Hakutulokset

1. L

uiminen rv36

voikohan vielä mennä uimahalliin uimaan rv36? en muistanut viimeksi neuvolassa kysyä. lääkärintarkastusta ei oo vähään aikaan ollut, joten en tiedä onko paikat alkanut jo avautumaan...
  2. L

vauva+lapsi 3v, mitkä vaunut?

Eli siinäpä se lähinnä olikin. Meidän esikoinen kerkeää juuri täyttää 3v ennen kuin vauva syntyy. Minkälaiset vaunut olette kokeneet käytössä parhaiksi? Eli sisarrusrattaat, isompi seisomatuella vai käveleekö teillä isompi vain vierellä? Meillä vanhoihin yhdistelmärattaisiin ei seisomatukea enää...
  3. L

supistukset!!

menin klo.19 sairaalaan, jolloin olin 4cm auki. Säännölliset supistukset oli alkaneet noin klo.17. Sairaalaan mennessä supistukset eivät vielä olleet kovinkaan kipeitä, mutta olin ohjeeksi saanut mennä pian sairaalaan koska jo aiemmassa lääkärintarkastuksessa ollut 3 cm auki. Epiduraalin sain...
  4. L

supistukset!!

Mulla harjoitussupistukset tuntuvat rasituksen yhteydessä sellaisena ikävän tuntuisena kireänä tunteena mahassa. Kun sitten rauhottuu niin kipu menee ohi. VArsinaiset supistukset tuntuivat ensin lähinnä selässä, mahan puolella ei niinkään. Tai sitten kun kivut siirtyivät mahan puolelle niin...
  5. L

*MarrasMassutII kesäkuussa*

Hei varsinkin te, joille kunta ei kustanna kuin sen alkuajan ultrauksen, niin oletteko menossa yksityiselle rakenne-tai 4d ultraan? Ootteko muuten jo varailleet aikoja? Mä mainasin tänään soitella yksityiseen äitiysneuvolaan kun en oikein perillä että kumpaankohan ultraan kantsisi mennä ja onko...
  6. L

Päijät-Hämeen odottajat

Ilmoittaudunpa minäkin. Hollolassa asustellaan miehen, esikoisen (2v) ja koiran kanssa. Itsellä ikää 27v. Laskettu aika on 23.11
  7. L

*MarrasMassutII Toukokuussa 2008*

Heippa Ootteko te jo tunteneet liikkeitä. Mulla viikkoja 13+ja olin viime viikonloppuna ihan tuntevinani sellasen selkeen sipasun alamassusta mikä ei ollut normaalia mahan toimintaa :) Makasin mahallani kovalla laiturilla, liekö siksi tuntunut paremmin. sen jälkeen ei ole liikkeitä tuntunut...
  8. L

Täällä on kans maha pullahtanut esiin, enää ei ole vaan iltamasua :) Tosin kyllä se edelleen aamuisin on huomattavasti pienempi. Töissä en ole kertonut kuin pomolle ja muutamalle kaverille. Vaan kyllä tuon mahan taitaa jo muutkin huomata, sillä kun kerroin työkaverille käyneeni maanantaina...
  9. L

Heippa pitkästä pitkästä aikaa! Ollaan lähössä koiran ulkoilutuslenkille, mutta piti tulla pikaisesti kirjoittaa etten tipahda listalta kun ei ole vähään aikaan tullut kirjoiteltua. Aurinkoisina päivinä ollaan koko ajan ulkona ja näinä kylmempinä päivinä yritän saada sitten rästi koti-ja...
  10. L

*MarrasMassutII Huhtikuussa 2008*

Hieno homma Äiti 1982! :heart: Täällä olo tänään vähän parempi kun on saanut kotona olla rauhakseltaan kun esikko sairaana. Hauska kun kerran ehdin jo tännekin kirjoittaa miten huolestuttavaa kun oireet kadonneet, niin ois pitänyt vaan nauttia siitä rauhasta, sillä oireet palasi hyvin pian...
  11. L

Heippa vain täältäkin! Menee niin kauan aina muitten juttuja lukiessa, ettei ennätä kirjottaa mitään. Tosin hyvin samoja juttuja täällä kuin muillakin. Nyt lapsi kuumeessa, joten aikaa on, kun lapsonen kattoo DVD: tä. Mä olin varma esikon kanssa että varmaan pillahdan ultrassa itkuun kun...
  12. L

Mulle ainakin sopii tapaaminen, onhan se hauska jo etukäteen tavata, kun hyvin mahdollista että joitain meitä sitten ainakin on yhtä aikaa siellä. Mulla tänään on super ellotus olo, yöks |O Koti räjähdyspisteessä, muttei jaksais tehdä sille mitään. Ilma ollut niin ihana, niin ollaan oltu...
  13. L

Aika suuri joukko meitä tulevia marrasmammoja alkaa olemaan, hauskaa :) Tulipa mieleen että tiedättekö jotain hyviä kirjoja joita voisi lueskella tulevalle isolle sisarrukselle vauvan tulosta. Ajateltiin kyllä kertoa vasta sitten kun maha alkaa kasvaa, kun eipä tuo 2,5 varmaan paljoa ymmärrä...
  14. L

Mamskeli: Saat udella :) Salpakankaalla asustelen. Nimi ei oo Elina, vaan lellu on miehen antama lempinimi joka tulee mun itse vihaamastani toisesta nimestä Lea. Nimi on Marika. Asusteletko itse missä päin? Katoin että aika samoja ikiäkin ollaan. Töissä on jännää kun suunnittelen täysillä...
  15. L

Mulle voisi lisätä tietoihin että neuvolan mukaan laskettu aika 23.11, sairaalana PHKS ja ikää 27v Tänään soittelin neuvolaan ja ajaksi sain 15.4, että pari viikkoa vielä pitää malttaa odottaa. Tosin muistan hyvin esikoisesta mikä pettymys eka neuvolakäynti oli kun eihän siellä saanut kuin...
  16. L

MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 16 - 31.... maaliskuu 2008

Heippa! Tulin ensimmäistä kertaa näihin sivuihin tutustumaan, ja täältähän löytyi jo paljon tulevia marrasmammoja, kivaa :) Marraskuun lopulle meni laskurin mukaan mun la, nyt ois rv.6 alkamassa. Esikoinen täytti 2,5v samana päivänä kun plussan testasin pari päivää sitten. Eli toinen lapsi olisi...

Yhteistyössä