Hakutulokset

  1. P

    orgasmi

    mikä minussa on vikana ? olen 4 lapsen äiti ja 25v enkä vielä ole kokenut orgasmia
  2. P

    Kelan kotihoidontuen maksu. Onko tämä oikein ?

    Olen ennen saanut käteen 120.10? viimeksi tuon summan tammikuussa, mutta nyt helmi ja tämän kuun tule maksu ovat 119,42? Summa josta miinustetaan se korkeintaan 20prosenttia on 168.19? Minusta tästä summasta on otettu reilusti enemmän kuin 20prosenttia ?
  3. P

    novita aino lanka

    onko kenelläkään tietoa että vieläkö tätä lankaa myydään ?
  4. P

    jauhelihamureke

    eli kun mulla on 670g jauhelihaa niin riittääkö 1dl korppujauhoja ja ne veteen liotettuna eikös se ollut niin että 1dl vettä ja 1dl korppujauhoja ??? entä laitanko 1 vaiko 2 kananmunaa ?
  5. P

    Pojan 5v synttärit

    Poikani esikoinen siis kyseessä täyttää 5v 22.03 ja hänen veljensä 2v seuraavana päivänä olisiko tyhmää pitää "yhteis" synttärit perheen kesken hop lopissa ? siis isi äiti ja 4 lasta ? Olen kerran käynyt tyttären kans joka on reilu 3v täyttää 4v toukokuussa ja tykkäsi kyllä todella paljon...
  6. P

    vauvan yskästä kysymys

    eli 4kk ikäinen pikku poju alkoi tänää yskiä tosin vain pari kertaa mut kuitenkin niin sillai et todella syvältä tulee yskähdyt. siis ihan sellaisen kuuloinen kuin tukehtuis. käytän huomenna aamul neuvolas tai ainakin soitan et onkohan vaarallista. onko kellään tälläisestä kokemusta ?
  7. P

    Onko länsi tamperelaisia ?

    haluaisin tietää onko täällä mahdollista käyttää 3v8kk ikäistä missää luisteluopetuksessa ? tyttö niin innostui tänään kun käytiin ekaa kertaa luistimien kanssa jäällä. muttä olen niin tyhmä äippä etten osaa opettaa kun en pysy itsekään kunnolla luistimilla pystys ja viimeks yläasteel luistellu....
  8. P

    monottomat sukset lapselle

    elikkäs muistaako kukaa täälläisiä lasten suksia oli ainakin minun nuoruudessani pienillä lapsilla ensi suksina mihin ei tarvinnut monoja hankkia. onko tälläisiä enää missään vai pitääkö 3vuotiaallekin olla jo monotkin suksiin ?
  9. P

    posti auki ?

    eli miten ne nyt on auki ??? postin sivuilta sain sen ymmärryksen että olisi vasta 5 päivä eli tiistaina autki ? ja 6 päivä taas kii
  10. P

    niko lentäjän poika dvd kysymys

    muksut sai sen ruottin kielelle miten sen saa takas suomeks ku ei näy valikkoo mist sais muutettuu ??? meil on tuommonen lg dvd karaoke laite
  11. P

    koira heppa tilalle seuraksi sekä vahdiksi

    olisiko kenelläkään tietoa mistä voisi saada koiran pennun taikka korkeintaan 1v ikäisen että tottuu pian uuteen kotiin missä saa todellakin olla ihan vapaasti. pirkanmaalta tai sitten kymenlaakson alueelta. ei ole mitään väliä minkä rotuinen tai sukupuolinen. anopin koira joka oli talli sekä...
  12. P

    Markkinat huutokauppa

    minä tollo menin vahingossa laittaa huutokaupaks ja nyt en saa sitä pois ? miten saan ne ilmoitukset pois ? yritin etsiä asiakaspalvelun osoitetta mutta en löytänyt =(
  13. P

    ideoita ???

    4v poika, 3v tyttö, 1v poika ja ukko + mie asutaa tampereel. mitä vois tehä tänää lasten kans ? oon kyl ite ajo kunnos et jos kävis vaik ajelul mut missä ? vettä sataa =(
  14. P

    kelan toiminta tänää netis

    olen nyt yrittänyt pari kertaa laittaa ukon työttömyysturva hakemusta mut ei onnistu =( onko siel joku aika raja ?
  15. P

    Särkänniemi kysymys

    mikä lippu kannattaisi ottaa ollaa miehen kans menos lasten kans jotka ovat 4v 3v ja 1v
  16. P

    Tampereen lielahtelaiset hox

    minne nyt viedä kirppis kamaa myyntiin kun la-kirppis on ainakin sivujensa mukaan lopettanut viime kuun lopulla ?
  17. P

    tampereelta vaipat ?

    vähä kehno otsikko =( tarkoitukseni on udel mistä sais edullisesti vaippoi ? lielahden löytiksest ainaki ja noist s-marketeist ajattelin käydä mulkaisemassa josko ois -50% ku siel monesti on ollut. on taas tää laps lisä päivä ni pitää vaippa varastoa täyttää =)
  18. P

    Tallinna ostos reissu ?

    Heippa kaikil ! Onko ketää joka osais vastata pariin kysymykseen ? Olisi tarkoitus mennä käymään tallinnan laival juoma ostoksilla siis auton kans. Tarviiko olla joku erityinen vakuutus ? Kävin tuos superalkon sivulla ja aika lupaavalta näytti hinnat juomien puolesta ja eihän nuo...
  19. P

    hyvä kirppari tampereelta ?

    nii sellainen mis mahtuu kulkee rattaiden kans
  20. P

    vauvan body ompelukaava

    mistäköhän löytyisi ? koko sais olla 89cm ainaki mut kyl vois pienempiäkin tehä

Yhteistyössä