Hakutulokset

  1. G

    Jouluvauvat maaliskuussa

    Hello! Pakko tunnustaa että täälläkin yks joka tsiikaa salkkareita :ashamed: ai miksikö, no siks että saa edes puoleks tunniks pistää aivot narikkaan ja huomata että elämä vois olla vieläkin huonommin :laugh: :laugh: Meillä ei oo puhelinterroria, vaan vaikka hamaan hautaan asti kestävä...
  2. G

    Jouluvauvat maaliskuussa

    Tekis mieli juoda huomenna vähän viiniä mutta paljonkohan sitä uskaltais juoda jos imettää?? Olisko 3 lasia jo liikaa???
  3. G

    Jouluvauvat maaliskuussa

    Hei vaan taas. Väsyttää. Meille ei onneks noussut kuumetta eilisestä rokotteesta :) ja tyttö oli oma ittensä. Täälläpäin olis nyt viikonloppuna ne rakennusmessut ja tämä äiti sinne kovin tahtois mut mies taitaa taas kerran olla koko viikonlopun töissä :kieh: tukkirekkaa ajaa, on yrittäjä ja...
  4. G

    Jouluvauvat maaliskuussa

    Neuvola takana päin mitat olivat 6880g ja 60 cm ei taidettu tehdäkään pohjia, vaikka tosta poimumäärästä niin vois luulla :laugh: Äippä pääs käymään myös hierojalla joten eiköhän sitä taas jaksa.
  5. G

    Jouluvauvat maaliskuussa

    Sori meni mustaukset miten sattuu :ashamed:
  6. G

    Jouluvauvat maaliskuussa

    Hello hello! Mihin se yö katosi, ihan kun ei olis nukkunutkaan...vauva tosin koisaa vielä tyytyväisenä tuolla ja mä jouduin ton 4-v takia kampeemaan itteni ylös jo klo 7 :kieh: tasan ei käy onnenlahjat. Tänään olis se maaginen 3kk neuvola ja piikkiä pukkaa, kunhan vaan ei nousis muume :/...
  7. G

    Jouluvauvat maaliskuussa

    Heissan! Saisiko vielä yksi uusi liittyä joukkoonne ? Olen itseasiassa minäkin ollut täällä taustalla odotuksen alusta asti, mutta en ole uskaltanu liittyä ihanalta kuulostavaan joukkoonne, koska jotenkin kuvitelin että jos alan kirjoittelemaan silloin odotusaikana tänne palstalle huono onni...
  8. G

    Kahvi/lenkkiseuraa Laukaa/Jyväskylä lähiympäristöstä?

    Mä voisin sitten leipoa vaikka broileripiirakan :p
  9. G

    Kahvi/lenkkiseuraa Laukaa/Jyväskylä lähiympäristöstä?

    Täällä ollaan ainaski kaikkiruokaisia :laugh:
  10. G

    Kahvi/lenkkiseuraa Laukaa/Jyväskylä lähiympäristöstä?

    Sehän hienoa että päivä sopii, mut siis kertauksen vuoksi päivä on siis lauantai 8.3 ja aika 15.30-16.00 välisenä aikana kuunvalon tykö ( on muuten naistenpäivä) Me asustellaan tässä Jokiniemessä omakotitalossa Kuunvalo :) mites se sun osoite, laitatko sen meille sitten vaikka sähköpostiin niin...
  11. G

    Kahvi/lenkkiseuraa Laukaa/Jyväskylä lähiympäristöstä?

    Ps. Meillä on kotona siis koira ja kissoja jos täällä kahvitellaan ihan sillä jos joku on allerginen ;)
  12. G

    Kahvi/lenkkiseuraa Laukaa/Jyväskylä lähiympäristöstä?

    Kyllä se ensiviikonloopu kävis varmaan mullekin vaikka lauantai, joskus klo 15 jälkeen?? Olisko se tapaaminen sitten jonkun meidän kotona, nyyttäri periaatteella? Kuunvaloko se ensimmäisenä oli valmis kahveja keittelemään =) Voi paikka tietysti olla ihan mikä vaan, mäkin voin täällä keitellä...
  13. G

    Kahvi/lenkkiseuraa Laukaa/Jyväskylä lähiympäristöstä?

    Mutta me ollaan ainakin nyt menossa helsinkiin niin älkää ainakaan nyt tavatko niin mäkin pääsen mukaan :) miten olisi ensi viikolla.?
  14. G

    Kahvi/lenkkiseuraa Laukaa/Jyväskylä lähiympäristöstä?

    Juups mekin asutaan Laukaassa :) ja koira löytyy täältäkin. Minun sähköpostiosoite olisi s.m.t@jippii.fi. Vieläköhän löytyis lisää äityleitä.
  15. G

    Kahvi/lenkkiseuraa Laukaa/Jyväskylä lähiympäristöstä?

    Moikka! Löytyykö täältä äitejä vailla kahviseuraa ja lenkkeilyseuraa vaikkapa Laukaa/Jyväskylän lähiympäristöstä? Itse asustelen 20km Jyväskylästä ja olen neljän tytön äit,i nuorin kohta 3kk. Auto käytössä joten liikkumaan pääsee =) Kirjoitelkaapa löytyykö muita "yksinäisiä" kotiäitejä...

Yhteistyössä