Hakutulokset

  1. M

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Vihdoin sain minäkin nyyttini käynnistyksen seurauksena. Synnytys oli todella kivulias ja kaikki mahdolliset keinot on nyt koettu. Lääkärikin sanoi äidin olevan poikkeuksellisen kovissa tuskissa, epiduraalikaan ei vaikuttanut, mutta voin kertoa synnytyksestä enemmän myöhemmin. Pääasia, että...
  2. M

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Käyn vielä ilmoittamassa, että huomenaamulla lähdetään sitten käynnistykseen, en tule enää aamulla ilmoittautumaan. Pelottaa ihan hirveesti! Tässä ehtii niin paljon enemmän miettiä ja pelätä, kun ajankohta on tiedossa. Toivottavasti saa edes vähän unta ensi yönä. Supistuksia kaikille niitä...
  3. M

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Ja kiitos ONNENOMENA rohkaisusta! Se tuntuu aina niin hyvältä, jos joku synnytyksen läpikäynyt kertoo omista kokemuksistaan, putoaa taas vähän enemmän maanpinnalle ja tajuaa, etten ole ainoa, joka käynnistyksen joutuu läpikäymään. Jotenkin tosi vaikea kuluttaa tätä päivää, kun nyt tietää...
  4. M

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Ihania vauvakuvia teillä! Voi kun olis itekin jo tossa vaiheessa. SUKLAAPÄHKINÄ, mulla on ihan samanlaisia pelkoja vauvan suhteen. Se tästä odotuksesta niin tukalaa tekeekin. Pelottaa, että kun kaikille muille tulee terve vauva ja kaikki menee hyvin, niin jossain täytyy se epäonnistujakin...
  5. M

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Tosi kiva, jos kertovat, että nelikilosen olis parempi syntyä luonnollisesti eikä käynnistyksellä. Minkäs sille teet, kun toinen ei vaan ala syntymään ja käynnistys sen kun lähenee... Kun voiskin vaikuttaa. Pelot vaan lisääntyy käynnistystä kohtaan. Kaksi yötä enää armon aikaa.
  6. M

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Onnea äitiyslomalaiselle!
  7. M

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Täällä myös yön saldo 0 supistusta! Ylihuomenna sitten käynnistetään. Olis vaan ollut NIIN kiva saada synnytys luonnollisesti alkuun, mutta ei kun ei. Vauva kyllä jumppas taas niin villisti, että piti hereillä pitkälle yöhön, mutta siinä kaikki. Koitetaan kestää vielä vähän...
  8. M

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Meidän pinossa on nykyään hiljaista... Aletaan varmaan olla jo niin lamaantuneita tähän tilanteeseen, eikä mitään uutta raportoitavaakaan ole. Onpa tullut pieniä vauvoja monelle. Ihana kuva Tietämättömällä! Aika hurja synnytystarina. Alko taas jännittää enemmän! Mulla poltteli ylävatsaa tässä...
  9. M

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Täytyy tulla nostelemaan meidän pinoa, kun vajotaan jo niin alas. Ei kai meitä vauvattomia täällä enää kovin paljon ole. Täälläkin yön saldo 0 supistusta. Ajattelin sitten lähteä ostamaan viimesiä joululahjoja tänään, kun ei kerran mitään tapahdu kuitenkaan. Joulukortitkin olin alunperin...
  10. M

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Mulla oli tänään viimeinen neuvola (vihdoinkin voi olla varma, että se oli nyt vihdoin se viimeinen!). Mulla oli myös sf-mitta vaan kasvanut, vaikka pitäis pienetä näillä viikoilla ja kun vauvankin pitäis olla kiinnittynyt. Omituista. Mutta mitään edistystä ei ole täällä tapahtunut vieläkään...
  11. M

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Aika uskomatonta, että niin pieni vauva tuli kahden viikon yliajalla! Tiesiköhän tietämätön ton koon etukäteen? Oliskin niin paljon ihanampi tässä odotella, jos tietäis, että pieni vauva tulossa... Täällä myös tuntuu, että olo alkaa vaan parantua. Ehkä se vauva päätti tosiaan lopullisesti...
  12. M

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Nyt on tosiaan alkanut meidän pinossa tapahtua. Ilmeisesti vauvat tähtää mielellään viikonloppuun, kun meidänkin sairaalassa oli ollut eilen jopa sulku, vaikka perjantaina oli vielä tilaa... Ikäväkseni totean, että marrasvauvaa ei sitten tänne tullut. En olisi ikinä osannut kuvitella, että...
  13. M

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Niin ja mulla tuntuu myös kuin tyyppi kaivelisi tunnelia tuolla alhaalla, varsinkin öisin! Kumpa se oliskin sitä, että yrittää löytää reittiään ja tulla alemmas.
  14. M

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Apua, marraskuu loppuu ja täällä sitä vaan ollaan! Mullakaan ei sisätutkimus saanut mitään aikaan. Mun vanhemmat tuli meille vielä eilen kylään ja siivosinkin yksin pitkästä aikaa, mutta mitään ei vaikuttanut. Tänään jopa lähdettiin Porvooseen fiilistelemään. Se kertoo paljon mun asenteesta...
  15. M

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Niinpä HANSULIINI, vaikea olis kyllä alkaa nälkäpaastolle, kun syöminen on niitä harvoja nautintoja, mitä on jäljellä. Että ehkä sitä voi syyttää itseään, kun antaa vauvalle liian makoisat oltavat ;) Mutta piti vielä sanoa, että se sisätutkimus sattu mulla ainakin ihan törkeesti! Sitten oli...
  16. M

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Täällä kanssa aamu meni äippäpolilla ja nyt kotona taas kaupunkireissun jälkeen. Mä saan tuolta laitokselta aina niin paljon energiaa ja luottamusta, kun palvelu on niin loistavaa ja ammattitaitoista. Nyt olis sitten käynnistysaikakin ens perjantaille, että itsenäisyypäivävauva ehkä tulossa...
  17. M

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Paljon onnea MARRASVAAVILLE ja MARRASVAUVALLE pikkuprinssien johdosta! Ihanaa, että selvisitte ja kaikki hyvin! Mä oon myös kuullut tosta alkoholisuosituksesta synnytyksen käynnistämisessä. Ainakin Saksassa sitä suositellaan, mies saksalainen.
  18. M

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Tulipas kivasti toi tekstin tummennus...
  19. M

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Kyllä nyt täytyy viikonlopun saldon olla tosi iso, kun marraskuu lähenee loppuaan ja marrasvauvojahan tässä on odoteltu. Jouluvauvat on sitten ihan erikseen. Nyt tytöt laitetaan kaikki peliin! (ihan kun se jotain auttais ;) Mä veikkaan viikonlopun saldoksi kuutta. Onneksi ei olla kaikki samaan...
  20. M

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Niin ja toivottavasti myös MARRASVAUVA sai jäädä laitokselle!

Yhteistyössä