Hakutulokset

  1. O

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    Hienoa, että monilla palstalaisilla on hyvin yönsä nukkuvia vauvoja! Meidän tyttö on yösyöppö, joka herää vähintään parin tunnin välein syömään. Uuvuttavaa... Tai ehkä taas on menossa "tehoimukausi" ja homma tästä taas helpottuu. Ja helpottuuhan se joskus. :) Puhhuijaa.
  2. O

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    Hei kaikki! minäkin olen harvinaisuuksia tällä palstalla, joskus odotuspuolelle kirjoittelin mutta tämän palstan korkkaan vasta nyt. Meille syntyi tyttö 9.9. Pituutta neitokaisella oli 2kk neuvolassa 60 cm ja painoa 5,2 kg. Mallimitoissa siis huitelee. :) Jkoon imetyshuoli sai mut...
  3. O

    ***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

    Meille syntyi ihana tytöntyllerö 9.9. aamukasilta. Synnytys meni lähes luomusti, hieno joskin aika raju kokemus. Toipuminen on tapahtunut vauhdikkaasti. Raskausviikoilla ehdittiin 40+3:een. Onnea kaikille vauvansa saaneille ja tsemppiä odottajille!
  4. O

    ***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

    Hehheh, mullakin laskettu aika mennä hujahti perjantaina. Eikä mitään meininkiäkään vauvalla tulla pois, ihan samanlaista melskausta vatsassa ollut kuin jo ties kuinka kauan. Katkera pala lasketun ajan ohitus oli, itku on tullut pariin otteeseen. Varsinkin kun myös mulle on kaikki neuvolan...
  5. O

    ***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

    Jospas minäkin vielä rikkoisin palstahiljaiseloni. Ihania vauvauutisia ja jännittäviä synnytyskerotmuksia lukiessa tuntuu itsellä olevan aika vähän sanottavaa... Laskettu aikaa on ihan käsillä, mutta meno vatsassa on vain rauhoittunut parin päivän sisällä. Hmm, mutta eikös niinkin sanota, että...
  6. O

    ***SYYSMASSUKAT 2008 elokuussa***

    Terveisiä Tampereen harmaudesta... Mulla olisi jonkinmoinen työpäivä vielä edessä, tosin kotona kuiteskin. Tuntuu että on viimeinen hetki ottaa itteään niskasta kiinni ja kirjoittaa vihdoin sijaiselleni muutamia roikkumaan jääneitä tekstejä ja ohjeita, plääh. Kyllähän mulla on pätevä ja osaava...
  7. O

    ***SYYSMASSUKAT 2008 elokuussa***

    Ilmoittaudun myös viimein minäkin olotilaansa ja olomuotoonsa kyllästyneiden joukkoon. Ihan viime parina päivänä meno on täysin hyytynyt mullakin. No, eipä tuo ihme ole tässä raskauden vaiheessa. Yöt valvon tai sitten herään aamulla pää ja lakanat hiestä märkänä, päivät ahistaa ja supistelee. Ja...
  8. O

    ***SYYSMASSUKAT 2008 elokuussa***

    Wau, vauvoja tullut! Hienoa, että uusilla äideillä ja pienokaisilla on kaikki hyvin. Esikoisen synnytyksessä mies taisi koisailla suuren osan ajan avautumisvaiheen ajasta synnytysalin säkkituolissa. No, varsinaisessa äksönvaiheessa kätilö taisi jopa pyytää miestä jotenkin avuksi, hoitoalan...
  9. O

    ***SYYSMASSUKAT 2008 elokuussa***

    Tällä foorumilla alkaa olla ihanan odottavainen tunnelma! Itselläni on tosi levoton fiilis. Mies kehottaa loikoilemaan sohvalla ja kattelemaan kisoja, mutta mieli tekee vaan haahuilla ympäriinsä ja tehdä koko ajan jotain. Tämä raskaus on ollut selvästi edellistä energisempi ja aika tuntuu...
  10. O

    ***SYYSMASSUKAT 2008 heinäkuun helteissä***

    Tervehdys pitkästä aikaa, syysmassukat! olen tyytynyt viime viikkoina seurailemaan taustalta muiden syysmassukoiden olotiloja, mutta jospa nyt vertailun vuoksi jotain täältäkin. hienoa, kun olette niiiin aktiiivisia kirjoittajia! mun pallero tuolla vatsassa otti ja kääntyi raivotarjontaan, se...
  11. O

