Hakutulokset

  1. Lilya

    Mistä löytää kissanpentu?

    Perheemme on tehnyt päätöksen uuden kissanpennun hankinnasta pitkällisen mietinnän tuloksena ja näin ollen perheeseemme etsitään nyt kisua kaveriksi vanhemmille kisumirreille :) Mutta voih, miten vaikeaa sopivan löytäminen on. Etsimme maatiaista, mutta lähes kaikissa löytämissäni ilmoituksissa...
  2. Lilya

    Nordealla maksut myöhässä?

    Onko muilla? Täällä odotellaan liksaa saapuvaksi mutta huonolta näyttää :( Helvetin helvetti!
  3. Lilya

    Kellään ollut välilevynpullistumaa/tyrää?

    Mulla oli joskus 6-v sitten pitkäaikaista ja voimakasta iskiassärkyä, ja tuolloin muistaakseni diagnosoitiin välilevynpullistuma, tyrää epäiltiin. En muista yhtään mitä kaikkea lääkäri silloin sanoi/neuvoi ja kaikki kotikonstitkin unohtuneet. Nyt mulla on jälleen samaa kipua ja lääkäriin en...
  4. Lilya

    Mitä muiden 1v3kk puuhailee?

    Olisi kiva löytää muita samanikäisten vanhempia, mitä teillä tehdään ja puuhaillaan? Meidän neidillä on tällähetkellä pukemaan opettelu kovasti mielessä, mutta suuttuu ja puhkeaa itkemään kun sukka meneekin jalkaan vain puoliksi. Itsekseen syömistä harjoitellaan ja pääosin jo onnistuukin...
  5. Lilya

    Minkälaiset vk-kengät 1-veelle?

    Ja mitä olette mieltä H&M, Lindex tai kappahl-talvivaatteista? Suojaako vedeltä? Käyttöön tulisi 5-vuotiaalle.
  6. Lilya

    Tehdäänkö ketju missä yritetään arvata toisen etunimi?

    Nickin/mielikuvan perusteella :)
  7. Lilya

    Mikä paras pesu- ja huuhteluaine? Suosittele lemppariasi

    Mikä on sinun lemppari pesu- ja huuhtisaineesi? Itse käytän yleensä Omoa nestemäsienä ja Sertoa jauhemaisena, huuhteluaineita vaihtelen kun en ole vielä löytänyt lempparituoksua. Tykkään että vaatteet saavat tuoksua hyvältä pesun jälkeen eli sellainen huuhteluaine hakusessa :) Joskus käytän...
  8. Lilya

    Unikoulua?

    Keskustelin tänään äitini kanssa taaperon unikoulusta, ja hänen mielipiteensä oli että olen mokannut homman alusta asti aivan täysin. Hänen mielestään olen tehnyt ison mokan nukuttamalla tuota vauvana vieressä ja sen jälkeen olen yöllisiä itkuja yrittänyt helpottaa syliin ottamisella. Hän...
  9. Lilya

    Onko täällä muita migreenipotilaita?

    Mikä sinulla on lääkityksenä, esto+kohtauslääke ja mahdolliset muut? Kauanko olet sairastanut? Mikä sinulla laukaisee kohtauksen ja miten estät niitä? Kuka sinua hoitaa, (yksityinen vai kunnallinen) neurologi, yleislääkäri? Mulla on ollut migreeni 12v, joskus on auraa (näköhäiriöt...
  10. Lilya

    Suosittele parasta ripsiväriä?

    Etsin lyhyille ripsilleni hyvää ripsiväriä. Mulla oli reilun vuoden verran ripsienpidennykset ja en ole käyttänyt ripsaria aikoihin. Monet kehuvat Kanebo/Sensai 38, onko kokemuksia? Haluan oikeasti pidentävän ja tuuheuttavan ripsivärin, hinnalla ei väliä kunhan on hyvä :)
  11. Lilya

    Oletteko huomanneet että palsta on hiljentynyt?

    Onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota palstan hiljentymiseen? Muistelisin että vaikka 4-5v sitten palstalla oli paljon enemmän juttua :) Mistähän johtuu?
  12. Lilya

    Miten ihmeessä saan roskan pois silmästä?

    Vuorokauden jo ollut häiritsevästi roska silmässä, aargh!|O Mitään ei näy, mutta tuntuu tosi kurjalta eli kyllä siellä jotain taitaa olla. En siis ole huomannut että sinne olisi jotain mennyt, mutta eilisiltana alkoi tuntua siltä. Olisko jotain vinkkejä miten saisin sen pois? Eikai tällaisen...
  13. Lilya

    Helsinkiläiset! Onko töölössä/kävelymatkan päässä mitään paikkaa jossa viettää aikaa?

    Esim. jotain kauppakeskusta? Pari tuntia pitäisi saada kulumaan enkä kaupunkia tosiaan tunne yhtään.
  14. Lilya

    Pinoudutaanko kaikki GFG:läiset?

    Onko muita jotka ovat mukana Go fat go-haasteessa? Tehtäiskö GFG-mammojen pinotus?:wave:
  15. Lilya

    Näkeekä tän päivän salkkarit netissä ilmaiseksi??

    Jäi näkemättä ja haluaisin nähdä, näkeekö jossain ilmaiseksi?
  16. Lilya

    Onkohan Travalle Remu vedenpitävä?

    Tietääkö joku? Vk puvusta kyse siis, koko 116cm.
  17. Lilya

    Milloin aloititte kiinteät?

    Mua kiinnostaisi tietää milloin olette aloitelleet vauvoillanne kiinteät? Vaikka tiedänkin saavani kivisateen täältä niskaani, kummastelen miten monet aloittavat vellit parikuisena ja kiinteät 3-kuisena. Meillä aloitettiin esikolla vajaa 5-kuisena ja kakkosesta ei vielä tiedä kun täysimetyksellä...
  18. Lilya

    Veisitkö 4-veen katsomaan autot 2??

    Ollaan tässä pohdittu että minkälainen tuo mahtaa olla. Oletimme että leffa on yhtä hauska ja lapsille sopiva kuin ensimmäinen versio, mutta nyt on mediassa paljon ollut keskustelua elokuvan väärästä ikäsuosituksesta. Pohdinkin, onkohan liian pelottava 4-vuotiaalle? Meidän poika on aika herkkä...
  19. Lilya

    Kertokaa hyvi ja huonoja puolia jos lapset pienellä ikäerolla?

    Mulla vauvakuume, aiemmin kokemusta vain isosta ikäerosta. Nyt on pikkukakkonen 3kk ja mielessä toinen pikkuinen:heart:
  20. Lilya

    4-veen syömisestä

    Meillä on hoikka (110cm 17kg) 4-vuotias poika joka syö mielestäni huonosti. Neuvolassa eivät huolestuneet mitenkään erityisesti, sillä kasvaa tasaisesti käyrällään. Minä kuitenkin olen yrittänyt lisätä energiaa ravintoon, sillä poika on tosi liikkuvainen ja esim. pyöräilee useita tunteja...

Yhteistyössä