Suosittele parasta ripsiväriä?

Etsin lyhyille ripsilleni hyvää ripsiväriä. Mulla oli reilun vuoden verran ripsienpidennykset ja en ole käyttänyt ripsaria aikoihin.
Monet kehuvat Kanebo/Sensai 38, onko kokemuksia?
Haluan oikeasti pidentävän ja tuuheuttavan ripsivärin, hinnalla ei väliä kunhan on hyvä :)
 
Ostin pari viikkoa sitten tuon Sensain ja ei toimi mulla kyllä yhtään. Kaverit on kyllä ollut siihen todella tyytyväisiä, joten ehkä mulla on vaan vääränlaiset ripset :(

Mulle on sopinut aiemmin Lancomen Hypnose, joka meneekin sitten seuraavaksi ostoon.
 
Mep
Markettitavarasta toimii ainakin MaxFactorin 2000 calories. Kosmetologi kehui sitä viimeksi merkkiä tietämättään, että ompa levittynyt kauniisti + lähtee helposti pois ;-) ennen kasvohoitoa siis...
 
Mulla on käytössä nyt Cliniquen ripsari joka kans vaatii lämpimän veden et lähtee pois (tarkemaa nimee en just muista). Mun oli pakko siirtyä tuohon ripsariin koska muut ripsarit (tai niiden poistoaineet) aiheutti silmiin kirvelyä.

Mulla on lyhyet ja harvat ripset mut tuo tekee mulle ihan kivat räpsyttimet - ei mitään kilometriripsiä, mut näkyy eritavalla ja tulee hyvä lopputulos.
 
"vieras"
Minun mielestäni paras on Diorin Diorshow Black Out.

Tuota Sensaita käytin yhdessä vaiheessa, mutta sillä ei saanut kovinkaan näyttäviä ripsiä ja ainakin mulla ripset harveni tosi paljon sen käytön myötä.
 
"AMA"
[QUOTE="vieras";26728842]Minun mielestäni paras on Diorin Diorshow Black Out.

Tuota Sensaita käytin yhdessä vaiheessa, mutta sillä ei saanut kovinkaan näyttäviä ripsiä ja ainakin mulla ripset harveni tosi paljon sen käytön myötä.[/QUOTE]

Mulla on tämä, mutta mielestäni max factorin 2000 calories on vaan yksinkertaisesti parempi. Tuo Black out tekee mulle ainakin liian paakkuiset ripset tosi helposti, sitten saa ripsikammalla niitä oikoa erotella. 2000 calories ei tee samaa, mutta silti tulee huomattavasti tuuheammat ripset.
 

Yhteistyössä