Hakutulokset

1. Ä

hyvä kampaamo tallinnassa

\ Minä kävin siinä Sada (sata?)marketin kampaamossa, leikkaus maksoi 11 euroa. Mies ja pojat kävivät jossain taksikuskin käyttämässä paikassa, aika huonokuntoinen rakennus yms. mutta hiustenleikkaus ok ja miehiltä maksoi 4 euroa, omiani en hirvinnyt siellä leikkauttaa =)
  2. Ä

Intiassa matkailu

\ Me olimme vain kaksi viikkoa siellä eli Goassa, pienin lapsi oli 1,5v tai vähän allekin.... Meillä on nuo "ikuisuushepatiittirokotukset", mitään muuta ei suositeltukaan, malarianestolääkitystäkään ei ko.kohteeseen suositelleet, vaikka joillakin tuntui se olevan... Ei mitään kulttuurishokkia...
  3. Ä

Matkajokeri???

Me ollaan oltu joskus, kerran päästiin viiden tähden hotelliin, mutta yleensä vähän heikompitasoiseen :( Minulle on ollut tärkeintä, että aamukahvi/pala kuuluu joka tapauksessa, kun en halua aamulla ensimmäiseksi alkaa ruokaa etsimään... Kaikkein huonotasoisimmat hotellit olen nähnyt...
  4. Ä

Agadir/Marokko

Minäkin olen Agadiria miettinyt monestikin, mutta eikö siellä ole talvikuukausina ihan oikeasti kylmä??
  5. Ä

muksun maksuista

Meidän jättiuusperheessä ei riidellä kenenkään menoista, mutta jos mies saisi päättää niin ei varmaan joka vuosikaan ostettaisi lapsille vaatteita :headwall: :headwall: siis ihan oikeasti. Toimin siis itsenäisesti ja ostan mitä tarvitaan, joskus jopa kalleimmastakin päästä ja en ota silloin...
  6. Ä

Egypti tai Arabiemiraatit

\ Meillä on Visa, joten ei ole kokemusta, mutta ainahan tuo Mastercard tuntuu vähän huonommin käyvän/toimivan esim.Bulgariassa miehen sisko ei saanut rahaa "seinästä" Mastercardilla, jostain rahanvaihtotoimistosta olisi saanut, mutta komissio olisi ollut järjettömän suuri, maksamaan sillä kyllä...
  7. Ä

Egypti tai Arabiemiraatit

\ Me olimme Luxorissa huhti-toukokuun vaihteessa tänä vuonna, mukana oli tyttö 9kk silloin. En muista hotellin nimeä, mutta ihan kiva oli, sellainen, jossa oli uima-allas katolla..oli tosi kätsy lapsen kans mennä hissillä altaalle. Luxorissa on varmasti temppeleitä yhden viikon ajaksi, jos...
  8. Ä

Tuntuuks susta koskaan

Ei tunnu syytävän rahoja etälapsille, kun sellaisia ei ole...asuvat koko porukka meillä ja ihan varmasti näiden lasten etävanhemmat eivät osta edes tikkaria lapsille tai mitään ruuan lisäksi...että aika monella tavalla etävanhemmat toimivat. :whistle:
  9. Ä

olisi kiva tutustua

:wave: :wave: :wave: :wave:
  10. Ä

Kuinka moni katuu äitipuoleksi ryhtymistä?

Mie kadun ainakin puolet ajasta.
  11. Ä

UUsia kavereita Myyrmäen ja Martinlaakson suunnilta

Moi! Meillä olisi tarvetta uusille kavereille, me ollaan äiskä38wee ja tyttö1wee. Kovasti kaivattaisiin seuraa ulkoiluun, shoppailuun, leikkipuistoon ja ihan minne vaan :attn: Jos kiinnostaa niin kirjoitelkaa meille :)

Yhteistyössä