Mä puren hampaita yhteen nukkuessani. APUA!

Soiku
Tota kiskoa ehdotan minäkin. Mulla oli sellainen ja siitä oli hurjasti apua.

Se tulee kyllä hintavaksi, kuusi vuotta sitten kun itse sellaisen teetätin, niin taisi kaikkine maksuineen tulla maksamaan melkein 1000 euroa. Mutta siis mulla vedettiin viisurit pois, paikattiin hampaat, hiottiin kaikki hampaat.. ja sitten toi kisko.

Mulla oli silloin niin paha tilanne, että mua huimasi aamusta iltaan, kaikki pään ja niskan lihakset ihan jumissa ja silmiä väsytti koko ajan. Pureksin siis ihan jatkuvasti. Kun kiskon sain, niin ensimmäisen viikon ajan olo oli pahempi, koska kisko vain provosoi sitä pureksintaa. Mutta sitten alkoi helpottaa. Ja muutaman päivän päästä ei ollut enää yhtään kamala olo :)

Toisinaan mua harmittaa, etten pysty enää kiskoa käyttämään eikä just nyt ole varaa teettää uutta. Toisen lapsen aikana mä olin tosi huonovointinen, enkä voinut kiskoa käyttää. Samaan aikaan muutettiin ja mä unohdin sen kiskon johonkin laatikkoon.. ilman vettä. Joten se kutistui niin paljon, ettei se mahdu enää mun suuhun. Mut onneksi en niin pahasti enää pureskele, että olo menisi niin kamalaksi mitä se kuusi vuotta sitten oli. Mutta kyllä sen aamulla huomaa, kun on hampaita pureskellut. Eikä se vihlominenkaan kivaa ole.
 
Soiku
Alkuperäinen kirjoittaja Nibblerin sisko:
Kiitos :hug: Mä oonki menossa hammaslääkärille huomenna... mut toi hinta on kyllä opiskelijalle aika paha...
No hinta siis riippuu ihan siitä, miten paljon sun hampaita pitää hoitaa ennen kiskon teettämistä. Enkä mäkään tota kerralla maksanut. Joka hammaslääkärikäynniltä pyysin oman laskunsa. En yhtään muista mikä olisi ollut pelkän kiskon hinta.. Mutta kannattaa siitä keskustella hammaslääkärin kanssa!
 

Yhteistyössä