Piiitkät piuhat...

tuolla isännyydellä :D
Minuu ärsytti, kun hän töistä tullessaan kysyi, että mitäs tänne, ja sainko yksiä sovittuja asioita hoidettua yhtään eteenpäin.
Mie ainakin kahdesti aloin puhumaan, että joo,sain sen tilan vuokrattua ja astia-lainankin hoidettua, mutta toinen upottautui vaan lehdenlukuun - vaikka ensin itse kysyi.
Lopulta mie puuskahdin, että: Lasku tulee sit juhlien jälkeen, ja se sisältää astiat kahdelle ja puolelle sadalle ihmiselle!"
Hmm... joo... oli miehen kommentti.

No,nyt mies meni jo maate... mutta just könys vielä tuolta sängystä ylös kysymään, että monellekko mie olinkaan niitä astioita varannut... kun hän on varmaan kuullut väärin! :eek:
Siis siitä on aikaa jo... 7 tuntia, ja nyt se puhe vasta ehti perille :kieh: :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kutku:
Siis miehelläs on pitkät piuhat ja sulla pitkät hermot, että jaksoit noin kauan odotella! Mä olisin jo ajat sitte sanonu suorat sanat ja sen jälkeen se olis kuunnellu oikeesti :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
En mie mitään vastausta sen kummemmin odotellut enää... mieolin jo päättänyt ja hoitanut nuo asiat koskien tytön rippijuhlia.
Ajattelin vaan, että miestäkin se ois kiinnostanut oikeesti, kun kerran kysyi... mutta tais kysyä vaan niinkun tavan vuoksi.
Ehkä se mokoma tuntee mut, että mie olin jo päättänyt asian kuitenkin - lopullisesti.
 
:LOL: mä kysyin jo päivällä mieheltä että koska se meinaa mennä heinät kaatamaan. vastas siihen jotekin "hhhmmmmyyyhh" tyyliin. saunan jälkeen se ihmetteli mulle kun mä en yhtään ressaa sitä heinien tekoa :headwall:
 

Yhteistyössä