Hakutulokset

1. M

Jyvässeudun äidit vol. 3

Meillä oli neiti 41+0 syntyessään vain 3630g ja 50cm pitkä, mutta rupesikin kasvamaan aivan hirveää vauhtia. 5kk oli 8740 ja painoa tuli kilo per kuukausi 7kk asti, jolloin rupesi liikkumaan. Mutta nyt vajaa kaksi vuotiaana painoa ei ole kuitenkaan kuin 14,5kg, eli 7kk oli 11,9kg, niin yli...
  2. M

Jyvässeudun äidit vol. 3

Me ei voida tulla koska Pinja nukkuu tuollon. :( Aika useat tapaamiset näkyy olevan teillä 11-14 välillä, jollon meillä on ruoka ja unipuuhat menossa. Käviskö joskus joku iltapäivä tapaaminen vaikka kello 15? Arkisin aamupäivätkin meillä tuppaa olemaan aika täysiä. :D
  3. M

Jyvässeudun äidit vol. 3

Mekin käydään tosiaan tourutuvalla myös keskiviikko aamupäivisin lounaalla. Joskus myös torstaisin jos ei oo muuta sillon. :)
  4. M

Jyvässeudun äidit vol. 3

Meille voi kyllä tulla taaperolauman kanssa, kahvitkin keitän. :) Meillä on jo 1v10kk tyttö ja tarkotus on mulla lähteä töihin huhtikuun alusta, eli vielä hetken ehtii treffailla. Tänään laitoin juuri hoitopaikkahakemuksen. Tuo neiti on niin reipas ja kaipaakin jo kovasti leikkiseuraa, vaikka...
  5. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

Mietin just, että pitäiskö pitää joku taapero tapaaminen? Jos täällä on paljon taaperoita. Meillä on neiti vajaa 1v10kk, eli kohta kaksi. Tykkää kovasti muista lapsista ja on alkanut pikku hiljaa leikkimään jo ihan keskenään, niin mietin, että jos muillakin on sosiaalisia taaperoita jotka kaipaa...
  6. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

Me ei oikein päästä näihin keskipäivän tapaamisiin kun yleensä sillon on jo lounastouhut menossa ja kahentoista jälkeen mennään jo päikkäri puuhiin. Toisaalta meillä neiti on jo sen verran vanhempi teidän vauvoja, ettei varmaan oikein leikki seuraa löydy.
  7. M

Mahdoton 2-vuotias

Ihan kun omasta arjesta lukisi, meillä siis 1v9kk tyttö ja on kyllä ihan samanlainen. Todella vilkas yksilö, myöskään kiellot ei auta, jos saadaan kunnolla ärähtämällä hetkeksi hiljaa ja huomaamaan, että teki väärin, niin sitä kestää pari sekuntia ja taas tehään sama homma. Myöskin repii tuppoja...
  8. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

Halinalle81: Ei kyllä nyt tuu mieleen kuka niistä olet, mutta jotain aavistuksia on. :D Mä oon aina aktiivisena innoissani tapaamisista, meille sitä paitsi saa aina tulla, niin tutut kuin tuntemattomatkin. :) Tosin jos teillä on vauva tapaamisia, niin ehkä tuo ylivilkas taapero ei oo sitä...
  9. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

Me käytiin kerran vauvakinossa kun neiti oli jonkun puoli vuotta, nukku leffan ajan myn sylissä tai rinnalla. :) Nyt en enää lähe tuon riiviön kanssa leffaan, eihän se pysy sekunttiakaan paikoillaan. :D
  10. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

Joo kuntalisä loppuu kaksivuotiaana ja pakottaa mut töihin, enempää ei pysty säästämään. :/ Oisin ollu kyllä mielellään vielä pitempäänkin kotona. :( Meilläkin on siro neiti, puolivuotiaana meni 10kg rikki, mutta nyt ei oo kun 14kg, eli yli vuodessa on tullut 4kg lisää. :)
  11. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

Lueskelin ketjua taaksepäin, niin huomasin, että täällähän on me&i kutsuista innostuneita, eli minä pidän meillä kutsut sillon kun uusi mallisto ilmestyy, eli 27.1 kello 17.30 alkaen, saa tutut ja tuntemattomat tulla. Jonkin verran jo vieraita tulossa, mutta eiköhän sopu sijaa anna, kyllä tänne...
  12. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

Hei! Täällä ilmottelee uusi mamma seuraanne, en ole tällä palstalla kauheemmin ennen käynytkään joten tullaan nyt mukaan, vaikka lapsi onkin jo vanhempi. Eli olen yhden 1v9kk tytön äiti, asumme Lutakossa. Kotiäitinä olen vielä ainankin siihen asti kun neiti tulee kaksi vuotta, olisin...
  13. M

Minkälaiset vaunut

Brio kombit käytettyinä, hyvä ostos oli, mutta olivat aika raskaat. Herqules 6-spin razorit käytettynä, olivat huonot. :/ Nyt ostin meille käytettynä emmaljungan ceroxit soft pink kuosilla, ovat 2007 mallia ja nämä ovat mielestäni parhaat rattaat mitä meillä on ollut. Matkarattaina on...
  14. M

MAALISVAUVAT 2008 *Kesä- ja heinäkuussa -08*

Mä taas oikeestaan äidiksi tulon jälkeen olen alkanut pukeutua naisellisemmin. Synnytyksen jälkeen tuli innostus uudistaa vaatekaappi ja ostaa korkokengät, jota en ennen käyttänyt kuin juhlissa. Kotona nyt olen ihan ilman meikkiä ja laittanut päälleni ensimmäiset vaatteet mitkä löydän. Mutta...
  15. M

MAALISVAUVAT 2008 *Kesä- ja heinäkuussa -08*

Täällä myös eräs maalisvauvan äiti. Tyttö syntyi 28.3 3620g ja pituutta 50cm. Raskausviikolla 41+0. Nimekseen tyttö sai Pinja, Irja, Kristiina. Asustamme jyväskylässä mieheni ja kahden aikuisen kissan ja kolmen pennun kanssa. Pinjan kanssa on arki lähtenyt hyvin rullaamaan, tyttö on helppo...

Yhteistyössä