    ***SYYSMASSUKAT 2008 heinäkuun helteissä***

    Voi, kiitos kaikille myötätunnosta! Megariita teki tehtävänsä ja ainakaan tällä erää ei kotirintamalla tunnu enää niin yksinäiseltä. Helppo hengittää taas! Jospa ei tarvitsisi näitä yhteenottoja vähään aikaan kokea. Kumpikin oli sitä mieltä, että yritetään jatkossa puhua peloista ja huolista ja...
  12. O

    SYYSMASSUKAT (kesäkuun loppu)

    Snodgrass, suurkiitos kommenteistasi. Sepäs se on, kun tämä ajanjakso vie riidat aina väistämättä syviin vesiin. Vaikka odotus- ja vauva-aika onkin meille jo tuttu juttu. Mä puran jännitystäni työasioihin, järjestelemällä kotia, rakentamalla pesää rauhallisen ja määrätietoisen oloisena. Mies...
  13. O

    SYYSMASSUKAT (kesäkuun loppu)

    Moi! Odottelin suht iloisena näitä paria viimeistä työpäivää, mutta nyt on mieliala ihan maassa. Meillä oli eilen miehen kanssa ihan kamala riita. Pikkujutusta lähti purkautumaan kaikki meidän arkea repivät jutut, joita yritän normaalisti sietää. En jaksa asiaa sen kummemmin tässä puida...
  14. O

    ***SYYSMASSUKAT 2008 kesäkuussa***

    Heipähei pitkästä aikaa! Huh, kylläpä aika kiitää! En jotenkin osaa ollenkaan fiilistellä töiden viimeviikkoja, kun hitsisti on hommaa ja intoakin saada vielä jotakin aikaiseksi. Mutta tosiasia on, että heinäkuun alussa alkaa kesäloma ja siitä sitten jään äitiyslomalle. Voi sentään, hurjaa...
  15. O

    ***SYYSMASSUKAT 2008 toukokuussa***

    Hei kaikki! Nuppu74 on kirjoitellut töistä irrottautumisesta. Mulla on samoja tuntemuksia. Töissä on kiireistä mutta mieluisaa, vastuullanikin vielä kiva projekti. Keljuttaa, kun teen siinä perusmyyräntyön ja sijaiseni hoitaa homman loppuun ja pääsee just siihen mukavimpaan vaiheeseen...
  16. O

    ***SYYSMASSUKAT 2008 toukokuussa***

    Moi!Just vein meidän talossa Kelan liput ja laput etteenpäin. Meillä ainakin palkanlaskentaan lähtee Kelan Y17-lomake, ne viisaammat sen siellä täyttää eikä palkkakuitteja tarvitse toimittaa. Sain torstain ja perjantain saikkua. Päänsärkyä on ollut enemmän tai vähemmän viikon verran. Neuvolasta...
  17. O

    ***SYYSMASSUKAT 2008 toukokuussa***

    Koiramamma, mulla oli poikaa odottaessa sama teurastamokokemus hammaskivenpoistossa. Muistan vieläkin, kun vain nauratti operaation aikana kun taustalla soi classicradion seesteinen, rauhallinen musiikki ja hammaslääkäri raapii samalla hampaitani kädet ja hihat ja paperit ja pumpulitupot...
  18. O

    ***SYYSMASSUKAT 2008 toukokuussa***

    Mulla oli nyt 22 ja risat rv:lla sf-mitta 17. Neuvolantäti nauroi, että tämä mittaaminen on aiheuttanut hänelle pahimmat traumat kätilön urallaan. Joku neuvolalääkäri oli alkuaikana haukkunut koko mittauksen ja mittaajat hänelle. Kokemuksen jälkeen tätini onkin yrittänyt olla supertarkka ja...
  19. O

    ***SYYSMASSUKAT 2008 toukokuussa***

    Huomenta! Jospa minäkin taas ilmoittelisin itsestäni. Hommaa tuntuu piisaavan arjessa, tavallaan onneksikin väsymys iskee joskus kunnolla ja pakottaa sohvan pohjalle. Eilen oli mukava vaan sohvalta katella, kun mies ja poika puuhailivat keskenään melkein koko illan. Poitsulla (täytti vähän...
  20. O

    ***SYYSMASSUKAT 2008 huhtikuussa***

    Huomenta ja hyvää alkanutta viikkoa kaikille kanssasisarille! Mekin rakenneultra käyty. Hih, kävimme ilmeisesti snodgrassin kanssa samassa paikassa (Satamakadun ultrassa?) ja samana päivänä ja aika samoissa mentiin muutenkin: meidän pallero painoi kokonaisen gramman enemmän (357g). Meidän piti...

Yhteistyössä