosta "huumorista" suutu, lähinnä varmasti vain naureskelee...

Yhteistyössä