Hakutulokset

  1. Nibblerin sisko

    Paikalla ketään jotka kokevat olevansa erityisherkkiä persoonia?

    Mä aistin ihmisten fiilikset ja sitten ihmettelen miten kukaan muu ei muka huomaa :) Jos mies on allapäin hermostun kun se ei kerro miks, vaikka ei välttämättä oo ite ees tajunnu että on. Ammatilatani olen kokki, tärkeimmät työkalut maku- ja hajuaisti. Ja yllättäen kuulo! Voin kääntää selkäni...
  2. Nibblerin sisko

    ''''*~Esikoishaaveista Plussanneet 8~*''''

    Soitin Nibblerille eikä oo vielä päästetty kotiin. Hemoglobiini 80 äidillä ja vauvan keltaisuutta ihmetellään. Pahoittelen väliaikatietojen vähyyttä, ilmeisesti äiti ei ole halunnut kertoa mulle ihan kaikea siinä pelossa etten ikinä tee lapsia ite. Hyvä äiti! Imukupilla oli otettu ku...
  3. Nibblerin sisko

    ''''*~Esikoishaaveista Plussanneet 8~*''''

    Nibbler sai poikavauvan 13 elokuuta klo 00:48 3785g 51 cm.
  4. Nibblerin sisko

    Nibblerin vauvaa odotellessa...

    Moi taas kaikki. Vauva tuli jo.
  5. Nibblerin sisko

    Nibblerin vauvaa odotellessa...

    Väärä hälytys. Jatkan tästä sitte ens kerralla =)
  6. Nibblerin sisko

    ""*~Esikoishaaveista Plussanneet 7~*""

    Väärä hälytys.
  7. Nibblerin sisko

    Nibblerin vauvaa odotellessa...

    No niinpä :)
  8. Nibblerin sisko

    Nibblerin vauvaa odotellessa...

    Ihanan näkönen tuo unipussi :heart:
  9. Nibblerin sisko

    Nibblerin vauvaa odotellessa...

    Jo se meni... tuossa 20:00 aikaan illalla... Eipä sieltä mitään kummempaa... tekstari tuli 23:00 aikaan että 2 cm auki ja saivat perhehuoneen... Ja että vauva kiukuttelee ja on levoton... ei vissiin halua tulla ulos...
  10. Nibblerin sisko

    Nibblerin vauvaa odotellessa...

    Kiitos kiitos :hug:
  11. Nibblerin sisko

    Nibblerin vauvaa odotellessa...

    No ei kai tässä auta ku mennä nukkumaan... Kaikki muutki jo kuorsaa...
  12. Nibblerin sisko

    Nibblerin vauvaa odotellessa...

    Joo, rävellän nikillä Artesanity :) Ei todellakaan pääse pois, siellä viettää vaikka vuorokauden syömättä ja juomatta ku pääsee vauhtiin... Niin paljon tekmistä, niin vähän aikaa.
  13. Nibblerin sisko

    Nibblerin vauvaa odotellessa...

    Me ollaan semmoset sisarukset että ollaan tukkanuottasilla tämän tästä ja hermot menee toisella toisen kanssa aika nopeesti... Hirveesti pelotti ku kuulin raskaudesta että pikkusisko menee ihan sietämättömäksi... (kaverit ku on ollu raskaana nii ne on muuttuneet aivan uskomattoman ärsyttäviks)...
  14. Nibblerin sisko

    Nibblerin vauvaa odotellessa...

    Tämmösen tunikan tein Nibblerille odotusajaks... Ja se pönttö piti sitä nurin päin :laugh: itsepäinen ku on, ei kääntäny vaikka mä sanoin että päätellyt langanpäät näkyy... Väitti vaan kiven kovaa että oikein päin on... No kai mä nyt ite sen suunnitelleena tiiän miten päin se kuuluu olla :D...
  15. Nibblerin sisko

    ""*~Esikoishaaveista Plussanneet 7~*""

    Jännittää ja pelottaa että miten se arki sitte lähtee...
  16. Nibblerin sisko

    Nibblerin vauvaa odotellessa...

    okei :D Olin haaveillu että kerkeisin vauvalle neuloa vielä jonku laisen unipussin jossa olis tekstiä yhestä lastenlaulusta, mut näköjään se ei kerkee nyt sit ihan alusta asti olemaan... Jos sinne nimijuhlaan sitte...
  17. Nibblerin sisko

    Kuinka monen mies lukee muroa

    Mikä on muro?
  18. Nibblerin sisko

    Nibblerin vauvaa odotellessa...

    No mä en noista viikoista mitään tiiä mutta LA olis vasta 10. elokuuta...
  19. Nibblerin sisko

    Piiitkät piuhat...

    Mä oon toukokuusta asti puhunu että mulla alkaa loma maanantaina. Nyt mies kysyy että moneksko meen töihin maanantaina :laugh:
  20. Nibblerin sisko

    Nibblerin vauvaa odotellessa...

    Joo noi pökät on aivan mahtavat :D Villatakin onneks kerkesin saada valmiiks viime viikolla...

Yhteistyössä