Hakutulokset

  1. Nibblerin sisko

    Nibblerin vauvaa odotellessa...

    Mulla on tylsää... |O Tässä vaan uutisia odotellaan. Äiti (tuleva mummu siis) oli matkalla Helsinkiin isäpuolen ja pikkuveljen kanssa, mutta pääsivät vaan tänne Tampereelle asti kun tuli tekstaria että nyt mennään... Meinasin tuossa heittää yhet villahousut...
  2. Nibblerin sisko

    Vapaapäivien aamun asärkee päätä ku herää!!! MIKSI?!

    Tulion tänne apua hakemaan kun en googlesta sitä saanut... Miksi mun päätä särkee aamuisin, siis vain vapaapäivinä, kun oon heränny omia aikojani? Viime yönä nukuin ~ 8 tunnin unet ja aamulla särki päätä. Otsan kohdalta kiristää... Tätä ollu nyt varmaan puolisen vuotta. Ei oo väliä mistä...
  3. Nibblerin sisko

    Missä kaikki tutut on?

    Mä oon hetken pois nii täällä ei enää näy tuttuja nimiä ollenkaan... Onko väki vai nimet vaihtunu?
  4. Nibblerin sisko

    Ruusunmarjat?

    Mitä vois tehä ruusunmarjoista? Tuossa pihalla on puska täynnä nättejä marjoja ja haluaisin hyödyntää ne jotenkin, mut ei oo yhtään kokemusta.
  5. Nibblerin sisko

    Puhetta miesten vehkeistä? kö?

    Olin pikkuveljen kanssa kaupassa. Minä: Käykö Jo hakemassa mulle munia. J: No tuu mukaan. M: ok. ...kävellään munaosastolle päin ja muistan että piti ostaa pähkinöitä. M: No missä ne nutsit on? J: hihi hihi... M: Mitää? J:Mä luulin että sä etit munia... hih hih...
  6. Nibblerin sisko

    Jalkahierontasukat?

    Muistaako kukaan nähneensä jossainkaupassa tai lehessä sellasia sukkia, varpikkaitsa johon oli piirretty hieronta- tai akupisteet mistä hieroa... Muista nähneeni jossain lehessä niitä, ja ajattelin että olispa hyvä joululahja, mut en enää muista mistä niitä sai... Googlestakaan ei ollu apua...
  7. Nibblerin sisko

    Wonderbra?

    Onko kellään kokemuksia? Onko hyvät?
  8. Nibblerin sisko

    Mä puren hampaita yhteen nukkuessani. APUA!

    Mitään kotikonstia miten siitä pääsee eroon. Aamusin on naama ihan kauheen kipee ja lihakset maitohapoilla :'( Ja hampaista kuluu purupinnat ja niitä vihloo ihan s****nasti :(
  9. Nibblerin sisko

    Katotaanpa kenellä kiiltävin sädekehä.

    Viattomustesti
  10. Nibblerin sisko

    Mitäs löytyikään eBay:stä :D

    Tästä vielä itsekohteeseen :laugh:
  11. Nibblerin sisko

    Lahkeen pituus tai siis korkeus :D

    No nii, mikäs oli se lahkeen korkeus että paksut pohkeet näyttää kaposimmilta?
  12. Nibblerin sisko

    HAASTE: Spagaatti.

    Tämä tyttö alkaa tästä päivästä lähtien venymään sivuttaisspagaattiin. Lähttekö joku mukaan? Saa nähä miten käy, mulla kun nuo polvet haluaa kiertyä sisään päin, eikä ulospäin meinaa kiertyä sitte yhtään... Sanotaanko näin että ku kylkimakuulta jalat koukussa yrittää polvia loitontaa...
  13. Nibblerin sisko

    Kukaan lukenu Geri Halliwelin elämänkertaa???

    Mikä siinä oli se juttu ku se kirjotti semmosta päiväkirjaa missä se kuvitteli elämänsä jonku ajan päähän (asioita joita se halus että sille tapahtuis niinku ne olis jo tapahtunu), sitte se kirjotus laitettiin piiloon ja sit se tapahtu oikeesti ne asiat mitä siihen oli kirjotettu... Joku...
  14. Nibblerin sisko

    Kasvatettiinko lapsia eri tavalla 20-15 vuotta sitten kuin nyt?

    Mietin vaan kun sillon ku mä olin pieni niin ei mun kavereista kukaan tai tarhassa ollu sellanen, "häiriintyny", mitähän sanaa tässä nyt käyttäis ettei saa ihan kaikkien vihoja niskoilleen, siis lyöny, purru potkinu, huudellu rumia jne jne... siis tehny pahojaan kokoajan... Nykyään taas...
  15. Nibblerin sisko

    Kehukaa mua!!! (sisältää kuvan) siis eiku mielipiteitä :D

    Varmaan on otsikko Porvoosta, mutta sanonpa sen ettei muitten tarvi. :D
  16. Nibblerin sisko

    Postin lähetysseuranta apua!

    Mitä siinä pitää lukee ku paketti on perillä ja noudetavissa postista? Tällä hetkellä lukee "lähetys on lajiteltu, 33000 Tampere"... Mä oottelen mun uusia kenkiä :heart:
  17. Nibblerin sisko

    Heikko Peikko

    Kuka muistaa sen nimisen lasten ohjelman? Nukkeanimaatio jossa oli peikko. Samaa sarjaa ku "Myttö"(?) Tuli kait joskus 80-luvulla... Kaverin kanssa mietitty aamusta asti et miten se alkulaulu meni...
  18. Nibblerin sisko

    WooHoo!!!

    Mun kolmanne asteen, eli kokoajan näkyvä selluliitti on tasottunu 2. asteen selluliitiks, eli näkyy puristamalla. Kehtaa taas pitää sortseja! Eikä mua hetkauta yhtään vaikka kaikki tulis sanomaan että oon pinnallinen paskiainen ja elämässäni on tosi vähä mitään jos tommosesta tuun iloseks tai...
  19. Nibblerin sisko

    Autoista tietävät?! Tai jos tiedätte jonku jolta kysyä...

    Mikä on nykyajan uusissa autoissa sellanen pieni luukku n.3x4cm takapuskurissa? Näköjään voi olla pyöreeki...
  20. Nibblerin sisko

    Mitä teillä päin maksaa...?

    Broilerin koipireidet kilo? Tuli vaan mieleen ku pääsiäisen aikaan olin kotona ja äiti oli ostanu "tarjouksessa" broilerin koipireisiä niin 4,90 kg!!! :o Ku täällä TREella tarjoushinta on 1,65 kg ja vakionaki 1,90 kg...

Yhteistyössä