Hakutulokset

1. R

Kaksosten äidit: Millä rv:lla synnytitte ja minkä kokoisia

vauvat olivat? Laittakaa vielä, että syntyivätkö alatiesynnytyksellä vaiko sektiolla?
  2. R

Ikäsi ja lasten lukumäärä?

olen 25V.2 lapsen äiti. =) tyttö 7v.ja poika 1v.3kk :heart: :heart:
  3. R

Yksin lapsen tekevät!

Kolmas vaihtoehto olisi se ihanteellisin, ja olen lukenut/kuullut niistä naisista jotka tosiaankin ovat itselleen etsimällä löytäneet "siittäjän", ja heidän neuvojaan olisinkin mielelläni kuullut. Tällä hetkellä ei lähipiiriini kuulu (muutama vuosi sitten kyllä), ketään sellaista mieskaveria...
  4. R

Fuerteventura

Kertokaa lisää kokemuksia paikasta. Soveltuuko perheelle jne...
  5. R

Fuerteventura

Eli kertokaa kokemuksia etenkin joulukuussa Fuerteventuralla olleet. Oliko kylmää? Olemme menossa Aurinkomatkojen matkalle Jandiaan. Kertokaa kokemuksia B) B)
  6. R

messenger ystävät/osoitteet!

joo saa laittaa kanssa Ite 22 ja tyttö 8kk sekä isukki tietty Rosita82@hotmail.com JA MUUTKIN!! Kirjoitelkaa...siis viestiä ja mailiiikin saa laittaa =)
  7. R

vk 43 kilopino!!!!!!!!!

Mä vasta pv:ssä 4 vk mutta on puonnu onnex jo 2 kiloo (huuuhh!!) tosi hurjaa, vaikka kyllä viimex oli tullu 200 g takas, kun söin mitä sattuu. ELi kyllä ne vihannekset ja hedelmät RULETTAA!! Uskoo pitää jo nyt. Mut nyt sitten kax vk pitää ottaa oikeen kunnolla, jos vaikka ois saanu siihen...
  8. R

sentit ja kilot heittelee

Ja hei! ei saa punnita eri aikaan aina. Eli aamusin jos punnittet, niin punnittet aina kanssa aamulla. Tottakait se aamun ja illan punnitus heittää, kun aamulla on oltu syömätä ja juomata ja illal taas tankattu oikeen kunnolla
  9. R

nyt kyllä itken

Siis jäi mainitsematta että sun pituudellasi se "hyvä" paino olisi se 47 - 60 kg. Ja mä en tohi oikeen ees vilikasta suklaata yms. kun kahmin sitten samantien koko levyn, eli vähennä rasvaa ja makeisia. Tai liity painonvartijoihin, niin siellä saat ainakin kunnon neuvot. Tosson vielä pv:n...
  10. R

nyt kyllä itken

Painonvartijoiden neuvo on tohon sun pituuteen nähen 47 - 60. Ja kasviksia ja hedelmiä kun syöt enemmän mitä esim rasvasta ruokaa niin kyllä mä ainakin huomasin että alaka kilot rapisee. Eli kun syöt ruuan niin ota ainakin puolet lautasesta sitä salaattii yms.
  11. R

messenger kavereita!!!

Täällä kaipaillaan kanssa mesekamuja :wave: Olen 22 v ja tyttö 8 kk Rosita82@hotmail.com

Yhteistyössä