Hakutulokset

  1. L

    Minä kierron päivänä Lääkkeellisen pas:n alkion siirto ?

    On varmaan ollut jotain kyselyjä ennenkin ollut mut en löytyänyt. Siis varmaan toi siirto päivä vaihtelee mut juu pientä gallupin tynkää... Ajattelin vaan et oliskos onnistunut jo kp 16 kun seuraava mahdollisuus oli kp19 siis viikonloppu välissä ja mulla alkaa uus työ tolloin kp19 enkä tietty...
  2. L

    Kenelläkään tietoa koska ORGALUTRAN lääkeettä sais taas suomesta ?

    Oon soitellut apteekkeihin, mutta kukaan ei osaa sanoa koska sitä sais ? hoidot alkaa 3vk kuluttua niin siihen mennessä tarvis tota lääkettä. T: Leppis
  3. L

    Elokuiset mammat 2011 löytyykö ?

    Hei! Yllätys oli melkoinen kun tänään testasin ja testi näytti + :D Ensimmäinen lapsemme on saatu lapsettomuus hoidoilla ja hoitoja tarvittiin 10. Nyt pari vuotta ollaan taas yritetty ja parissa pas:ssa käyty, mutta ei ole tärpännyt. Ja nyt siis tuli luomu ylläri pylläri ei voi kyllä uskoa...
  4. L

    Hoitoihin jonotuksesta mitä jos asuinkunta muuttuu ?

    Eli varmaan vuoden alusta pitää hypätä hoitojonoon uudestaan jos nyt ei näistä kahdesta pas:ta tärppää mitä on jäljellä. Nyt asutaan täällä uudellamalla, mutta harkitaan muuttua kanta-Hämeeseen päin, mutta siis jos muutetaan heinäkuun aikana ja oon just täällä jonottanut 6kk hoitoihin niin...
  5. L

    Onko jokin tietty aika minkä pillerit vaikuttavat kun ne lopettaa ?

    Olihan sekava otsikko :laugh: Siis ollaan menossa pas:iin ja olen käyttänyt pillereitä ennen sitä. Onko siis jotain haittaa kun vasta pari kuukautta sitten lopetin pillerit. Pillereitä olen käyttänyt reilun vuoden.
  6. L

    kauanko alkiot olleet pakastettuna ja niistä muksu tärpännyt ?

    Meillä on -06 kesäkuusta asti olleet alkiot pakkasessa ja nyt pitäisi toista lasta lähteä yrittämään. Onko kenelläkään samalaisia kokemuksia, että alkoit olis iolleet "kauan" pakkasessa ja niistä olsi tärpännyt ? Huononeeko alkoioiden laatu jotenkin pakastuksen pituudesta johtuen ...
  7. L

    Huhuu minne kadonneet kaikki 2007 joulukuiset mammat ?

    Niin elionko täällä enää ketään paikalla tohon ketjuun ainakaankukaan ei enää kirjoittele. Olis ikiva tietää mitä kaikille kuuluu ? Mitä lapset osaa jne.
  8. L

    Päänympärys 5kk ikäisenä

    Eli paljonko teidän lapsilla on kasvanut päänympärys 5kk aikana ? Meillä oli syntyessä 34 ja nyt on 40,8 viimeisen kuukauden aikana kasvoi vain 0,8 eli nyt pitää tarkkailla kasvaako se tarpeeksi. Aina on jotain mistä huolestuu :( T:leppis
  9. L

    missä imettää helsingin keskustassa/ lämmittää ruokia ?

    Eli tossahan toi kysymys jo tulikin.... eli jokin kahvila /ravintola tai muu paikka missä olis hyvä syöttää muksu... T:Leppis
  10. L

    Allerginenreaktio luumusta...

    Meidän poitsulle tulee luumusta silmän ympärille punasta ihottumaa kun se syö luumua. Ihottuma häviää parissa minuutissa eikä näytä vaivaavan mitenkään eli voiko tota luumua kuitenkin antaa ? Ollaan luumua nyt maisteltu vajaat pari viikkoa poika on 4,5kk. T.Leppis
  11. L

    Limaa kurkussa mikä avuksi ?

    Heips! Eli meidän pojalla on ollut limaa kurkussa jo pian kuukauden rohisee aika pahasti. Käytiin 10 vrk sitten lääkärissä ja kaikki ok ainut on vaan toi lima mikä on kurkun päässä. Oon yrittänyt höyryhengitystä, mutta ei siitä paljon apua näytä olevan vai kuinka usein sitä pitää tehdä ...

Yhteistyössä