Hakutulokset

1. M

LUGEISTA TIETOA LÖYTYISKÖ

Minulle juuri tehty ivf ja määrättiin luget 1 kapseli aamulla ja 2 kapselia illalla ja vahvuus oli tuo 200 mg Niitä olis määrä käyttää testauspäivään asti joka vapunpäivänä.... :)
  2. M

IVF:n odottavat

Moi! Meillä näin viime tammikuussa eli 07 aloitin clomit ja söin kolme kuukautta. Syksyllä tehtiin kaksi inseminaatiota ja laittoi silloin lähetteen. Suunnittelukäynnillä oltiin helmikuussa ja nyt ensimmäinen ivf alkanut. Mutta miehelläni oli kyllä huonuntunut siittiöiden laatu ja itsellä kierto...
  3. M

No niin torstaina olisi sitten se procren-pistos.... Alkaa jännittämään!!! :) Ihan hyvä etten tiedä tarkkaanottaen mitä tuleman pitää. Ei ala tuo mielikuvitus laukkaamaan... Kaiken lisäksi itellä tosi kauhee piikkikammo!!! Kiitos inari!
  4. M

Minäkin ilmoittautuisin joukkoon. Olen jo pidemmän aikaa seuraillut taustalla ja nyt on alkamassa ivf hoito. Alkaa jännittämään. :) Hieman meistä; minä 23 ja mies 25. Yritystä ollut kohta neljä vuotta ja hoitoihin lähdettiin noin vuosi sitten. Ei olla pidetty niin kiirettä, mutta haaveet ja...

Yhteistyössä