Hakutulokset

  1. L

    ***LOKAMASSUT 2008 Maaliskuussa***

    Täällä alkaa olla selvä peli eli tuulimuna oli kysymyksessä, kohta jo pois vuotanut... :'( Aamulla kävin naistentautien polilla tarkistuttamassa tilanteen ja tosiaan lääkäri sanoi, että kohta kaikki pois tullut. Onnellinen oon siitä, että spontaanisti kaikki tapahtunut tällä kertaa, viimeksi...
  2. L

    ***LOKAMASSUT 2008 Maaliskuussa***

    Kiitos kaikille tsemppauksesta... :flower: :heart: Oon kyllä asennoitunut siihen, että tämä nyt on kuitenkin se tuulimuna :( ja varsinkin, kun koko ajan tiputtelee verta... Mutta niin pitkäänhän on toivoa, kunnes lopullinen vastaus tulee eli ensi viikolla. Ellei sitten sitä ennen jo...
  3. L

    ***LOKAMASSUT 2008 Maaliskuussa***

    Ultrassa käyty ja lääkärin tuomio seuraavanlainen: joko tuulimuna tai sitten raskausviikkoja oletettua eli parisen viikkoa vähemmän... :( Kärppiksen kanssa siis vähän samoilla linjoilla mennään. Periaatteessa olisi mahdollista tuo viikkojen vähyys, kun kierto on minulla aikasta...
  4. L

    ***LOKAMASSUT 2008 Maaliskuussa***

    Pitipä sitten täälläki tilata aika ultraan, kun eilisestä asti on tullut tiputteluvuotoa ja valitettavasti sitä kirkasta :'( . Lisäksi on selkä- ja mahakipua. Illalla olisi se aika, pelottaa :( ! Mutta pakko saada mielenrauha, kävi miten kävi... Iltaa odotellessa, Lutumutunen
  5. L

    Sydämen sivuääni

    Meidän pojalla myöskin n. pari vuotiaana kuului neuvolan tarkastuksessa sydämestä sivuääni ja sen vuoksi jouduttiin tarkempiin tutkimuksiin OYS:iin. Sydän ultrattiin ja muistaakseni verenpaine mitattiin, ei taidettu muuta tehdä. Poika katseli Muumia ja lääkäri todella tarkkaan sydämen "syynäsi"...
  6. L

    ***LOKAMASSUT 2008 Maaliskuussa***

    Pitäisiköhän tälläkin mammalla jotakin ajatuksia ilmoille heittää... Jospa vaikka siitä omasta (.) eli ei minkäänlaisia raskausoireita täällä ja sehän se panee hiukan huolettamaan, että onko kaikki ok. :( Kun se viime kertainen raskaus päättyi ikävällä tavalla, niin mietityttää, josko...
  7. L

    *** LOKAMASSUT 2008 Helmikuussa vol 2***

    Voi, kun surullisia uutisia Lissuli.. :'( :hug: Tuntuu niin pahalle, kun itse hehkuttaa omaa plussaansa ja sitten jollekulle tapahtuu tämmöistä.. Ja kun itse muistaa tasan tarkkaan oman viime elokuisen keskemenon ja ne tunteet, mitä silloin kävi läpi.. Joten vielä kerran :hug: ja voimia...
  8. L

    *** LOKAMASSUT 2008 Helmikuussa vol 2***

    .. lokamassuihin kahden pojan äiti kohta 35vee..?? Kolmatta siis odotan, viime elokuussa valitettava alkuraskauden keskenmeno ja nyt olisi sitten jälleen, ehkäpä yllättäenkin, plussattu :heart: .. LA olisi 17.10 ja OYS:iin menen synnyttämään.. Toivottavasti tällä kertaa vain päästäisiin...

Yhteistyössä