Hakutulokset

  1. äiti-vm73

    Mitä eroa näillä kahdella talvihaalarilla..

    Reimatecissä parempi hankauksenkesto :) 50 000,toisessa 35 000.varsinkin vanhemmalla lapsella mielestäni se tärkeä ominaisuus haalarissa.
  2. äiti-vm73

    Mitäs tykkäätte näistä Villervallan vaatteista?

    Minä tykkään kovasti:D nyt himoitsen pojalle sitä viimevuotista tähtitakkia mutta tuntuu olevan kiven takana..:O
  3. äiti-vm73

    Anton ja Nina verkkokauppa, oletteko palauttaneet tuonne jotain tilaamaanne, onnistuiko palautus

    Minäkin vaihdoin hatun isompaan,en edes soittanut ja laitoin perjantaina palautuksen postiin niin uusi hattu oli postissa jo seuraavan viikon keskiviikkona.nopetaa toimintaa,ja kerran olen palauttanutkin ja sain rahat myös takaisin nopeasti.minusta lapussa joka tulee tuotteen mukana on selkeät...
  4. äiti-vm73

    Akta Graco cosmix xtp, minkä ikäisellä vielä käytössä?

    ??,missä tuommoinen on ollut?ja oliko kyseessä irtonainen tukijalka vai kiinteä mikä on näissä uusimmissa?
  5. äiti-vm73

    turvaistuimen perässä

    Siis lastahan suositellaan istuvaksi selkä menosuuntaan 3-vuotiaaksi asti.useimmat istuimet voi kääntää sitten kun on 3v niin toimii sitten vyöistuimena.mä en uskaltaisi laittaa omaa lastani nyt 1,5v niin kasvot menosuuntaan,ei niskat kestä jos kolari tulee.mutta tämäkin asia on jokaisen oma...
  6. äiti-vm73

    SÄHKÖHINTA OTTAA PÄÄHÄN! Kellään verrata samanlaisen mökin sähkölukemia??

    Meillä vuosikulutus ollut noin 15000,vanha rintamamiestalo,suora sähkölämmitys ja olkkarissa takka,ei varaava,aamul kun lämmittää niin illalla jo lämpö hiipunut.puusauna ja vesi lämpiää puilla.pyykit pestään ja kuivataan yösähköllä.talvikuukausina sähkölaskut 200 luokkaa ja nämä ihan käytön...
  7. äiti-vm73

    kappahl tulossa kouvolaa?

    On,avataan käsittääkseni 7.10.
  8. äiti-vm73

    Lapsi venynyt sitten viime sovituksen, joten pakko hankinta uusi välikausihaalari. Netistä mistä?

    bobo.fi. tilasin itse ja tuli parissa päivässä,välikausihaalarit tarjouksessa =)
  9. äiti-vm73

    Kaksplussan testisivusto avattu

    en löydä kerhoa jossa olen jäsenenä??!!
  10. äiti-vm73

    1v:n huono nukkuminen

    täällä myös yks huono 1v nukkuja..joi maitoa yölläkin vielä pari viikkoa sit mut nyt se jääny pois,mut poitsu herää sitä huutamaan melkein joka toinen yö..kannattaisin tuota iltamaidon poisjättöä myös,itse annan vain vettä illalla ja yöllä myös vaikka huuto on välillä aikamoinen :( ja yöllä...
  11. äiti-vm73

    emmaljungan scooter

    ostin käytettynä ja suht tyytyväinen,siis rattaat tosi hyvät,menevät suht pieneen tilaan autossa ja kevyt työntää mut meidän omissa työntöaisan narina ja väljyys vähän häiritsee vaikka ei haittaa käyttöä.suosittelen jos haluat kevyet ja pienehköt rattaat joissa pystyy myös tarvittaessa...
  12. äiti-vm73

    Auttakaapas!! (enterorokosta)

    kävin just tänää lääkärissä 11 v pojan kanssa ja sanottiin,että vaan kuumelääkettä,ei mitään lääkettä siihen saanut ja jos kestää yli viikon niin sitten uudestaan näytille :| ,musta aika ihmeellistä,et tuohon ei muuta ole..tarttuko miten hanakasti??
  13. äiti-vm73

    go FAT go - haaste onko täällä mukaan lähtijöitä?

    mistä löytyy tuo juttu,ohjeet yms..?
  14. äiti-vm73

    G:montako kertaa vauvasi heräs viime yönä?

    "vauva" 1v2vkoa,heräs 3 kertaa ja 2 kertaa rauhottu vast maidolla.. :o , :(
  15. äiti-vm73

    Graco Comfort S vai Maxi Cosi Mobi?

    Meillä on tuo graco ja olen tyytyväinen,nuo testit ei aina kerro kaikkea..osa tehty kai ulkomailla..minä silloin tutkin tarkasti kaikkea infoa ja päädyin tähän istuimeen :)
  16. äiti-vm73

    8kk yskä

    Eli 8kk vanhalla pojalla tosi paha yskä,tuntuu et oksennus tulee ku kohtaus iskee.ei kuumetta mutta nuhaa,oiskohan aiheellista käyttää jo lääkärissä?
  17. äiti-vm73

    Emmaljungan classic duo vai smart duo? Vai mitkä??

    meillä on nuo smart duot ja vauva syntyi kesällä 09 ja edelleen mahtuu nukkumaan vaunukopassa ja mahtuu varmasti tämän talvenajan ja sitten vasta vaihdetaan ratasosa.olen ollut tyytyväinen :)
  18. äiti-vm73

    G: Oletko tyytyväinen vaunuihisi? Mitkä vaunut?

    Tarkoitin noita kalliimpia e:n malleja,tämä smart on halvin ja me saatiin ed.vuoden malli/väri edullisesti uusien mallien hintaan nähden.

Yhteistyössä