Hakutulokset

  1. M

    Äidit Helsinki/Vantaa/Pk -seutu

    Moikka! Sori, oon ollut tosi kiireinen niin ei ole ollut aikaa käydä täällä. Mutta tosiaan, onko sulla Ab Fab jotain ehdotusta milloin sulle sopisi tapaaminen? Ja onko Tiqustiina mukana? Kellolla on mun sähköposti ja se laittoi viestiä että on mukana tulossa kyllä, mutta Kaksplussan sivut ei...
  2. M

    Äidit Helsinki/Vantaa/Pk -seutu

    Juu tervetuloa Tiqustiinalle! :) Munkin pitäis joskus saada se ajokortti ajettua, mut eipä oo saanu aikaseks vielä... Tosin ei oo autoakaan vielä, joten ei tässä kiirettä... Vaikka rakastankin autoja! :D :D mut joo, mun puolesta voitas sopia treffit pääsiäisen jälkeen. Ketkä olis mukana...
  3. M

    Äidit Helsinki/Vantaa/Pk -seutu

    Ab Fab: Nonniin, hienoa että liikkuminen onnistuu! =) Mun lasten isä on parin vuoden tauon jälkeen alkanu nyt viime vuoden lopusta asti näkemään poikia vähän tiiviimmin, mutta ne on semmosia päivä tapaamisia vaan ollu tähän mennessä. Mut mennään pikku hiljaa eteenpäin jos kaikki sujuu hyvin...
  4. M

    Äidit Helsinki/Vantaa/Pk -seutu

    Nonniin hienoa hienoa! :) Ab Fab ja kello, minkälaiset elämäntilanteet teillä on? Eli käyttekö koulua/ootte töissä vai miten...? Ja miten hyvin liikkuminen onnistuu täällä pk-seudulla? Ite opiskelen ja oon yh pojilleni. Ollaan totuttu liikkumaan tosi paljon, eli se ei tuota ongelmia vaikka...
  5. M

    Äidit Helsinki/Vantaa/Pk -seutu

    Moi! Kiva et edes yks löytyi... :) minkäs ikäinen oot ite kello? Eikö täällä kakplussalla käy muita leikki-ikäisten äitejä...?? =)
  6. M

    Äidit Helsinki/Vantaa/Pk -seutu

    Niin ja sen voisin vielä lisätä, että oon positiivinen ja iloinen ihminen ja toivoisin teiltäkin samanlaista asennetta. :)
  7. M

    Äidit Helsinki/Vantaa/Pk -seutu

    Moi! Täällä kohta 25v. kahden pojan äiti etsii uusia tuttavuuksia. Jos saatais vaikka joku äitiporukka kokoon. :) Itsellä 6v. ja kohta 4v. pojat. Olis kiva jos teidänkin lapset olis suunnilleen saman ikäisiä, että saisivat lapsetkin leikkiseuraa! =) Asun Länsi-Helsingissä ja liikkuminen...
  8. M

    Minkä ikäisenä voi aloittaa fudiksen tai lätkän??

    Niin... eli minkä ikäisenä jääkiekon ja jalkapallon voi aloittaa..?? Jotain suuntaa antavia hintoja otan myös mielelläni vastaan... Kiitos :)
  9. M

    Kaipaatko lasten merkkivaatteita myyvää verkkokauppaa?

    Itse ainakin ostaisin... Esim. Niken, Adidaksen yms...
  10. M

    Vakavaan asiaan apua

    Ja lisäys vielä, että ymmärrän kyllä jos jonkun mielestä sinun pitäisi tukea miestä, jottei hän romahtaisi koonaan tjv. Mutta sinulla on kuitenkin lapsi josta pitää huolta, joten sinun täytyy myös pitää itsestäsi huoli. Ja jos ymmärsin oikein, niin sinä olet jo uhrannut itsestäsi paljon tähän...
  11. M

    Vakavaan asiaan apua

    Aikuinen mies on itse ongelmansa aiheuttanut ja sinä et ole vastuussa niiden selvittämisestä, vaikka teillä onkin yhteinen lapsi. Mies on kohdellut sinua huonosti ja vaikka välillä vaikuttaisi siltä, että oikeasti haluaa saada asiat järjestykseen niin jos oikein ymmärsin, ei siihenkään ole...
  12. M

    Yh -äitejä Helsingissä/pk-seudulla...?

