Hakutulokset

  1. A

    Clearbluen digitaalinen raskaustesti

    HEI! Kävin eilen hakemassa clearbluen kehutun raskaustestin, kun noista muista ovistestien viivoista en ota selvää. Ensimmäistä kertaa testiä tehdessä, siihen tuli virheilmoitus, kastoin tikkua liian syvälle virtsaan. Uskon, että johtui siitä. Nyt testi näyttää vain sitä virheilmoitusta, vaikka...
  2. A

    Tuleva pas mietityttää...

    HEIPS! Ens viikolla pas (mahdollisesti) ja pakkasessa enää yks ainokainen jälkjellä.. joten tuleva pas mietityttää. Tehdäänköhän julkisella puolella alkionkuoren avausta, jos sellaisen haluaa, vai päättääkö sen lääkäri ? onko kokemuksia alkionkuoren avauksesta ? onko ollut apua ? lisäksi...
  3. A

    PAS

    HEI! Toinen ivf- hoito on nyt menossa ja juuri sain passista negan. Vielä olis yksi ainokainen pakkasessa ja haluasinkin nyt kysellä teiltä, onko ns. kepulikonsteja jolla alkio saadaan kiinnittymään. Punaviinit, vyöhkyketerapia, raskausvitamiinit kaikki on ollut nyt käytössä. Olen jostain...
  4. A

    PAS huhtikuussa

    BANTSKU: :hug: Soitin tänään hoitopaikkaani ja ilmoitin negasta, ne käski vielä pari päivää odotella, koska menkkoja ei vielä kuulu. Itse en jaksa uskoa, että toivoa vielä olisi, sillä tuli niin puhdas nega, olis kais se edes haamua näyttäny, jos olis onnistunut.
  5. A

    PAS huhtikuussa

    HEI! Tänään pp13 ja puhdas NEGA testi tehty. :headwall: Yks pakkaslapsi vielä olisi jäljellä, mutta se ei nyt paljon lohduta... Kiitokset kaikille peukutuksista ja tsemppauksista. Siirryn kans pikkuhiljaa tonne toukokuun pas-pinoon... niin ja erittäin paljon onnea kaikille plussanneille ...
  6. A

    PAS huhtikuussa

    ENNI: Koita jaksaa, vaikka tuntuukin tällä hetkellä varmasti kurjalta :hug: SaanaS: Fiilis on erittäin jännittynyt, en uskalla testata kun pelkään sitä negaa .. jos menkat ei nyt ala tänään tai huomenna niin ajattelin testata keskiviikkona. Siloin olis pp13
  7. A

    PAS huhtikuussa

    HEI! Tällä olis yks hermoilia, jolla menossa nyt pp11 .Menkkojen pitäis normaalisti jos tulevat niin alkaa huomenna. Edelleen samoja oireita on. Alavatsalla nipistelyä, ja ajoittain vihlasee myös kylkiin ja navanseutuun. Alavatsalla myös sellainen painontunne. sekä nyt on eilisestä lähtien...
  8. A

    PAS huhtikuussa

    HEI! SaanaS: Mulla kans menossa pp8 tänään ja samanlaisia oireita on. Alavatsaa sillälailla jännästi jomottelee, varsinkin tänään kun on tullut tehtyä pihahommia vähän enemmänkin... Välillä vihlasut tuntuvat myös navanseudussa. En tiedä johtuvatko nuo vatsatuntemukset sitten lugeista ? En...
  9. A

    PAS huhtikuussa

    BANTSKU, hurjan paljon onnea :flower: PULLASORSALLE voimia :hug:
  10. A

    PAS huhtikuussa

    MOI! Mites muilla piinistelijöillä menee ? pp3 tänään, ja ei ainakaan vielä minkäänlaisia oireita.. aika matelee hitaasti, yritän olla koko asiaa miettimättä, mutta hankalaa on. Sen oon päättänyt, että testiä en ennen testauspäivää tee , koska viime kerralla tuli tehtyä ja muutaman päivän ehdin...
  11. A

    PAS huhtikuussa

    HEI! Tänään siirrossa käyty ja mukana olis nyt yksi 6-soluinen alkio. Pakkaseen jäi vielä yksi. Jännittävät ajat edessä... Luget aloitan vasta huomenna. Onko muilla minkälaisia ohjeita lugejen käytöstä. Aloitatteko siirtopäivänä vai vasta seuraavana ?
  12. A

    PAS huhtikuussa

    HEI! Olen täällä taustaillut ja seurannut kuulumisianne. Onnittelut ja tarrasukkia kovasti kaikille jo siirrossa olleille ja alkion kyytiin saaneille, sekä paljon voimahaleja niille, joiden alkiot eivät sulatuksesta selvinneet :hug: Mulla alkais huomenna oviksen metsästys, eli tarkoitus olis...
  13. A

    PAS huhtikuussa

    HEI! Täällä myös yksi joka haluaa joukkoon mukaan. Taustaa sen verran, että vuonna 03 tehty ensimmäinen ivf, josta tuoresiirrosta positiivinen tulos, joka nyt 3.5 vuotias vilkas pojanvesseli =) Myöhemmin tehtiin yksi pas, josta nega. Nyt on takana 2 ifv-hoito, josta ns. kemiallinen raskaus...
  14. A

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    Hei! Raitapaitanen ja Kuunkulta: voimahaleja molemmille :hug: Itse kävin eilen lääkärissä ja mun "raskaus" oli kemiallinen. Itkut on nyt itketty ja kerätään voimia pas: ia varten. Tarkoitus olisi mennä passiin (jos kaikki menee hyvin) heti seuraavien kuukautisten jälkeen. Meille jäi tästä...
  15. A

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    HEI! Veritestissä käyty ja tulos oli 20. Elikkäs ilmeisesti alkio yrittänyt kiinnittyä, mutta ei onnistunut? Mulla lääkäri vasta keskiviikkona. Edelleen ruskeaa vuotoa, mutta kuukautiset eivät ole kunnolla alkaneet ja kipuja ei ole.
  16. A

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    HEI taas! perjantaina uskalsin varovasti iloita haaleista plussistani, mutta eilen alkoi ruskea tuhruvuoto, jota tuli vähäsen, edelleen tänään pyyhkiessä vähän ruskeaa vuotoa tulee paperiin. Tein eilen vielä viidennen raskaustestin, joka näytti negaa! Aamulla kun olin testiä heittämässä roskiin...
  17. A

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    HEI KAIKILLE! Täällä ilmottautuisi (varovasti ) mukaan myös plussannut. Taustaa sen verran. Olen 32 vuotias. Takana 2 ivf-hoitoa. Ensimmäisestä hoidosta tuli tuoresiirrosta plussaa, nyt poika on 3.5 vuotias. Nyt toinen ivf-hoito ollut. Yhden alkion siirto tehty tasan kaksi viikkoa sitten...

Yhteistyössä