    Moi! Olen 22v. yh-äiti Länsi-Helsingistä. Mulla pojat 3,5v. ja 1,5v sekä koira. Itse opiskelen ja pojat päiväkodissa, mutta kaipaisin kuitenkin samassa elämäntilanteessa olevaa ystävää, jonka kanssa voi avoimesti puhua mistä vaan. Voitais yhdessä ulkoilla lasten kanssa ja ilman, kyläillä...
  13. M

    mitä sanoa thai naiselle??

    Kyllä suurin osa thaimaalaisista osaa suomea tai vähintäänkin enkkua. Tiedän, koska tunnen paljon thaimaalaisia suomesta (kun lasteni isäkin sattuu olemaan sieltä kotoisin)... Thaimaalaiset on myös avoimia ja ystävällisiä ja varmasti naisellekin kelpaa seura. Pyydä sitä teille kahville tai jos...
  14. M

    Kotiäidin ura pian takana, opiskelija-äidin elämä alkaa. Muita?

    Täällä on sama tilanne. Elokuun puolivälissä pojat 3v ja 1v menee päiväkotiin ja itsellä alkaa lukion opinnot... Tosin ei onneksi ihan koko lukiota tarvitse käydä kun sillon aikoinaan tuli käytyä jonkun aikaa... Ikää mulla on 22v ja asun Helsingissä. Missäs itse asustelet? Löytyykö sulta mailia...
  15. M

    SAA POISTAA

    Apua, älä sano että kerho on täynnä!! Täällä olis vielä yks kovin mielellään tulossa mukaan!! Oon 22-vuotias kahden pojan äiti Helsingistä ja kaipailisin lisää äiti-ystäviä!! Kuulostat aika samanhenkiseltä kuin minäkin! Vaikka lapset on tärkeintä maailmassa, niin kaipaan myös joskus YSTÄVIEN...
  16. M

    Heippa rallaa!

    Moi! Mistä päin Vantaata oot? Täällä 21v. kahden pojan äiti Helsingistä. Pojat 2v8kk ja 4kk, ja asuuhan täällä myös avomies ja koira. :) Uudet tuttavuudet tervetulleita tännekin. :) Laitatko sähköpostiasi tänne tai laita mulle yv jos kiinnostaa tutustua paremmin. =)
  17. M

    Miksi lapsettomat ihmiset ei ymmärrä..

    Mitä jos ihan suoraan sanoisit kavereilles, että "kun seuraavan kerran menette ulos, niin minä tulen myös mielelläni". Tai kysyt, että kuulit heidän olleen ulkona, miksi sinua ei kutsuttu? Jos ne kavereita on niin luulis, että voi asioista sanoa suoraan. ;)
  18. M

    Antaako vanhempanne ennakko perintöä tai muuten vaan rahaa?

    Meillä mun äiti antaa joskus rahaa jos on tiukka tilanne, tai sitten lainaa. Mutta ei mitään isoja summia. Ostaa myös lapsille välillä jotain ja auttaa joissain hankinnoissa... Miehen äidiltä saa rahaa yleensä kerralla 100e tai enemmän, mutta ei nyt kovin usein kuitenkaan.
  19. M

    Mitä teette 5kk vauvan kanssa päivisin?

    Onpa pieni viiskuukautinen. Meidän 2kk on saman kokoinen. :)
  20. M

    Minkä ikäisenä lapsenne on luopunut syöttötuolin käytöstä?

    Poika siirtyi vähän ennen 2v. synttäreitään syöttötuolista tavalliseen tuoliin.

Yhteistyössä